Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

"Ανέκδοτα Μεγαλόπολη 2" Ας γελάσει λίγο το χειλάκι μας.....

 

 Νούμερο 2
(Σύντομα το 3.....)

-----------------------------------------------------------------------

Φίλοι μου εχαθήκαμε και δεν ανταμωθήκαμε
δεν πήγα στην Αθήνα, μα φταίει.. η καραντίνα
Και εδώ στη Μεγαλόπολη, μια χαρά περνάμε
από όλα έχει ο μπαξές και έτσι ξεκινάμε

Τι να πρωτοπώ τι να χειροκροτήσω
από που να πιαστώ και που να ξεκινήσω
Μισή δεκαετία πέρασε, κόντεψα να ξεχάσω
πως είν' στις  παιδικές χαρές το πόδι μου να μπάσω

Κι όμως το ξαναζήσαμε με περίσσια χάρη
μα κάποιοι εμπερδεύτηκαν και το έριξαν ..στα βάρη
Αντί να παίξουν έσπασαν τα έρημα παιχνίδια
κρίμα που τούτοι προτιμούν ζημιές και αποκαΐδια

Και μες την τρέλα την πολλή από το άτιμο lockdown
αναρωτιέμαι μοναχός αν πάει και πιο down
Όμως ομολογώ ησύχασα με τα βαρβάτα νέα
do self test στην μύτη μας και όλα θα'ναι ωραία

Μου λείψανε πολλά μαζί και το συμβούλιο
του Δήμου Μεγαλόπολης από πέρσι τον Ιούλιο
Όμως οκ και αυτό διευθετήθη τώρα
και μέσω ίντερνετ κοιτώ των δημαρχών την ώρα

Άναψα και ένα κερί στην Παναγιά να δώσει
συνέχεια στα ομόφωνα που πήραμε μια δόση,
μικρή το ομολογώ, μα φτάνει για να ρίξει
το σπόρο της συνέργειας, κάντε σταυρό να ανθίσει

Μουρλάθηκα να προσπαθώ όλα να καταλάβω
μυαλό απλό έχω εγώ και όχι από εργολάβο
αέριο που έρχεται  και  ΔΕΗ που φεύγει, 
πάρκο και φυλακές που κάτι μου ξεφεύγει

Ο Δήμαρχος καλά τα λέει, μα είναι όμως έτσι;
Κι αν μας κοροϊδεύουνε; τα κάνουν κοκορέτσι;
Μα κι απ' την άλλη άρνηση και σε όλα όχι;
Ζόρικη τούτη η στιγμή, για την δημοτική απόχη

Έχουμε και τους γείτονες που ορέγονται το ρόδι
και εκεί που μας χρωστάγανε μας παίρνουν και το βόδι
απολιγνιτοποίηση ζητούν γιατί έχουνε... ζημία
και θέλουν την Μεγαλόπολη να μείνει στην... καμία

Ομολογώ κουράστηκα όλα να καταλάβω
δεν με βοηθούν και οι ταγοί πληροφορίες να λάβω
έτσι όπως σκοτώνονται για αέριο και ψήφους
μάταια ψάχνω  να βρω δείγμα  πολιτικού τους ήθους

Αυτά τα λίγα σήμερα, χάρηκα που σας είδα
και μην ξεχνάτε την επωδό σε κάθε μου σελίδα
Αν κάποιοι την γαϊδάρα τους την έχουνε δεμένη,
υπάρχει και η σανίδα μας πολύ πολύ βρεγμένη!!!


Ο ... "Ανέκδοτος"






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου