1 μήνα παρατημένο στο δρόμο, το καμένο ασθενοφόρο στο Βάστα Μεγαλόπολης
--------------------------------------------
Σήμερα Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017 παραλάβαμε την ακόλουθη απάντηση καθώς και το έγγραφο που έστειλε ο Δήμος Μεγαλόπολης στο αρμόδιο Υπουργείο (επίσης την Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017):
Σχετικά με ανάρτηση για το θέμα του καμένου ασθενοφόρου στο Βάστα,
H απομάκρυνση του κατεστραμμένου ασθενοφόρου είναι ευθύνη των υπηρεσιών του Κέντρου Υγείας Μεγαλόπολης και αυτή δεν μπορεί να γίνει με οποιοδήποτε τρόπο, καθώς απαιτείται ειδική ρυμούλκηση από την ασφαλιστική εταιρεία σε στενούς χώρους και συγχρόνως το όχημα να μείνει ακέραιο καθώς πρέπει να εξεταστεί από εμπειρογνώμονες.
Οι Υπηρεσίες του Δήμου Μεγαλόπολης από την πρώτη στιγμή σε συνεργασία με τον Τοπικό Πάρεδρο και το Κέντρο Υγείας Μεγαλόπολης προσπάθησαν να βρουν την λύση για την μεταφορά και να βοηθηθεί το ΚΥΜ σε αυτό. Ολόκληρο όμως το όχημα δεν γινόταν να μετακινηθεί , έπρεπε να βρεθεί άλλη λύση.
και για να μην κυκλοφορούν ανυπόστατες πληροφορίες,
έξω από την πραγματικότητα, παρακαλώ σημειώστε τα εξής:
H απομάκρυνση του κατεστραμμένου ασθενοφόρου είναι ευθύνη των υπηρεσιών του Κέντρου Υγείας Μεγαλόπολης και αυτή δεν μπορεί να γίνει με οποιοδήποτε τρόπο, καθώς απαιτείται ειδική ρυμούλκηση από την ασφαλιστική εταιρεία σε στενούς χώρους και συγχρόνως το όχημα να μείνει ακέραιο καθώς πρέπει να εξεταστεί από εμπειρογνώμονες.
Οι Υπηρεσίες του Δήμου Μεγαλόπολης από την πρώτη στιγμή σε συνεργασία με τον Τοπικό Πάρεδρο και το Κέντρο Υγείας Μεγαλόπολης προσπάθησαν να βρουν την λύση για την μεταφορά και να βοηθηθεί το ΚΥΜ σε αυτό. Ολόκληρο όμως το όχημα δεν γινόταν να μετακινηθεί , έπρεπε να βρεθεί άλλη λύση.
Ένα πρόσφατο έγγραφο προς το αρμόδιο Υπουργείο που σας επισυνάπτουμε, (διαβάστε ΕΔΩ)
το οποίο ακολούθησε τις τηλεφωνικές συνεννοήσεις είναι διαφωτιστικό για όποιον ενδιαφέρεται για την ουσία και αλήθεια των πραγμάτων και όχι για τα εύκολα λόγια εντυπωσιασμού.
Για τον Δήμο Μεγαλόπολης
Ο Αντιδήμαρχος
Δούκουρης Ανδρέας
το οποίο ακολούθησε τις τηλεφωνικές συνεννοήσεις είναι διαφωτιστικό για όποιον ενδιαφέρεται για την ουσία και αλήθεια των πραγμάτων και όχι για τα εύκολα λόγια εντυπωσιασμού.
Για τον Δήμο Μεγαλόπολης
Ο Αντιδήμαρχος
Δούκουρης Ανδρέας
Εδώ γελάνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απάντηση του Δήμου σε συνδυασμό με το έγγραφο που εστάλη στο Υπουργείο Υγείας ,περιπλέκει τα πράγματα, δημιουργεί σωρεία επιπλέον ερωτημάτων και κάθε άλλο παρά διαφωτίζει όπως ισχυρίζεται ο κύριος Αντιδήμαρχος .
Πρώτον στο έγγραφο προς το υπουργείο δεν γίνεται πουθενά λόγος για ανάγκη εξέτασης του οχήματος από εμπειρογνώμονες, αντιθέτως γίνεται λόγος για τις άκαρπες προσπάθειες των τοπικών στελεχών του ΚΥΜ και του Δήμου για την απομάκρυνση του οχήματος επειδή η προσέγγισή του από ρυμουλκό όχημα είναι αδύνατη λόγω της στενότητας του δρόμου όπως χαρακτηριστικά αναγράφεται.
Δεύτερον στην παρούσα απάντηση μας ενημερώνουν από τον Δήμο ότι η απομάκρυνση του κατεστραμμένου οχήματος είναι ευθύνη των υπηρεσιών του ΚΥΜ, κι επιπλέον μας ενημερώνουν ότι δεν γίνεται να απομακρυνθεί με οποιονδήποτε τρόπο αλλά ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ρυμούλκηση από την ασφαλιστική εταιρεία και συγχρόνως απαιτείται το όχημα να παραμείνει ακέραιο καθώς πρέπει να εξεταστεί από εμπειρογνώμονες (της ασφαλιστικής προφανώς).
Τρίτον στο έγγραφο προς το υπουργείο αναγράφεται το εξής «επειδή πιθανώς το όχημα πρέπει να κοπεί, αποσυναρμολογηθεί, για να απομακρυνθεί ζητάμε την άμεση παρέμβαση του υπουργείου». Όπως αντιλαμβάνεται κανείς στο έγγραφο προς το υπουργείο η απαίτηση για την ακεραιότητα του οχήματος πήγε περίπατο.
Από τα παραπάνω προκύπτουν τα εύλογα ερωτήματα. Α) τελικά απαιτείται να παραμείνει το όχημα ακέραιο ναι ή όχι;
Β) Ποιός είναι αυτός που συμβούλεψε τον Δήμο ότι πιθανώς το όχημα πρέπει να κοπεί, αποσυναρμολογηθεί για να απομακρυνθεί και με ποιά ιδιότητα δίνει τέτοιες συμβουλές;
Γ) Είναι δυνατή η κοπή, αποσυναρμολόγηση του οχήματος χωρίς την φυσική παρουσία και την καθοδήγηση εμπειρογνώμονα μηχανικού; (Για να μην κουράζεστε, όχι δεν γίνεται)
Δυστυχώς εκ του Δήμου πριν δώσουν την παραπάνω απάντηση δεν αντιλήφθηκαν το πλήρες περιεχόμενο του προηγούμενου σχετικού άρθρου κι έτσι δεν είδαν ότι αναγραφόταν το εξής
«Προσωρινή λύση στο πρόβλημα έδωσε ένας κάτοικος του χωριού ο οποίος το μετακίνησε με δική του πρωτοβουλία προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος.»
και πως η θέση του οχήματος (όπως μαρτυρούν και οι φωτογραφίες) δεν είναι η αρχική στην οποία ακινητοποιήθηκε και κάηκε. Εδώ θα μου πείτε δεν αντιλήφθηκαν καν ότι το προηγούμενο άρθρο δεν ήταν του ιστολογίου σας αλλά αναδημοσίευση από το kalimera-arcadia.gr.
Συμπέρασμα για όποιον δεν το κατάλαβε ακόμη. Το κατεστραμμένο όχημα θα μείνει εκεί που είναι για μήνες ή και χρόνια, γιατί πολύ απλά μία τοπική υπηρεσία υγείας (που έχει και την αποκλειστική ευθύνη στην προκειμένη περίπτωση) κι ένας ΟΤΑ δήλωσαν επισήμως αδυναμία να εκτελέσουν αυτό που έχει κάνει ήδη εν μέρη ένας κάτοικος της περιοχής μόνος του, κι έτσι πέταξαν το μπαλάκι στην κεντρική εξουσία και πιο συγκεκριμένα στο Υπουργείο Υγείας. Το οποίο Υπουργείο όπως γνωρίζουμε δεν έχει αντικείμενο την ρυμούλκηση, αποσυναρμολόγηση κτλ. οχημάτων, ως εκ τούτου θα πρέπει να ακολουθηθούν μια σειρά από διάφορες υπηρεσιακές διαδικασίες μέχρι να δοθεί η τελική λύση.
Από τεχνικής άποψης το σασί του οχήματος (η δομή του) δεν έχει επηρεαστεί από την πυρκαγιά και διατηρεί όλες τις αρχικές μηχανικές του ιδιότητες. Ακόμη κι ένας κοινός οδηγός γνωρίζει ότι οποιαδήποτε προσπάθεια ρυμούλκησης οχήματος γίνεται με συνδέσεις στο σασί . Το σασί υπάρχει, εάν το πρόβλημα είναι η μη ύπαρξη ελαστικών τα οποία καταστράφηκαν ολοσχερώς από την πυρκαγιά, υπάρχει λύση και γι’ αυτό και λέγεται wheel dollies (σε διάφορες ποικιλίες)με τα οποία είναι δυνατή η ρυμούλκηση ακριβείας και στα πιο στενά σημεία, παράδειγμα https://www.youtube.com/watch?v=groKe4Y4hLk
Μια τετράδα wheel dollies, ένας ιμάντας ρυμούλκησης κι ένα αγροτικό αυτοκίνητο (ή δύο εάν υπάρχουν σημεία με έντονες κλίσεις εδάφους γιατί το κατεστραμμένο όχημα δεν έχει πέδηση) είναι υπεραρκετά για την μετακίνηση του οχήματος σε σημείο που μπορεί να φορτωθεί σε ρυμουλκό όχημα (φορτηγό) χωρίς την παραμικρή φθορά στο όχημα ή το οδόστρωμα. Ψιλά γράμματα για τους πεφωτισμένους του ελληνικού δημοσίου που πνίγονται σε μια κουταλιά νερό.
Ρε Δουκουρη τι μας λέτε είστε ανύπαρκτοι σε όλα. Αν ήταν να δοθεί καμία αναθεσουλα θα την είχατε βρει τη λύση. Ένα σας μένει .....παρατειθειτε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επιστολή συντάχθηκε στις 30 Αυγούστου 2017, δηλαδή ακριβώς την ίδια ημέρα που δημοσιεύθηκε το πρόβλημα από το Megalopoli fm... Δεν συντάχθηκε πιο πριν, που σημαίνει ότι εάν δεν αναδείκνυε o Megalopoli fm το πρόβλημα, ο Δήμος δε θα έκανε τίποτε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρά την ξεφτίλα, έχουν το θράσος να κάνουν και μαθήματα περί "ουσίας"...
Και κάτι ακόμα: η λέξη "Πάρεδρος" παραπέμπει στους παρέδρους του Ελεγκτικού Συνεδρίου... Έτσι λοιπόν, δεν υπάρχει "Πάρεδρος" της Τ.Κ. Βάστα, αλλά "Τοπικός Εκπρόσωπος" της Τ.Κ. Βάστα. Τουλάχιστον σε επίσημα έγγραφα και ανακοινώσεις που εκδίδονται από μια Αρχή, πρέπει να δίνεται προσοχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, για να εκλαμβάνει ο παραλήπτης ότι είναι σοβαρός ο αποστολέας. Βεβαίως, εφόσον ο αποστολέας είναι βιαστικός, για να μαζέψει τα ασυμμάζευτα, είναι λογικό να κάνει και τέτοια λάθη.
Ένας μήνας έχει περάσει ήδη, για να απομακρυνθεί το καμένο ασθενοφόρο. Πόσο διάστημα θα χρειασθεί για να αποδοθεί το νέο ασθενοφόρο, δωρεά του κ. Μαρτίνου, στο Κ.Υ. Μεγαλόπολης; Χαιρετίσματα στην παπα-Λάμπραινα κύριοι του Δήμου!
Από την πρώτη στιγμή δηλαδή μετά από ένα μήνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απαντήσεις και ο χλευασμός ενός τόσο σοβαρού θέματος δείχνει και τον ¨χαρακτήρα’ του τόπου. Οι θέσεις που καταθέτω δεν έχουν στόχο αντιπαράθεσης με κανέναν.
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Αυτονόητο πρέπει να θεωρείται ότι σε κάθε τέτοια περίπτωση απαιτείται έκθεση εμπειρογνωμόνων για λόγους προφανείς.
2. Η απομάκρυνση του καμένου οχήματος είναι πράγματι ευθύνη και μόνο του φορέα που ανήκει το όχημα (εννοείται ότι δεν την κάνει το υπουργείο αλλά την αναθέτει σε ειδικευμένο συνεργείο).
3. Ένας από του τρόπους απομάκρυνσης του οχήματος μπορεί να είναι και το ¨κόψιμο¨ του , από τη στιγμή που βεβαίως αποκλειστούν οι άλλοι τρόποι. Και εδώ εννοείται ότι το κόψιμο και γενικά η καθοδήγηση για κάτι τέτοιο δεν θα γίνει από την Κυραπαναγούλα.
4.Η μερική μετακίνηση (από τον εκπρόσωπο της τοπικής κοινότητας) έγινε με τον παραδοσιακό ελληνικό τρόπο και μόνο για λίγα μέτρα. Αλλά μάλλον δεν μπορεί να γίνει κατά τον ίδιο τρόπο μέχρι σημείου ασφαλούς ανέλκυσης του.
5. Δυστυχώς και χωρίς να γνωρίζω τις γνώσεις του Chris,η μηχανή του οχήματος (ίσως και λόγο της αναγκαίας μετακίνησης ) είναι σε επαφή με το έδαφος, άρα κάνει την κατάσταση πιο δύσκολη. Η δε πρόταση του για μετακίνηση με wheel dollies αφορά ομαλά οδοστρώματα και δυσκολεύει αφάνταστα στα συγκεκριμένα .Βεβαίως μπορεί να γίνει με τρόπο παρεμφερές στην σκέψη του Chris και σίγουρα με την ανάληψη του από έμπειρο συνεργείο.
6. Το ουσιαστικό ,κατά την ταπεινή μου άποψη ,για την περιοχή μας δεν είναι ΜΟΝΟ η απομάκρυνση του καμένου οχήματος (που πρέπει να γίνει ) ,αλλά η άμεση αντικατάσταση του ,η αναγκαιότητα πρόσληψης οδηγών για την κάλυψη εικοσιτετράωρης βάρδιας και η βελτίωση της πρόσβασης των δυσπρόσιτων περιοχών .
Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχω επαφή με το αντικείμενο σε αντίθεση με όσους πλασάρονται ανωνύμως ως γνώστες (ενώ αποδεικνύεται από τα γραφόμενά τους ότι δεν είναι). Εσύ αγαπητέ που ανέλαβες να «νουθετήσεις» όσους σχολίασαν τις τραγελαφικές αυτές καταστάσεις (και επίσημες απαντήσεις των αρμόδιων) γιατί αποκρύπτεις την ταυτότητα και την ιδιότητά σου; Γιατί να πάρει ο Χ αναγνώστης τις τοποθετήσεις σου στα σοβαρά με λίγα λόγια;
Διαγραφή1.Επειδή στους κοινούς θνητούς δεν είναι όλα τόσο προφανή, καλό θα ήταν να αναφέρεις τους λόγους αυτούς καθώς επίσης να ενημερώσεις και ποιός θα συντάξει την όποια έκθεση τεχνικής πραγματογνωμοσύνης και για λογαριασμό ποιού. Διότι στην παραπάνω απάντηση που απέστειλε προς δημοσίευση ο Δήμος εγώ διαβάζω για παράδειγμα ότι η ασφαλιστική απαιτεί. Φυσικά η ασφαλιστική βρήκε και τα κάνει αυτά για να αποφύγει το κόστος του να πληρώσει εμπειρογνώμονα και να τον αποστείλει επιτόπου, κι έτσι καθοδήγησε καταλλήλως τους αρμόδιους του δημοσίου που δεν έχουν ιδέα (το κορόιδο ο Έλλην φορολογούμενος πληρώνει άλλωστε).
2.Ο αρμόδιος φορέας στην προκειμένη περίπτωση είναι οι υπηρεσίες του ΚΥΜ, όχι το Υπουργείο Υγείας. Στο υπουργείο πέταξαν το μπαλάκι της ευθύνης οι υπηρεσίες του ΚΥΜ σε αγαστή συνεργασία με τον Δήμο γιατί προφανώς τόσο τους κόβει. Είναι σαν να λέμε πως επειδή σε μια δεδομένη στιγμή δυσκολεύεται το Χ συνεργείο στα ορυχεία της ΔΕΗ να μετακινήσει ένα όχημά του, αποστέλλει αυτομάτως αίτημα στην κεντρική διοίκηση της επιχείρησης για να λύσει το ζήτημα η ίδια.
3.Δεν ξέρεις για τι πράγμα μιλάς (προφανώς γι’ αυτό και γράφεις ανώνυμα), εδώ εκκρεμεί η διενέργεια πραγματογνωμοσύνης από εμπειρογνώμονα. Κι επίσης δεν μας είπες υπό ποιού την καθοδήγηση θα γίνει η κοπή και η αποσυναρμολόγηση του οχήματος όσο αυτό δεν έχει εξεταστεί από εμπειρογνώμονα.
4.Ο παραδοσιακός ελληνικός τρόπος δεν αλλοίωσε στοιχεία και μέρη του οχήματος που κατά την απάντηση του Δήμου είναι μυγιάγγιχτο και απαιτεί ειδική μετακίνηση; Πόσα είναι αυτά τα λίγα μέτρα (1, 2 ή πολλά περισσότερα), για να πάρει μια ιδέα της τάξεως μεγέθους ο αναγνώστης και να κρίνει κατά πόσο «mission impossible» είναι τελικά η ρυμούλκηση του εντελώς καμένου (συνεπώς και κατά πολύ ελαφρύτερου) οχήματος.
«Αλλά μάλλον δεν μπορεί να γίνει…»
Εφόσον λοιπόν ομολογείς ότι δεν γνωρίζεις, τι ήταν αυτό που σε ωθησε να μας κουνήσεις το δάκτυλο ;
5.Δυστυχώς όμως για εσένα με αυτά που γράφεις, εγώ είμαι σε θέση να διακρίνω το μέγεθος της άγνοιάς σου στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Ό,τι έχει απομείνει από αυτό που κάποτε ήταν ο κινητήρας του οχήματος έρχεται σε επαφή με το έδαφος (κι όχι μόνο αυτό) γιατί όλα τα ελαστικά παρεμβύσματα στα σημεία έδρασης του κινητήρα στο σασί του οχήματος (καθώς και λοιπά ελαστικά παρεμβύσματα κι ενώσεις, του συστήματος μετάδοσης κίνησης, τους συστήματος ανάρτησης κτλ.) δεν υφίστανται πλέον, κάηκαν. Επιπλέον για τον ίδιο λόγο δεν υφίστανται πλέον τα ελαστικά του οχήματος που αυτό από μόνο του το κάνει να κάθεται κατά δεκάδες εκατοστά χαμηλότερα στο έδαφος. Το όχημα είναι πλέον κενό φορτίου(υγρών, ελαστικών κτλ. κτλ.) και κατά πολύ ελαφρύτερο γεγονός που καθιστά το όλο εγχείρημα της ρυμούλκησής του πολύ πιο εύκολη υπόθεση σε σχέση πχ. με την περίπτωση του να είχε ακινητοποιηθεί λόγω σύγκρουσης. Καλή η προσπάθεια εξυπνάδας αλλά η πρότασή μου ήταν ένα υποτυπώδες παράδειγμα (το έγραψα κιόλας) και όχι κάποια αναλυτική πρόταση. Τόσα ξέρεις τόσα λες. Έγραψα πως υπάρχει ποικιλία και για να σε ενημερώσω υπάρχουν και dollies για περιπτώσεις που το όχημα δεν έχει καθόλου τροχούς και χρησιμοποιούνται κατά κόρον από εταιρίες & συνεργεία ρυμούλκησης που σέβονται τον εαυτό τους.
6.Αυτό είναι το πρωτεύον ζήτημα αλλά εξίσου ουσιαστικό είναι και η άμεση εξάλειψη των επιπλέον προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από το γεγονός της καταστροφής του οχήματος. Αλλά ξέχασα το κουφάρι του ασθενοφόρου δεν είναι μπροστά στην πόρτα του σπιτιού μας, ούτε μπλοκάρει τον δικό μας δρόμο οπότε σκασίλα μας.
Το σοβαρό θέμα το μετέτρεψαν σε μαύρη κωμωδία οι αρμόδιοι τοπικοί φορείς του ελληνικού δημοσίου με τον τρόπο που το αντιμετώπισαν (για την ακρίβεια το μετέθεσαν σε άλλους) και μάλιστα ετεροχρονισμένα όπως εύστοχα διέκριναν από τις ημερομηνίες κι άλλοι αναγνώστες. Αντί λοιπόν κάποιοι ανωνύμως να κουνάνε το δάχτυλο στους αναγνώστες του ιστολογίου καλό θα ήταν να ζητήσουν τα ρέστα από τους αρμόδιους φορείς (τους οποίους και χρυσοπληρώνουν μέσω των φόρων τους) για τις τραγελαφικές ενέργειές τους. Εκτός κι αν είναι οι ίδιοι οι οποίοι έρχονται ανωνύμως να νουθετήσουν το κοινό, οπότε αλλάζει το πράγμα.
ΔιαγραφήΓια την ταμπακιέρα Α) σαφέστατα και δεν απευθύνθηκαν οι τοπικοί αρμόδιοι φορείς σε γνώστες του αντικειμένου και σωστούς επαγγελματίες. Β) Προφανώς είχαν κακούς συμβουλάτορες ή δεν επεδίωξαν την λήψη συμβουλών προς την σωστή κατεύθυνση.
Γ) Δεν υπάρχει εμπειρογνώμονας που θα εξετάσει ένα ολικά κατεστραμμένο όχημα από φωτιά και θα αποφανθεί για τα ακριβή αίτια εκδήλωσής της. Το κουφάρι του οχήματος στην προκειμένη περίπτωση δεν μπορεί να του πει τίποτε απολύτως για την εκδήλωση της φωτιάς, η γραμμή τροφοδοσίας καυσίμου για παράδειγμα έχει γίνει στάχτη κι έτσι δεν είναι δυνατόν να αποφανθεί ότι προκλήθηκε από κάποια διαρροή σε αυτή. Ο Χ εμπειρογνώμονας λοιπόν στην προκειμένη περίπτωση μόνο για τυπικούς λόγους θα εξέταζε το κουφάρι του οχήματος. Το πρώτο που θα κάνει είναι να πάρει στα χέρια του την έκθεση της αστυνομίας και της πυροσβεστικής με τις καταθέσεις του οδηγού κτλ. Στην συνέχεια θα ανατρέξει στο ιστορικό του οχήματος και στο τέλος (εάν μιλάμε για εμπειρογνώμονα που έχει ορίσει η ασφαλιστική) θα συντάξει μια ωραιότατη εκθεσούλα στην οποία θα επικρατεί η λέξη «πιθανό» και θα καταλήγει στο συμπέρασμα με την επικρατούσα πιθανότητα η οποία θα αντανακλάται μέσω της παλαιότητας , της χρήσης του οχήματος τόσα χρόνια και της ελλιπούς ή μη ορθής συντήρησή ς του.
Τα περί προσεκτικής και με χειρουργική ακρίβεια μετακίνησης του ολοσχερώς κατεστραμμένου οχήματος είναι παραμύθια για χαχόλους και ατυχέστατες προσπάθειες συγκάλυψης της ανικανότητας ορισμένων. Το όχημα είναι ήδη παρατημένο κι αφύλακτο για διάστημα πάνω από ένα μήνα πράγμα που σημαίνει ότι οποιοσδήποτε θα μπορούσε να κάνει το οτιδήποτε σε αυτό και να αλλοιώσει ή να λεηλατήσει τα πάντα. Επίσης το όχημα είναι εντελώς εκτεθειμένο στις καιρικές συνθήκες αλλά ουδείς αρμόδιος σκέφτηκε ότι μπορεί να αλλοιωθούν διάφορα στοιχεία (εάν υπήρχαν) ιδιαίτερης σημασίας για όσο διάστημα παραμένει έτσι. Το μόνο που σκέφθηκαν είναι αστείες δικαιολογίες . Για την ιστορία πριν από 14 χρόνια στο ατύχημα (έγκλημα όπως αποφάνθηκε και η δικαιοσύνη) των Τεμπών με τους 21 νεκρούς μαθητές, τόσο το λεωφορείο όσο και το φορτηγό (με το συρόμενο) μεταφέρθηκαν αυτούσια στο στρατόπεδο Μπουγά της Λάρισας για να εξεταστούν ενδελεχώς από τους εμπειρογνώμονες κι αφού είχε προηγηθεί επιτόπια αυτοψία στο σημείο της σύγκρουσης. Το έτος 2017 στην Μεγαλόπολη οι τοπικοί αρμόδιοι φορείς μας ενημερώνουν ότι δεν μπορούν να βρουν λύση για την μετακίνηση του κουφαριού ενός οχήματος βάρους μερικών κιλών (ζήτημα εάν ζυγίζει πλέον 800 κιλά) και ζητούν την συνδρομή της κεντρικής διοίκησης της χώρας. Φαντάζομαι πως εάν τα ίδια πρόσωπα βρίσκονταν στην κεντρική διοίκηση της χώρας θα ζητούσαν την συνδρομή της διεθνούς κοινότητας!
Εάν ζητούσαν να γίνει επιτόπια πραγματογνωμοσύνη από εμπειρογνώμονα όπως γίνεται σε δεκάδες άλλες παρόμοιες περιπτώσεις, το ζήτημα του τρόπου μετακίνησης του κουφαριού δεν θα απασχολούσε κανέναν. Εάν έστω απευθύνονταν σε εξειδικευμένο συνεργείο - εταιρία ρυμούλκησης/μεταφοράς οχημάτων επίσης το θέμα θα είχε διευθετηθεί εδώ και ημέρες. Αλλά προφανώς απευθύνθηκαν στον μαστρομπάμπη που τους είπε για κοψίματα & ραψίματα, (εάν απευθύνθηκαν κι εκεί).
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφοντας ένα όνομα (που κανείς δεν γνωρίζει αν είναι πραγματικότητα ) δεν σημαίνει ότι έχεις περισσότερο δίκιο η άδικο από έναν ανώνυμο αναγνώστη. Το ουσιαστικό δεν είναι η επωνυμία (εκτός κι αν πρόκειται για προσωπικά θέματα η ύβρεις ) αλλά το πόσο σοβαρά, τεκμηριωμένα και ευπρεπή είναι τα γραφόμενα. Το να προσβάλεις έναν αναγνώστη σίγουρα δεν αποτελεί ιδιαίτερη εξυπνάδα εκτός κι αν έχεις το σύνδρομο του παντογνώστη.
1. Η πρώτη πραγματογνωμοσύνη συντάσσεται από την πυροσβεστική (ελπίζω να μην τους αμφισβητήσεις και αυτούς) και ακολουθεί και δεύτερη αν η υπηρεσία η ο εμπλεκόμενος υπάλληλος έχει κάποια ένσταση στην διαδικασία η το αποτέλεσμα.
2. Ο αρμόδιος φορέας (το ΚΥΜ) δεν έχει από μόνος του ούτε την δυνατότητα ούτε τα μέσα να λύση το πρόβλημα . Βάση του νόμου απευθύνεται στην 6η ΥΠΕΠ και στο υπουργείο .
3. Τα μέτρα της μετακίνησης είναι δώδεκα (12) και τριάντα (30)ποντοι .
4. Χωρίς να σου κουνώ κανένα δάκτυλο ο κινητήρας του οχήματος είναι σε επαφή με το έδαφος αλλά δυστυχώς ΟΧΙ λόγο της καταστροφής των ελαστικών (αυτό το διαπίστωσε και η κυραπαναγούλα ).Όσο για τον τρόπο ορθής μετακίνησης του όπως έγραψα και πριν είναι θέμα του σχετικού συνεργείου που θα το αναλάβει. Αν εσύ μπορείς τότε μάλλον το σωστό είναι να δηλώσεις επώνυμα το ενδιαφέρον σου.
5. Οι διαδικασίες σε όλο το δημόσιο τομέα είναι συγκεκριμένες και πολύ αργές .Καμιά εξυπνάδα επώνυμη η ανώνυμη δεν μπορεί για την ώρα να τις αλλάξει .
6. Εγώ έτυχε να πάω στο τόπο που έγινε το συμβάν ,έχω ιδία αντίληψη της κατάστασης , έχω τεχνικές γνώσεις (ελπίζω να μην μου ζητήσεις πτυχία και πιστοποιήσεις ) χωρίς να προσβάλω κάποιον έγραψα την άποψη μου και ουδόλως ενδιαφέρομαι να καλύψω καμιά δημοτική η κρατική αμέλεια .
7. Ξαναγράφω όμως ότι για μένα το ουσιαστικό είναι η αγορά καινούργιου ασθενοφόρο καθώς και η πρόσληψη οδηγών για την κάλυψη όλου του εικοσιτετραώρου.
Υ.Γ. Το θέμα για μένα τελειώνει εδώ δεν έχω λογικές αντιπαράθεσης, αλλά αν ήμουν κάτοικος αυτού του χωριού θα προβληματιζόμουν με την πρόσβαση σε έκτακτα περιστατικά (ασθενοφόρα- πυροσβεστικά ) και θα απαιτούσα συγκεκριμένα έργα για να βρεθεί λύση.
Όχι απλά γράφω επωνύμως αλλά και μέσω λογαριασμού συγκεκριμένης πλατφόρμας με ό,τι αυτό συνεπάγεται τόσο για την αυθεντικότητα των στοιχείων μου όσο και για το πόσο εύκολο είναι στις αρχές να φτάσουν σε εμένα και πόσο δύσκολο είναι για εμένα να ισχυριστώ ότι αυτά τα γραπτά δεν είναι δικά μου. Με τα εντός της παρενθέσεως γελάει και η πολυαγαπημένη σου κυραπαναγούλα, ενώ προκαταβάλλεις και μιλάς εξ ονόματος όλων, πράγμα που συνδέεται άμεσα με το παρακάτω «…εκτός κι αν έχεις το σύνδρομο του παντογνώστη» προφανώς κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.
ΔιαγραφήΓράφω επωνύμως γιατί δεν έχω τίποτα να κρύψω, έχω το θάρρος της γνώμης μου και αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη των όσων λέω (με τις όποιες επιπτώσεις ή κυρώσεις μπορούν να επιφέρουν). Η ανωνυμία (και πόσο μάλλον όταν αυτή διατηρείται ακόμη κι όταν γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα πρόσωπα) απλώς δεικνύει τον χαρακτήρα και την ποιότητα του ανθρώπου.
Ξεκινάς την τοποθέτησή σου προσβάλλοντας τους πάντες κι έναν ολόκληρο τόπο και τώρα εμφανίζεις εαυτόν ως θύμα, αυτό αγαπητέ είναι ο ορισμός του θράσους.
Ποσώς με ενδιαφέρει εάν θίγεσαι από τα γραφόμενά μου, αυτό που με ενδιαφέρει είναι η ορθή ενημέρωση του κοινού έναντι των δικαιολογιών που προτάσσουν οι αρμόδιοι φορείς και διάφοροι ανώνυμοι Χ υποτιμώντας την νοημοσύνη όλων μας.
Υ.Γ Άσχετο με το θέμα αλλά θα σε συμβούλευα να μην έχεις τυφλή εμπιστοσύνη στο αυτόματο «διορθωτήρι» καθώς δεν λειτουργεί βάση κανόνων γραμματικής και κάπως έτσι στα γραπτά σου παρατηρούνται συγκεκριμένα φαινόμενα ανορθογραφίας π.χ (Η απαντήσεις, να λύση το πρόβλημα κ.α).
1.Ευχαριστούμε για την ενημέρωση αλλά τα της πυροσβεστικής έχουν ήδη ειπωθεί ενώ απάντηση σε συγκεκριμένα ερωτήματα δεν λάβαμε. Ουδέποτε αμφισβήτησα επίσημες πραγματογνωμοσύνες αλλά εντάξει, λεπτομέρειες.
Διαγραφή2.Ούτε η 6η ΥΠΕΠ, ούτε το υπουργείο όπως προείπαμε έχει τα μέσα. Όλοι όμως έχουν μία συσκευή (κι όχι μόνο αυτή)που έχει ανακαλυφθεί εδώ κι αιώνες κι ακούει στο όνομα τηλέφωνο, ρώτησε και την κυραπαναγούλα να σου πει.
3.Δηλαδή σχεδόν 3 φορές το μήκος του οχήματος (αυτό που δίνει επίσημα ο κατασκευαστής συμπεριλαμβανομένων των προφυλακτήρων και λοιπών στοιχείων τα οποία πλέον δεν υφίστανται). Αυτό ήταν αποτέλεσμα της παρέμβασης ενός ατόμου χρησιμοποιώντας υποτυπώδη μέσα, άρα καθόλου mission impossible . Βέβαια επί έναν ολόκληρο μήνα οι αρμόδιοι φορείς ούτε γι’ αυτό δεν φρόντισαν.
4/6 Και η κυραπαναγούλα ανωνύμως μπορεί να δηλώσει και διακεκριμένη πυρηνικός φυσικός. Έχω κάθε δικαίωμα να αμφισβητώ τα περί τεχνικών σου γνώσεων, τις οποίες και κρίνω ως ανεπαρκείς βάση των όσων γράφεις και βασιζόμενος στο γνωσιακό(κι εμπειρικό) μου υπόβαθρο.
Πέραν των ελαστικών έγραψα κι άλλα πράγματα κι απορώ πώς είναι δυνατόν να μην τα κατανόησες ως κάτοχος τεχνικών γνώσεων. Δεν ενθυμούμαι να δήλωσα ότι δεν έχω δει το όχημα ή το μέρος στο οποίο βρίσκεται.
Δεν είχα καμία απολύτως αμφιβολία ότι λάβατε καθοδήγηση και συμβουλές από την κυραπαναγούλα αλλά χαίρομαι που το επικύρωσες κιόλας. Ως αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος, το κουφάρι του οχήματος θα μείνει στην ίδια θέση για αρκετό διάστημα (μέχρι να ενεργήσει το υπουργείο…) ενώ και το κόστος, που θα φορτωθεί τελικά στις πλάτες των φορολογουμένων, θα είναι σημαντικό αφού το όλο εγχείρημα της μετακίνησης χαρακτηρίστηκε επισήμως από τις αρμόδιες υπηρεσίες ως mission impossible. Πρώτη φορά συναντώ κάτοχο τεχνικών γνώσεων και μάλιστα πτυχιούχο και πιστοποιημένο (συ είπας) να αντιμετωπίζει τεχνικά ζητήματα παραγκωνίζοντας με χαρακτηριστική ευκολία τον κανόνα του κλάδου που είναι η εξεύρεση της βέλτιστης λύσης σε συνδυασμό με το χαμηλότερο κόστος, το ταχύτερο δυνατόν.
Δεν υπήρξε ποτέ δημόσια έκκληση των αρμόδιων αρχών για την συνδρομή ιδιωτών, εάν υπήρχε θα είχε λυθεί το ζήτημα χθες και με μηδενικό κόστος. Πολύ ευχαρίστως να σας λύσω τον «γόρδιο δεσμό» σε λίγες ώρες μάλιστα (έχω στο νου μου τουλάχιστον 3 λύσεις για την μεταφορά αυτούσιου του οχήματος, 200 μέτρα είναι όλα κι όλα) αλλά με βασική προϋπόθεση την επομένη όλοι οι εμπλεκόμενοι που αποφάνθηκαν ότι το ζήτημα δεν λύνεται, να πάνε στα σπίτια τους. Δεν γίνεται να τους πληρώνουμε σταθερό μηνιάτικο και ταυτόχρονα να κάνουμε κι όσα άπτονται των αρμοδιοτήτων τους.
5.Καλή η προσπάθεια εξίσωσης (ή ισοπέδωσης) των πάντων αλλά η πράξη και η καθημερινότητα μας έχουν δείξει ότι δεν είναι όλο το δημόσιο το ίδιο, ούτε ενεργούν σε αυτό όλοι με τον ίδιο τρόπο. Όπου υπάρχει θέληση και ικανότητες όλα γίνονται, όπου αυτά απουσιάζουν δεν προχωρά τίποτα ή κινείται με ρυθμούς χελώνας.
Οι κάτοικοι του χωριού δεν ξέρω κατά πόσο θα εκτιμήσουν τις υποδείξεις σου για το τι να διεκδικήσουν, ξέρω μόνο πως για την ώρα διεκδίκησαν την άμεση απομάκρυνση του κουφαριού του ασθενοφόρου από το χωριό τους κι έλαβαν μια απάντηση (βασικά ο Μεγαλόπολη FM την έλαβε που απλώς αναδημοσίευσε την παρέμβαση των κατοίκων σε άλλο μέσο) με καθυστέρηση ενός μήνα και η οποία ενημερώνει όλους μας ότι η απομάκρυνσή του τοποθετείται στο αόριστο μέλλον ως ιδιαίτερα δυσεπίλυτο ζήτημα.
Χα χα χα ρε φιλε εμεις τον ξερουμε ολοι στην Μεγαλοπολη εκτος απο εσενα?Μας δουλευεις τωρα?Για δες πριν λιγο καιρο μεχρι και επωνημη απαντηση μεσο αυτου του μπλογκ ειχε δωσει ο ιδιος ο δημαρχος που εγραψε οτι παρακολουθει τον κ.Στασινοπουλο.Αυτο δεν το θυμασε?Αν οχι διαβασε τι εγραφε ο δημαρχος και σχολιασε μας τα γραφομενα του αν τολμας.Δεν νομιζω να σχολιασεις τα ακυρα λεγομενα του δημαρχου γιατι αυτον εξυπερετεις.
Διαγραφή