Σύμφωνα με πληροφορίες, τις προηγούμενες μέρες έγιναν τα management interviews ανάμεσα στην αρμόδια ομάδα διευθυντών της δημόσιας επιχείρησης και τους εκπροσώπους των επενδυτών ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Seven Energy, Μυτιληναίος καιΚοπελούζος - CHN Energy.
Για αυτήν την εβδομάδα έχει προγραμματιστεί αντίστοιχη συνάντηση με την ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ.
Όπως αναφέρουν πηγές, οι «μνηστήρες» βομβάρδισαν με ερωτήσεις τους εκπροσώπους της δημόσιας επιχείρησης αναφορικά με τα κόστη παραγωγής, δικαιωμάτων ρύπων και λειτουργίας, αλλά και για οικονομικά μεγέθη των σταθμών της Μεγαλόπολης και της Μελίτης.
Όπως αναφέρουν πηγές, οι «μνηστήρες» βομβάρδισαν με ερωτήσεις τους εκπροσώπους της δημόσιας επιχείρησης αναφορικά με τα κόστη παραγωγής, δικαιωμάτων ρύπων και λειτουργίας, αλλά και για οικονομικά μεγέθη των σταθμών της Μεγαλόπολης και της Μελίτης.
Ο προβληματισμός είναι έντονος, αναφέρουν πληροφορίες, καθώς αφενός οι μονάδες δεν έχουν λειτουργήσει από μόνες τους, δηλαδή μακριά από την ομπρέλα της ΔEH, ώστε να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για τη βιωσιμότητά τους.
Παράλληλα, και σύμφωνα με πηγές, τους υποψήφιους απασχολεί ιδιαίτερα το γεγονός της αγοράς ρύπων αφού οι τιμές CO2 βαίνουν ανοδικά, φτάνοντας τα επίπεδα των 21 ευρώ ανά τόνο. Στα ραντεβού των εκπροσώπων της διοίκησης της επιχείρησης και των επενδυτών έχει τεθεί και το ζήτημα της λειτουργίας των μηχανισμών αποζημίωσης (ΑΔΙ), καθώς χωρίς αυτές δεν είναι βέβαιο κατά πόσο οι σταθμοί θα είναι σε θέση βιώσιμης λειτουργίας.
Πληροφορίες θέλουν επίσης εκπρόσωποι επενδυτών να έθεσαν και το θέμα της τύχης των λιγνιτικών μονάδων του ΑΗΣ Αμυνταίου. Δηλαδή αν υπάρχουν εξελίξεις γύρω από το θέμα της παράτασης των ωρών λειτουργίας και της περιβαλλοντικής αναβάθμισής τους αλλά και για το αν, στην περίπτωση που συνεχίσουν να λειτουργούν, θα υπάρχει χώρος διαθέσιμος για τους ΑΗΣ Μελίτης και Μεγαλόπολης.
Για την ώρα και σύμφωνα με πληροφορίες, κανείς άλλος επενδυτής πλην του σχήματος Κοπελούζου - CHN Energy, δεν έχει ζητήσει παράταση του διαγωνισμού. Υπενθυμίζεται ότι κανονικά οι δεσμευτικές προσφορές θα πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι τις 17 Οκτωβρίου. Το θέμα της παράτασης είναι στα χέρια της ηγεσίας του υπουργείου ΠΕΝ αλλά και της Ευρ. Επιτροπής που εποπτεύει τη διαγωνιστική διαδικασία.
Χρήστος Κολώνας
Παράλληλα, και σύμφωνα με πηγές, τους υποψήφιους απασχολεί ιδιαίτερα το γεγονός της αγοράς ρύπων αφού οι τιμές CO2 βαίνουν ανοδικά, φτάνοντας τα επίπεδα των 21 ευρώ ανά τόνο. Στα ραντεβού των εκπροσώπων της διοίκησης της επιχείρησης και των επενδυτών έχει τεθεί και το ζήτημα της λειτουργίας των μηχανισμών αποζημίωσης (ΑΔΙ), καθώς χωρίς αυτές δεν είναι βέβαιο κατά πόσο οι σταθμοί θα είναι σε θέση βιώσιμης λειτουργίας.
Πληροφορίες θέλουν επίσης εκπρόσωποι επενδυτών να έθεσαν και το θέμα της τύχης των λιγνιτικών μονάδων του ΑΗΣ Αμυνταίου. Δηλαδή αν υπάρχουν εξελίξεις γύρω από το θέμα της παράτασης των ωρών λειτουργίας και της περιβαλλοντικής αναβάθμισής τους αλλά και για το αν, στην περίπτωση που συνεχίσουν να λειτουργούν, θα υπάρχει χώρος διαθέσιμος για τους ΑΗΣ Μελίτης και Μεγαλόπολης.
Για την ώρα και σύμφωνα με πληροφορίες, κανείς άλλος επενδυτής πλην του σχήματος Κοπελούζου - CHN Energy, δεν έχει ζητήσει παράταση του διαγωνισμού. Υπενθυμίζεται ότι κανονικά οι δεσμευτικές προσφορές θα πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι τις 17 Οκτωβρίου. Το θέμα της παράτασης είναι στα χέρια της ηγεσίας του υπουργείου ΠΕΝ αλλά και της Ευρ. Επιτροπής που εποπτεύει τη διαγωνιστική διαδικασία.
Χρήστος Κολώνας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου