Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019

Δήμος Μεγαλόπολης: "δώσαμε δυναμικό παρόν στην PHILOXENIA 2019"

 Ο Δήμος Μεγαλόπολης συμμετείχε για πρώτη φορά, με δικό του περίπτερο, που έτυχε ιδιαίτερου ενδιαφέροντος και επισκεψιμότητας από χιλιάδες παρευρισκόμενους, στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA, που φέτος πραγματοποιήθηκε από 8 έως 10 Νοεμβρίου 2019 στη Θεσσαλονίκη και είχε ως τιμώμενο Δήμο τον όμορο Δήμο Τρίπολης.

Στην έκθεση PHILOXENIA 2019, που έδωσαν το παρόν εκατοντάδες επιχειρηματίες, φορείς και Δήμοι από ολόκληρη την Ελλάδα, ο Δήμος Μεγαλόπολης εκπροσωπήθηκε από τον Δήμαρχο κ. Αθανάσιο Χριστογιαννόπουλο και τον Αντιδήμαρχο κ. Παναγιώτη Μανιάτη.

Ιδιαίτερης προβολής έτυχαν εξαιρετικά σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος και των τριών Δημοτικών Ενοτήτων, Γόρτυνος, Μεγαλόπολης και Φαλαισίας όπως: το Αρχαίο Θέατρο Μεγαλόπολης, οι Στεφανίτες αγώνες Λύκαια, το Ιερό Βουνό των Αρκάδων Λύκαιο, θρησκευτικά μνημεία (Αγία Θεοδώρα), πολιτισμικά μνημεία (Ναός Αγίων Αποστόλων Λεονταρίου), ιστορικά μνημεία (Κάστρο Καρύταινας), τοποθεσίες ιδιαίτερου φυσικού κάλλους (Λούσιος Ποταμός).

Στα πλαίσια της έκθεσης ο Δήμαρχος Μεγαλόπολης είχε εποικοδομητικές συναντήσεις με τον Υφυπουργό Εσωτερικών Μακεδονίας-Θράκης κ. Θ. Καράογλου, με τον Δήμαρχο Τρίπολης κ. Κ. Τζιούμη, τον Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Δ.Σ. της HELEXPO κ.κ. Α. Τζήκα και Κ. Ποζρικίδη αντίστοιχα, καθώς και με άλλους Δημάρχους και εκπροσώπους φορέων που συμμετείχαν, στους οποίους δεν παρέλειψε να ζητήσει και την συμπαράστασή τους για την παράταση λειτουργίας των Λιγνιτικών Μονάδων της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη.

Σε σειρά ομιλιών και συνεντεύξεων τόνισε: 
" Είμαστε εδώ με στόχο να εντάξουμε την περιοχή μας στον δυναμικό τουριστικό χάρτη της Ελλάδας. Έχουμε σχέδιο, οργανώνουμε την προσπάθειά μας και θα τα καταφέρουμε Ο πολιτιστικός, εναλλακτικός, θρησκευτικός και μηχανοκίνητος τουρισμός, είναι πεδία που μπορούμε να επενδύσουμε για αειφόρο ανάπτυξη και θα το πράξουμε."

Εκ του Δήμου

15 σχόλια:

  1. Κ. Δημητρακοπούλου το ξέρουμε ότι υποστηρίζεται την νέα δημοτική αρχή αλλά κρατήστε λίγο και τα προσχήματα. Κακώς αποδίδετε την έκφραση "δώσαμε δυναμικό παρόν" στον Δήμο Μεγαλόπολης, πουθενά μέσα στο κείμενο δεν αναφέρεται αυτή η έκφραση. Άρα ο τίτλος δεν ανήκει στο δελτίο του δήμου αλλά σε εσάς που γράψατε το άρθρο. Μπράβο στο δήμο που πήγε στην έκθεση αλλά όχι και δυναμικό παρόν. Ο δήμαρχος με έναν αντιδήμαρχο μερικές φωτογραφίες και μια τηλεόραση. Αυτό δεν είναι δυναμικό παρόν. Οι υπεύθυνοι του δήμου το ξέρουν γι αυτό δεν το έγραψαν αλλά έπεσαν πάνω σε εσάς που θέλετε να δείξετε καλή διαγωγή.
    Μπράβο αυτό είναι υπεύθυνη ενημέρωση.
    Και κάτι ακόμα, στην Θεσσαλονίκη πήγαμε, στην Πελοπόννησος ΕΧΠΟ πουείναι και δίπλα μα ς γιατί δεν πήγαμε σαν Δήμος; Εσείς που τα λέτε με τον δήμαρχο ρωτήστε τον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πονάς πολύ κι αυτό βγαίνει προς τα έξω. Ξυδάκι.
      Ενίοτε αργούν να δημοσιευθούν σχόλια (από μερικές ώρες έως ημέρες) γιατί δεν είναι η κυρία Δημητρακοπούλου 24ώρες/24ωρο πάνω από τον υπολογιστή να διαχειρίζεται το blog. Αυτό το έχουμε κατανοήσει όλοι εκτός από εσένα που το πρώτο πράγμα που σου πέρασε από το μυαλό είναι ότι θέλουν να σε φιμώσουν, τρομάρα σου.
      Για μπες στην ιστοσελίδα της Πελοπόννησος Expo να δεις τους τομείς που αφορά η συγκεκριμένη έκθεση και μετά πετάς τις ανοησίες σου δεξιά κι αριστερά. Από τους 26 Δήμους της Περιφέρειας πόσοι είχαν περίπτερο; Μόλις 6 συμπεριλαμβανομένου του οικοδεσπότη, Δήμος Τρίπολης. Και πάμε τώρα στα κρίσιμα ερωτήματα. Σε μια έκθεση που αφορά αμιγώς τις επιχειρήσεις και την προβολή τους πόσες είχαν πάει από την περιοχή της Μεγαλόπολης; Εγώ μέτρησα μόλις 3. Ο εμποροβιομηχανικός σύλλογος Μεγαλόπολης πού ήταν οέο;
      Κάποιοι και κάποιες περιμένετε από τον εκάστοτε Δήμαρχο να τρέξει
      για εσάς για θέματα που αφορούν αποκλειστικά εσάς. Αμ δε.

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που δεν χάνεις ευκαιρία για να μας δείχνεις το πόσο ανόητος είσαι. Θα ήθελες πολύ να είμαι η Γεωργία αλλά δεν, άντε, το ξυδάκι σου τώρα.

      Διαγραφή
  2. Βλέπω ότι επιλέγετε ποια σχόλια βγάζετε, είναι προφανές, επιλεκτική δημοσιογραφία, επιλεκτικός σχολιασμός, όλα στον βωμό των συμφερόντων. Κόψατε το προχθεσινό σχόλιο γιατί δεν αντέχετε να σας κάνουν κριτική, έχετε μάθει να κάνετε εσείς μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο σας δεν κόπηκε, κανένα σχόλιο που με αφορά ΔΕΝ ΚΟΒΕΤΑΙ...
      παρόλο που εσύ γράφεις ανώνυμα,(θέλει κότσια το επώνυμο...)
      Όπως πάντα θα θυμίσω: όλοι κρινόμαστε...
      και επίσης, είμαστε γνωστοί πλέον "όλοι οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ"
      Γ. Δημητρακοπούλου (επωνύμως πάντα...)

      Διαγραφή
    2. Εντάξει δέχομαι την απάντηση σας ότι το είχατε ξεχάσει, αφού εμφανίστηκε μετά το δεύτερο σχόλιο. Γράφω ανώνυμα όπως το 99.9% των υπολοίπων σχολιαστών της σελίδας, εσείς το εφαρμόζετε, δεν είδα να κάνετε παρόμοια αναφορά σε άλλα σχόλια, προφανώς αφήνετε τις αιχμές σας σε όποια δεν σας αρέσουν. Φοβερό πάντως αυτό που κάνετε, κατακρίνετε την ανωνυμία την οποία εσείς επιτρέπετε.
      Και επειδή μου αρέσει να είμαι ακριβής, η έκφραση "παροικούντες εν την Ιερουσαλήμ " έχει την εξής απόδοση στον λαό: αναφέρεται σε πρόσωπα που ανήκουν σε κλειστό κοινωνικό περιβάλλον & συνάμα είναι γνώστες των όσων συμβαίνουν σε αυτό. Αυτό λοιπόν το κλειστό περιβάλλον σας το ξέρετε εσείς που είστε μέσα σε αυτό, ξέρετε αυτά που νομίζετε και έχοντας μισή γνώση , προβαίνετε σε κρίσεις και σχηματίζετε απόψεις.
      Όμως δεν υπάρχει μόνο ο μικρόκοσμος σας, δεν υπάρχουν μόνο τα σαλόνια της εκάστοτε εξουσίας, υπάρχει μια ολόκληρη γη γύρω σας. Και οφείλετε να λαμβάνετε υπόψιν σας τις αγωνίες και τα προβλήματα των πολιτών και να μεταφέρετε ειδήσεις, όπως είναι.
      Καμία απάντηση για το αρχικό μου σχόλιο και τις παρεμβάσεις σας σε ξένο κείμενο, παρά μόνο μια ανούσια επίθεση για την ανωνυμία.
      Και εμείς οι απέξω βλέπουμε και γνωρίζουμε πως λειτουργείτε εσείς οι παροικούντες την εκάστοτε εξουσία της κάθε Ιερουσαλήμ.

      Διαγραφή
    3. Διορθώνω το ρήμα: - ΕΙΝΑΙ γνωστοί πλέον "όλοι οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ"-
      διότι εγώ ΔΕΝ ανήκω σε αυτόν τον "μικρόκοσμο"
      γιαυτό και επέζησα των όποιων κακόβουλων επιθέσεων εδώ και 28 χρόνια, από τους "παροικούντες" ανά 4ετία...
      Η ανωνυμία στους σχολιαστές των sosial είναι κατοχυρωμένη από το νομικό πλαίσιο του ίντερνετ, όχι από τον εκάστοτε διαχειριστή...
      Η τιτλοφόρηση του άρθρου δόθηκε με πλήρη επικρότηση (κάτι που θα έπρεπε να κάνουμε όλοι οι Μεγαλοπολίτες) της τεράστιας ωφέλειας της Μεγαλόπολης στην διαφήμιση (για 1η φορά!) του υψίστου βάρους τουριστικού αγαθού της περιοχής στην μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της χώρας.
      Το Δελτίο Τύπου έχει δημοσιευτεί αυτούσιο, χωρίς πχ αλλαγή φωτο ή αλλοτριωμένο τίτλο, ή εξαφάνιση του Δελτίου στο τέλος του πουθενά του άρθρου...
      στοιχεία που συνιστούν αθέμιτη και προβοκατόρικη έως και παράνομη δημοσίευση!!

      Γ. Δημητρακοπούλου

      Διαγραφή
  3. Τώρα τα Χριστούγεννα περιμένουμε
    Στολισμό παντού όπως κάνουν όλοι οι Δήμοι ακόμα καί στα χωριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά το έγραψες! Γιορτινός στολισμός και στα χωριά μας, που τα έχουν εγκαταλείψει και δεν βλέπουν να γίνεται τίποτα. Να κοιτάξουν να αλλάξουν και όλες τις καμένες λάμπες - όχι μόνο στις κολώνες της ΔΕΗ αλλά και στα άλλα φωτιστικά σώματα - και να καθαρίσουν λίγο τις πλατείες και τα Κοιμητήρια που έχουν τα χάλια τους. Τι κάνουν οι νέοι Αντιδήμαρχοι; Τα χωριά δεν βλέπουν καμία αλλαγή!

      Διαγραφή
    2. Ρε πατριώτη, θα ήθελα να ήξερα που ζείς! Έχεις επαφή με την πραγματικότητα; Βγαίνεις καθόλου έξω ή είσαι μονίμως συνδεδεμένος με το διαδίκτυο; Ο στολισμός σε μάρανε;
      Έχεις παρατηρήσει ότι στους ελάχιστους κεντρικούς δρόμους το βράδυ μόνον οι κολώνες είναι αναμμένες, ενώ τα καταστήματα δεν έχουν καθόλου φωτισμό; Ούτε για δείγμα! Δεν κατηγορώ κανέναν επιχειρηματία, γιατί ψάχνει ο καθένας να κόψει οποιαδήποτε έξοδα, μήπως και "κρατηθεί"...
      Γιατί ρε πατριώτη δεν καταλαβαίνεις ότι και εδώ υπάρχει ΦΤΩΧΕΙΑ! Εάν δεν ξέρεις αυτή τη λέξη, τότε σίγουρα δε μπορείς να την καταλάβεις...Τι σου φταίνε όμως όλοι οι υπόλοιποι; Για ρίξε καμιά τέσα κρύο νερό στο κεφάλι σου να συνέλθεις! Αμάν!

      Διαγραφή
    3. Πιο γελοίος, πεθαίνεις φίλε 6:22! Άσε τι κάνει ο κάθε επιχειρηματίας με τα φώτα στο μαγαζί του και να κοιτάξει ο Δήμος να αλλάξει λίγο η ψυχολογία του κόσμου προς το καλύτερο! Εγώ κυκλοφορώ συνέχεια και στους δρόμους της Μεγαλόπολης αλλά και σε πολλά χωριά της! Εσύ μάλλον θες πολλούς κουβάδες με κρύο νερό στο κεφάλι, για να συνέλθεις, αλλιώς δεν θα έγραφες τέτοιες ανοησίες! Ξέρω πολύ καλά από φτώχεια, δεν περίμενα από σένα να μου πεις!
      Αλλά θέλουν να μας έχουν όλους σε μια μιζέρια και μέσα στον φόβο, για να μην σηκώσουμε ποτέ κεφάλι! Κι έχουν βρει πολλούς οπαδούς, καλή ώρα σαν και σένα!

      Διαγραφή
    4. Πατριώτη, το κεφάλι μπορούμε να το έχουμε ψηλά, αρκεί να ξέρουμε πού πατάμε...Φόβος υπάρχει όταν έχουμε άγνοια των πραγμάτων! Και δυστυχώς, δε μπορούμε ακόμα να αποδεχτούμε κάποιες αλήθειες...
      Μια από αυτές είναι ότι το Κράτος μας "τελειώνει" είτε με ΣΥΡΙΖΑ είτε με ΝΔ...Ακόμα και πριν από λίγους μήνες ρίξαμε την ψήφο μας στους πρώην και νυν δήμιούς μας, πιστεύοντας δεν ξέρω κι εγώ σε τι...
      Γραμμένους μας έχουν ως Μεγαλόπολη, οι συν-Αρκάδες Βουλευτές μας ανέκαθεν, όπως γραμμένους μας είχαν και μας έχουν οι Νομάρχες και Περιφερειάρχες μας. Απομύζησαν από αυτόν τον έρμο τον τόπο ό,τι είχαν ανάγκη τόσες δεκαετίες, βίασαν το περιβάλλον μας και τώρα μας πετούν σαν στημένες λεμονόκουπες...
      Τρέχουμε ευχαρίστως στους δρόμους για κάθε λογής πανηγυράκια, αλλά το να βγούμε και να φωνάξουμε όλοι μας κατά όσων μας φέρνουν σε βέβαιο οικονομικό θάνατο, μας φαίνεται πολύ ...μπανάλ!
      Δεν είμαστε κοινωνία αδελφωμένη, αλλά κοινωνία της πάρτης μας! Είμαστε η επιβεβαίωση του αξιώματος της Θάτσερ, που έλεγε "δεν υπάρχουν κοινωνίες, παρά μόνον άτομα"!
      Τώρα, τι μου λες εσύ, μήπως και μας σώσουν τα λαμπιόνια και ο Αγιο-Βασίλης και άλλα παραμύθια της Χαλιμάς, δε με αγγίζουν...Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  4. Θα πρέπει να στολιστούν τα χωριά
    Και να αλλάξουν τις καμένες λάμπες
    Καθαρές πλατείς με χριστουγεννιάτικα στολιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα πρέπει να στολιστούν τα χωριά μας να τονώσουμε το ηθικό του κατοίκου που βλέπει τον τόπο στο
    ξεπεσμό στην μιζέρια στην ερημοποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή