σε Περιφερειάρχη Π.Νίκα - Υπουργό Κ. Καραμανλή και ΟΣΕ
για την αλλαγή στα σχέδια της MOTOR OIL
μεταξύ αυτών: AVIN, CYCLON, CORAL, ENERGY
και έχει εξαγοράσει από το 2010 και την SHELL)
Επιστολή για το ίδιο θέμα έστειλε και ο Θ. Πετράκος στον Π. Νίκα
Ο λόγος;
Η κατασκευή για σιδηροδρομική σύνδεση των διυλιστηρίων
της MOTOR OIL από τους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας,μέχρι τον Ισθμό .
Αναφέρει:
«Πληροφορηθήκαμε με κατάπληξη ότι το έργο που έχει ξεκινήσει στην παλιά μετρική γραμμή για σιδηροδρομική σύνδεση των διυλιστηρίων της MOTOR OIL από τους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας μέχρι τον Ισθμό δεν θα γίνει με τις προβλέψεις που είχαν δρομολογηθεί πριν από δυόμισι χρόνια μεταξύ του ΟΣΕ και της παραπάνω εταιρίας.
Το τμήμα αυτό, κοντά στα 10 χιλιόμετρα, σχεδιάζεται τώρα να γίνει μόνο ως γραμμή «κανονικού» εύρους.
Θα υπήρχε δηλαδή και τρίτη ράγα ανάμεσα στις δυο εξωτερικές της «κανονικής» γραμμή
Το έργο σύμφωνα με το μνημόνιο συνεργασίας επρόκειτο να υλοποιηθεί από την MOTOR OIL υπό την τεχνική επίβλεψη του ΟΣΕ.
Το έργο σύμφωνα με το μνημόνιο συνεργασίας επρόκειτο να υλοποιηθεί από την MOTOR OIL υπό την τεχνική επίβλεψη του ΟΣΕ.
Μετά την ολοκλήρωσή του η παραπάνω σιδηροδρομική γραμμή προβλεπόταν ότι «θα περιέλθει στον ΟΣΕ και θα αποτελέσει αναπόσπαστο μέρος της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής».
Το τμήμα αυτό της γραμμής διασυνδεόμενο στον Ισθμό με τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων αναμένεται να εξυπηρετήσει όχι μόνο την MOTOR OIL αλλά και τις άλλες βιομηχανίες της περιοχής όπως κι άλλες ανάγκες.
Ζητείται
Να επανεξετάσουν το ζήτημα πολύπλευρα με την απαιτούμενη διορατικότητα και να τηρηθούν όσα προβλέφτηκαν το 2018, για να μην συντελεστεί άλλο ένα κακούργημα σε βάρος των υποδομών της πατρίδας μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου