Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019

Μεγαλόπολη 2019: η σωτηρία είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!!!

της Γεωργίας Δημητρακοπούλου

Πρώτα από όλα να ευχηθώ σε όλους μας καλό χειμώνα,
μιας και μύρισε λίγο φθινοπωράκι...
Κατά δεύτερον να ευχηθώ καλή και παραγωγική θητεία στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο Μεγαλόπολης
και μετά την ευχή πάμε και στο ψητό...

Μετράει 20 μέρες η νέα δημοτική περίοδος για τον Δήμο Μεγαλόπολης
Η ευχή η δική μου και όλων μας ελπίζω,  απευθύνεται και στους 27
Ξεκινώ με αυτό διότι με τον νέο εκλογικό νόμο, άπαντες (συμπολίτευση και αντιπολιτεύσεις) έχουν την ίδια "δύναμη"  άρα και την ίδια ευθύνη
Ο νέος Δήμαρχος πρέπει εκτός των όσων μεγίστων θεμάτων υπάρχουν (θα τα δούμε αναλυτικά σε επόμενα άρθρα), να βρει και τον τρόπο να λειτουργήσει ο Δήμος αρμονικά.
Εδώ έχουμε αντικειμενικά υπαρκτά θέματα που  επιβάλλεται να λυθούν!
Το βασικότερο όλων: πρέπει να εκλείψουν εντελώς αγκυλώσεις του παρελθόντος.
Δεν υπάρχουν περιθώρια για παιχνίδια, εξουσιομανία, ρουσφετολογία, μικροθωρισμό, εσωστρέφεια και τόσα άλλα στραβά που έφεραν τόσα δεινά στον τόπο μας
Οφείλουν όλοι να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων
Να δουλέψουν με αλτρουισμό
Να υπηρετήσουν τον πολίτη που τους εμπιστεύτηκε με την ψήφο του
Να προστατέψουν την Μεγαλόπολη από δύσκολες εξελίξεις που φτάνουν με βήμα γοργό
Να στηρίξουν και να σχεδιάσουν παλεύοντας με νύχια και με δόντια,
ώστε αφενός να ελαχιστοποιηθούν οι όποιες ζημίες και αφετέρου να μεγεθυνθούν
οι όποιες ωφέλειες επέλθουν από τις εξελίξεις στο όλο μεγαλοπολίτικο πεδίο.

Για να γίνουν όλα αυτά πρέπει:
Να σταματήσει η μιζέρια, η κριτική των χαρακωμάτων και το "διαίρει και βασίλευε"
Είμαστε μια χούφτα άνθρωποι στον τόπο μας
και αν δεν αλλάξουμε ρότα σύντομα θα μετριόμαστε στα δάχτυλα!
Δεν ωφελούν οι φαγωμάρες γιατί αυτός και όχι ο άλλος...
ή αυτός είναι του δημάρχου και ο άλλος δεν είναι...
Τα παιδιά μας όλα, πρέπει να βρουν δουλειές, αξιοπρεπείς και βιώσιμες
Οι τοπικοί επαγγελματίες πρέπει να κρατήσουν τις επιχειρήσεις τους
Οι αναθέσεις έργων και προμηθειών πρέπει να μένουν στην τοπική αγορά και να μην πάνε ανά την Ελλάδα

Πρέπει να είμαστε αμείλικτοι σε όποιον δεν επιτελέσει το καθήκον του
Να βάλουμε STOP σε πολίτη ή αιρετό που κοιτάει "την πάρτη του"
Να βάλουμε STOP σε πολίτη ή αιρετό που δεν δουλεύει για το κοινό μέλλον

Μα πάνω από όλα, ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ από ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ,
να βάλουμε STOP στο στραβό και μικρό εαυτό μας
που δυστυχώς μας οδήγησε σε στραβά και μίζερα μονοπάτια,
και μας κράτησε μακριά από την λεωφόρο της δουλειάς, της ανάπτυξης
και του ελπιδοφόρου μέλλοντος της Μεγαλόπολης

Τα ψέματα τέλειωσαν!
Τα προβλήματα θέριεψαν!
Τίποτα δεν θα λυθεί αν δεν σταματήσει η φαγωμάρα!!!
Μεγαλόπολη 2019: η σωτηρία της είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!!!
Εμπρός λοιπόν... Δουλειά, δουλειά, δουλειά!!!!









15 σχόλια:

  1. Μια χαρα τα γτραφετε και είναι απολυτα βεβαιο ότι τα προβλήματα είναι τοσο μεγαλα που χωρις την ενοτητα ειμαστε χαμενοι.
    Όταν όμως προεκλογικα ο κ. Θανασης ελεγε στις ομιλιες του ότι ολοι οι αλλοι είναι ιδιοι και είναι ανίκανοι ότι εχουν κανει διαφορα κτλ , τοτε δεν ειδα καποιον να του εξηγησει ότι ετσι δεν φτιαχνεις ενοτητα.
    Όταν μετεκλογικα ο κ. Θανασης επελεξε να πορευτεί μονος του και να μην μιλησει με κανεναν άλλο και να μην υπαρχει καμια πρωτοβουλια συννενόησης , τοτεπαλι δεν ειδα κανεναν να του πει ότι με αυτό τον τροπο θα συνεχιστεί η διχονοια και η μιζερια.
    Εσεις κ. Δημητακοπουλου που εχετε την δυνατοτητα να τα λετε με τον νέο δημαρχο, που τον υποστηριξατε , του τα ειπατε ποτε; Και αν ναι τι σας ειπε;
    Επισης τωρα με τις πρωτες κινησεις που εχει κανει μπορειτε να μας πειτε αν συμφωνείτε; ξεκινησε καλα; η μηπως οι επιλογες που εχει κανει είναι ότι χειρότερο;
    Καλα τα ευχολόγια αλλα θα θελαμε να ακούσουμε και την γνωμη σας, θα θελαμε να γραφετε και να κανετε κριτικη , όχι μονο προβολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα σας
    με απόλυτη ειλικρίνεια και βαθιά αγάπη για τον τόπο μας σας λέω ευθέως:
    Ότι γράφω σήμερα το πιστεύω και το υποστηρίζω πάντα
    Ότι περιγράφω εδώ το είπα και στον Δήμαρχο (κ. θανάση όπως λέτε)
    και προεκλογικά και τώρα
    Είναι ακράδαντη πίστη μου ότι αν ο κάθε Δήμαρχος, δεν είναι ο Δήμαρχος όλων και είναι ο Δήμαρχος μόνο των ψηφοφόρων του,
    τότε το παιχνίδι είναι χαμένο!
    και αυτό το παιχνίδι το χάνουμε στη Μεγαλόπολη από το 1994 και εντεύθεν
    και για να συγκεκριμενοποιήσω από τον αείμνηστο Τάσο Καλογερόπουλο και μετά...

    Πως αξιολογώ τις πρώτες κινήσεις της νέας δημοτικής αρχής;
    Επίσης ειλικρινά, από αυτά που γνωρίζω, αρχικά θα έλεγα θετικά
    Όμως μιλάμε για μικρά και πράγματα της καθημερινότητας μέχρι τώρα
    Τα μεγάλα έπονται και είναι δύσκολα
    Και όποιος είναι νοήμων κατανοεί την αδήριτη ανάγκη σύμπνοιας , σοβαρότητας και ομοψυχίας που απαιτείται από όλους μας να παλέψουμε τα μεγάλα που έρχονται!
    Γ. Δημητρακοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δυο παρατηρήσεις μόνο, 1ον δεν έχουν και οι 27 σύμβουλοι την ίδια ευθύνη , ούτε την ίδια δύναμη. Άλλο πράγμα να είσαι σύμβουλος της παράταξης που έχει εκλέξει Δήμαρχο και άλλο ας πούμε της παράταξης που έχει 2 συμβούλους. και 2ον είναι κομβικής σημασίας η επιλογή που έκανε ο νέος Δήμαρχος να μην συνεργαστεί με κανένα και να προχωρήσει με την μειοψηφία που έχει. Από την στιγμή που το επέλεξε αυτό δεν μπορεί να έχει καμία απαίτηση να του λένε ναι σε όλα. Οπότε θα πρέπει να φροντίσει ο κ. Χριστογιαννόπουλος να βρει τον τρόπο να περνάει την πολιτική του. Να περνάνε οι αποφάσεις του από τα συμβούλια. Αλλιώς θα έχει κάνει λάθος. Και η ευθύνη είναι δική του, ο Δήμαρχος έχει τον πρώτο λόγο!
    Τέλος μια παρατήρηση στην απάντηση σας κ. Δημητρακοπούλου, εφόσον λέτε ότι κρίνετε θετικά μέχρι τώρα την πορεία , άρα συμφωνείτε με την επιλογή του νέου Δημάρχου να προχωρήσει μόνος του; Σωστά κατάλαβα; Αυτό όμως δεν συνάδει με τα γραφόμενα στο άρθρο σας γιατί η απόφαση αυτή δείχνει ότι δεν πρόκειται να λειτουργήσει τίποτα αρμονικά και θα συνεχιστεί η διχόνοια, Είχαμε πριν Μπούρα εναντίον Τσιριγώτη, τώρα θα έχουμε Χριστογιαννόπουλο εναντίον Τσιριγώτη. Δεν τα βλέπετε αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυο απαντήσεις:
      Όταν ψηφίζεται ένα θέμα στο ΔΣ χρειάζεται την αποδοχή των συμβούλων (27) και όχι την αποδοχή των παρατάξεων (4) αμιγώς.
      Εκτός και αν συνεχίσουν κάποιοι να θεωρούν ότι η ψήφος τους ως εκλεγμένοι σύμβουλοι πλέον, συνιστά παραταξιακή τακτική!
      Αυτή η πολυετής τακτική είναι που κατέστρεψε την Μεγαλόπολη
      ότι ο καθένας εκεί μέσα ψήφιζε κατά παράταξη και όχι κατά συνείδηση

      Όσον αφορά την επιλογή Δημάρχου "να προχωρήσει μόνος του" εννοείτε την κατανομή θέσεων αντιδημάρχων κλπ;
      και λέτε ότι επειδή δεν πρότεινε θέσεις σε συμβούλους άλλων παρατάξεων σπέρνει διχόνοια;
      Λυπάμαι... αν θεωρούμε ότι η συνεργασία και η προσφορά προαπαιτεί οφίτσια και καρέκλες , αν θεωρούμε ότι για να ψηφιστεί κάτι ωφέλιμο για τον Δήμο πρέπει να έχουμε πάρει και την καρεκλίτσα μας πρώτα...
      τότε μιλάμε για την καταστροφική οπτική ιδίου οφέλους...

      Και για να είμαι ρεαλίστρια θα πω και το τελευταίο
      Οι αντιδημαρχίες είναι για ένα χρόνο
      Μακάρι να βρούνε τον τρόπο (δύσκολος το αναγνωρίζω) να εργαστούν όλοι, ώστε οι "συνεργασίες", όπως και όρος περιγράφει, να στηριχτούν στην "κοινή εργασία" και όχι στην παραταξιακή παρουσία!
      Αυτά βλέπω εγώ...

      Διαγραφή
    2. Κάνετε λάθος εκτίμηση στην αναφορά μου ότι ο νέος Δήμαρχος επέλεξε να προχωρήσει μόνο του. Σας το γράφω καθαρά, αναφέρομαι ότι εφόσον δεν έχει την πλειοψηφία θα έπρεπε να πάρει πρωτοβουλίες για να την αποκτήσει. Ο τρόπος που γίνεται αυτό είναι να γινόταν μια συζήτηση και να υπήρχε προσπάθεια συνεννόησης σε κάποια θέματα σημαντικά , δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάνετε λάθος και μιλάτε για καρέκλες. Αυτό λέγεται παζάρεμα και όχι συνεννόηση, εγώ δεν λέω κάτι τέτοιο. Εγώ αναρωτιέμαι γιατί δεν έγινε καμία προσπάθεια συζήτησης , γιατί επέλεξε την μειοψηφία και τις κόντρες, αυτό ήταν καθαρά επιλογή του κ. Χριστογιαννόπουλου και έδειξε σε όλους ότι τελικά αυτοί που νοιάζονται για την εξουσία είναι οι άνθρωποι της δικής του παράταξης. Άρα δεν έχετε καταλάβει σωστά , την ίδια λάθος εκτίμηση έκανε και ο δήμαρχος και μιλάει για καρέκλες και δεν απαντήσατε κιόλας, συμφωνείτε με την επιλογή του αυτή; Είναι θετική όπως λέτε;
      Όσο αφορά τις παρατάξεις και την παραταξιακή τακτική είναι ακριβώς αυτό που σας λέω, ότι με την συγκεκριμένη επιλογή του ο νέος δήμαρχος λειτούργησε καθαρά ομαδικά και παραταξιακά και αναγκάζει όλους τους υπόλοιπους να κάνουν το ίδιο, οπότε έτσι δίνει και νερό στον μύλο της μιζέριας και των συγκρούσεων. Ξαναλέω είναι μια απόλυτα δική του επιλογή και ο δρόμος που διάλεξε είναι συγκεκριμένος. Οπότε καλή η κριτική σε όλους, καλό το μοίρασμα ευθυνών αλλά να βλέπουμε ποιοι τελικά λαμβάνουν αποφάσεις !!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ, -ή
      εγώ μπορώ να απαντώ σε ότι αφορά την δική μου άποψη...
      Μια εξαιρετική προσέγγιση για όλους μας υποθέτω, είναι το ερώτημα "τι θα έκανα εγώ αν ήμουν δήμαρχος Μεγαλόπολης, με αναλογία συμβούλων 9-8-8-2"
      Η απάντησή μου λοιπόν ξεκάθαρα εφόσον επισταμένως με ρωτάτε (παρόλο ανώνυμα) είναι η εξής:
      1. θα επέλεγα για αντιδημαρχίες και θέσεις ευθύνης αρχικά άτομα της παράταξής μου.
      2. Θα ξεκαθάριζα από το 1ο ΔΣ και θα καλούσα άπαντες να ψηφίζουν με μπούσουλα την ωφέλεια του τόπου και όχι με μπούσουλα τις όποιες παραταξιακές ή προσωπικές βλέψεις
      3. Θα έπαιζα με "καθαρά χαρτιά" μέσα στα δημοτικά συμβούλια και όχι σε προσυναντήσεις στα γραφεία
      4. Θα δημιουργούσα συνθήκες συνεργασίας και ευθύνης απαιτώντας από όλους να υποστηρίξουν εμπράκτως την πανταχόθεν ζητούμενη συναίνεση και στηλιτεύοντας σκληρά την όποια προσπάθεια υπονόμευσής της
      5. Δεν θα είχα κανένα ενδοιασμό να εμπιστευθώ θέσεις ευθύνης σε συμβούλους άλλων παρατάξεων εφόσον είχαν βάλει πλάτη και έκαναν πράξη το δόγμα : "μετά τις εκλογές δουλεύουμε όλοι μαζί για τον Δήμο"
      6. Όλα τα παραπάνω θα τα ξεκαθάριζα με τόλμη ειλικρίνεια και σταράτες κουβέντες από το 1ο δημοτικό συμβούλιο απαιτώντας το αυτονόητο: ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του
      7. Η μόνιμη επωδός μου θα ήταν:
      " κ. συνάδελφοι, οι εκλογές τελείωσαν μαζί και τα όποια παιχνίδια.
      Τώρα είμαστε εδώ 27 εσείς και ένας εγώ και έχουμε μόνο μια δουλειά:
      Δουλειά, δουλειά, δουλειά!!!!"

      Θα εκτιμούσα και την δική σας θέση, έστω και ανώνυμα
      στο ίδιο θεωρητικό ερώτημα...
      Γ Δημητρακοπούλου

      Διαγραφή
    4. Σας την έγραψα την άποψη μου , να βρεθούν κοινά σημεία πάνω στα βασικά προβλήματα, να γίνει προσπάθεια κοινού σχεδιασμού για το μέλλον και έτσι όλες οι δημοτικές αρχές να εφαρμόζουν τα ίδια, εγώ μιλάω για κοινή αντιμετώπιση των προβλημάτων ,εσείς κ. δημητρακοπουλου συνεχίζετε να μιλάτε για θέσεις, για αξιώματα. Το ίδιο κάνει και η νέα δημοτική αρχή.
      Η ευθύνη η συλλογική είναι στην λήψη αποφάσεων και στην πραγματοποίηση τους , όχι στο ποιος θα είναι σε κάποια θέση. Αυτό έπρεπε να κάνει ο νέος δήμαρχος , να έχει φροντίσει να συνομιλήσει με κάποιους; με όλους; πείτε ότι θέλετε. Δεν το έκανε και αυτό είναι δική του επιλογή και ήταν δική του ευθύνη. όχι να λέει εγώ θα αποφασίζω , εγώ θα προτείνω και σας καλώ να λέτε ναι. Αυτό δεν είναι σωστό.Ελπίζω να κατανοήσετε επιτέλους την παρέμβαση μου.

      Διαγραφή
    5. Με λίγα λόγια έτσι χωρίς πρόγραμμα που να βγαίνει από όλους θα ζητούσες να δέχονται τα δικά σου κελεύσματα. Μα το ίδιο κάνει και ο νυν δήμαρχος μειοψηφίας. Φέρεται ως δήμαρχος που έχει την απόλυτη πλειοψηφία... Αυτό το λέμε αλαζονεία... το δόγμα ελατε για το καλό του τόπου να κάνετε ότι σας λέω μάλλον είναι παράλογο .δε νομιζετε;

      Διαγραφή
    6. Αγαπητοί (22/9 2.49 - 6.35)
      Την ευθύνη για διοίκηση του Δήμου την έδωσαν οι πολίτες στον εκάστοτε δήμαρχο μέσα από τις εκλογές.
      Μαζί με την ευθύνη του έδωσαν και την εντολή να εφαρμόσει το πρόγραμμά του, το δικό του όχι των άλλων παρατάξεων, διαφορετικά θα ψήφιζαν κάποιον άλλο για δήμαρχο.
      Άρα οι αντιπολιτεύσεις οφείλουν να σεβαστούν την εντολή του κόσμου που στην παρούσα φάση για τον Δήμο Μεγαλόπολης, λέγεται υλοποίηση "πρόγραμμα Χριστογιαννόπουλου".
      Διαφορετικά αν με οποιαδήποτε "μέθοδο των 3" οδηγηθεί ο εκάστοτε Δήμος να έχει τον εκάστοτε δήμαρχο εκλέξει και να σύρεται να εφαρμόζει το πρόγραμμα παράταξης που δεν έχει λάβει εντολή διοίκησης, τότε έχουμε συνθήκη ανατροπής της λαϊκής εντολής.

      Σαφώς ο ρόλος των αντιπολιτεύσεων είναι ιερός και ουσιαστικός: έλεγχος και παραγωγική αντιπαράθεση όταν και όπου εκτιμούν
      Άλλο αυτό και άλλο το "είμαστε περισσότεροι δήμαρχε και θα κάνεις ότι λέμε εμείς"
      Αν συμβεί κάτι τέτοιο ο εκάστοτε εκλεγμένος δήμαρχος δεν έχει λόγο να δημαρχεύει ως μαριονέτα της "εξουσίας της ανατροπής της εντολής των εκλογών"
      Δημοκρατία σημαίνει αγαπητοί "δύναμη του κράτους= πολιτών"
      και οι πολίτες ψήφισαν σε κάθε δήμο έναν δήμαρχο περιμένοντας να εφαρμόσει τις προεκλογικές δεσμεύσεις του
      Αν παρεκκλίνει από αυτές τις δεσμεύσεις, οι αντιπολιτεύσεις οφείλουν να παρέμβουν
      Και στην παρούσα σύνθεση η δύναμη "παρέμβασής" τους είναι καταλυτική
      Γιαυτό πρέπει να την χρησιμοποιήσουν παραγωγικά και όχι κατασταλτικά.
      Εν τέλει η εκάστοτε δημοτική αρχή κρίνεται για το δικό της πρόγραμμα και επιλογές και όχι για το πρόγραμμα των συνυποψηφίων παρατάξεων.

      Διαγραφή
    7. Α ναι; ποιο ειναι το προγραμμα του δημάρχου για την απολιγνιτοποίηση; τι θα γινει την επόμενη μερα;

      Διαγραφή
    8. Κυρία Γεωργία, με όλο τον σεβασμό που τρέφω προς το πρόσωπό σας και προς τον ιστότοπο τούτο που μας δίνει βήμα, σας παρακαλώ, μην μας μιλάτε για το προεκλογικό πρόγραμμα του κάθε δημάρχου και για το πώς θα το εφαρμόσει. Κανένας δήμαρχος ή υποψήφιος δήμαρχος της τελευταίας εικοσιπενταετίας δεν παρουσίασε ένα βιώσιμο και ρεαλιστικό πρόγραμμα. Όλα ήταν φιλολογικές φλυαρίες και λόγια του αέρα για την ανάγκη προβολής του αρχαίου θεάτρου και της πολιτιστικής κληρονομίας, για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών, για την ανάγκη ανάπτυξης κτ κτλ κτλ… Και σας ρωτάω, υπήρξε ποτέ κανένας που είπε με νούμερα ότι προτίθεμαι να εστιάσω και να φτιάξω αυτό, κι αυτό, θα χρησιμοποιήσω αυτούς τους πόρους και για να μην μακρηγορώ, παρουσίασε ποτέ κανείς ένα πρόγραμμα που πρότεινε συγκεκριμένα έργα, λύσεις και τρόπους υλοποίησης; Η αερολογία έδινε και έπαιρνε σε κάθε πρόγραμμα. Όλα τα ίδια… Τι διαφορά είχε το πρόγραμμα του Μιχόπουλου από του Χριστογιαννόπουλου, υπήρχε κάτι; Η ουσία είναι μία… ο τόπος ψήφισε πρόσωπο, ή για να το θέσω πιο σωστά πρόσωπα, όχι πρόγραμμα και οφείλουν όλοι να συνεργαστούν ώστε να έρθουν λεφτά στην πόλη και να γίνουν επενδύσεις. Να σταματήσει η φυγή νέων οικογενειών. Να ανοίξουν δουλειές και σχολεία… όχι να κλείνουν. Η πρώτη δημοτικού φέτος έχει ζήτημα 40 μαθητές στο σύνολο και στα τέσσερα σχολεία. Μπορείτε να το διανοηθείτε; Του χρόνου πόσα θα μείνουν; Η μεταλιγνιτική εποχή που πλησιάζει είναι η πιο κρίσιμη εποχή του έζησε ποτέ αυτός ο ευλογημένος κατά τα άλλα τόπος. Η ευρωπαϊκή ένωση αυτή την στιγμή προτίθεται να δώσει κεφάλαια ώστε να στηριχτούνε αυτές οι περιοχές και η μετάβαση να είναι ομαλή. Η πόλη οφείλει να εκμεταλλευτεί, να αποταμιεύσει και να επενδύσει στο μέλλον, αυτό που δεν γινόταν τόσα χρόνια… Είναι δουλειά όχι μόνο του δημάρχου αλλά και όλων των μελών του συμβουλίου να συνεργαστούν και να πιάσουν τον ταύρο από τα κέρατα… Όποιος θέλει στις κρίσιμες ώρες να το παίξει «πολιτικός παλιάς κοπής» ή να πάει σπίτι του ή να πάει σε άλλο δήμο. Και κάτι τελευταίο, ο δήμαρχος που θα είναι ο ηγέτης της κάθε προσπάθειας πρέπει να διαλέξει ειδικούς συνεργάτες που είναι άξιοι και με γνώση. Απολύτως καταρτισμένοι σε θέματα χρηματοδοτήσεων, σε θέματα διοίκησης κτλ… Ευτυχώς, η Ελλάδα διαθέτει ακόμη καλά μυαλά και ψαγμένους ανθρώπους, νέους και πιο έμπειρους. Με λύπη μου είδα την προκήρυξη του Χριστογιαννόπουλου των ειδικών συνεργατών που αναζητά και έπεσα από τα σύννεφα. Αόριστη και κυρίως… ακόμα και σε προσλήψεις εργατών καθαρισμού βλέπεις απαίτηση να υπάρχει βασική ή καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας, στη συγκεκριμένη προκήρυξη, οι συνεργάτες δεν χρειάζονται να γνωρίζουν ξένες γλώσσες, αναφορά καμία! Μα πως θα διαχειριστούν αλληλογραφία με το εξωτερικό, πως θα λειτουργήσουν τις πλατφόρμες που είναι εγγεγραμμένος ο δήμος για θέματα περιβάλλοντος και άλλα ζητήματα, που είναι όλες πια στα Αγγλικά; Και μην μου πείτε ότι υπάρχει υπάλληλος στο δημαρχείο που έχει ανάλογη κατάρτιση για τα ξενόγλωσσα ζητήματα γιατί κάτι τέτοιο αμφιβάλω αν ισχύει. Οι συνεργάτες του δημάρχου φροντίζουν για τέτοια θέματα. Δυστυχώς άλλη μία ακόμη προκήρυξη ρουσφετολογικής φύσεως… Άλλος ένας δήμαρχος «πολιτικός»; Βαρεθήκαμε…!!! Έτσι όπως πάμε, στην επόμενη τριετία, θα γίνουμε χωριό και δεν θα χρειαζόμαστε ούτε καν δήμαρχο… ένας πάρεδρος θα φτάνει και τα προγράμματα των τωρινών και των προηγούμενων μπορεί να μπουν σε κανένα ιστορικό αρχείο, έτσι για να μην ξεχνάμε…

      Διαγραφή
    9. Οι πολίτες επέλεξαν για Δήμαρχο τον κ. Χριστογιαννόπουλο και αυτό είναι δεδομένο και σεβαστό. Ο νέος μας δήμαρχος όταν έβαζε υποψηφιότητα ήξερε πολύ καλά την νομθεσία και τις αλλαγές που υπήρχαν. Εκλέχθηκε Δήμαρχος και έγινε τελικά αυτό που όλοι ξέραμε, δεν έχει την πλειοψηφία να εφαρμόσει το πρόγραμμα του, οπότε σαν δήμαρχος θα πρέπει να κάνει τις κατάλληλες κινήσεις για να μπορεί να διοικεί. Να μπορεί να παίρνει αποφάσεις. Και ρωτάω εγώ , ποιες ακριβώς κινήσεις έκανε; ποιες αποφάσεις πήρε επ΄αυτού; Πήρε την απόφαση να προχωρήσει μόνος του , κανείς δεν τον στρίμωξε, κανείς δεν τον εκβίασε. Ήταν μια καθαρά δική του απόφαση. Μπορεί να βγει σε καλό, μπορεί και αν βγει λάθος, αυτό θα το δείξει το μέλλον. Αυτό όμως είναι δική του επιλογή και αυτός έχει την ευθύνη που δεν έγινε καμία προσπάθεια συνεννόησης με κανέναν! Και αν θέλετε να κάνουμε ακριβή ανάλυση του εκλογικού αποτελέσματος αυτό στην ουσία ήταν απόλυτα μοιρασμένο στα τρια την πρώτη κυριακή και στα δυο την δεύτερη. Οπότε ο νέος δήμαρχος δεν πήρε καμία λευκή επιταγή ούτε επιλέχθηκε να βασιλέψει και να έχει την απαίτηση να του λένε ναι σε ότι θέλει. Έχει πολύ μεγάλη σημασία η συμπεριφορά του και οι επιλογές του μέχρι τώρα και θα του δούμε πολύ πιο καλά στο μέλλον.

      Διαγραφή
    10. Κύριε Παναγιώτη στις προηγούμενες εκλογές πάλι μοιρασμένη ήταν η εκλογή τη δεύτερη Κυριακή και μάλιστα με μηδενική διαφορά και όχι όπως τώρα. Τότε όμως ο Παπαδόπουλος έγινε Δήμαρχος και πανηγυρίζατε για τη μεγάλη του νίκη με τη λευκή επιταγή.

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα γιαυτό και δεν πρέπει να απαντάμε σε ανθρώπους που είναι ψυχολογικά άρρωστοι και προσπαθούν να δημιουργήσουν φαγωμάρα μεταξύ μας. Παραγκωνίστε τους κι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο κακός άρχοντσς βλέπει παντού γύρω του εχθρούς.
    Σοφοί αρχαίοι Έλληνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή