Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023

Σοφία Αρβανίτη – Γελαδάρη Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με την ΝΕΑ ΑΡΧΗ του Κ. Μιχόπουλου

Είμαι η Σοφία Αρβανίτη του Αντωνίου, γεννήθηκα το 1976 και μεγάλωσα στα Παραδείσια. Είμαι παντρεμένη με το Βασίλη Γελαδάρη από το Δερβένι και μητέρα της Άλκηστης και της Αριάδνης. Είμαι απόφοιτος του Τεχνικού Λυκείου Μεγαλόπολης και κατέχω άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Μηχανολόγου. Επίσης κατέχω δίπλωμα Οδοντοτεχνικής.

Εργάστηκα στη ΔΕΗ Μεγαλόπολης ως μηχανολόγος και ως γραμματέας διοίκησης. Δραστηριοποιήθηκα ως επιχειρηματίας στη Μεγαλόπολη με την λειτουργία του παιδότοπου “Πιτσιρικούπολη” και εργάστηκα για δώδεκα χρόνια σε ταξιδιωτική εταιρία.

Η αγάπη μου για τα παιδιά και η αγωνία μου για το μέλλον των νέων ανθρώπων με οδήγησε στην ενεργή συμμετοχή σε τοπικούς συλλόγους και σε διοικητικά συμβούλια γονέων και κηδεμόνων, όπου κατέχω ενεργό ρόλο εδώ και 15 χρόνια.

Μεγαλώνοντας και δρώντας επαγγελματικά στην περιοχή της Μεγαλόπολης και των χωριών μας, έχω βιώσει τις καθημερινές δυσκολίες και ελλείψεις ακόμα και σε βασικά αγαθά όπως το νερό και η ασφάλεια της περιουσίας μας και συμμερίζομαι τις έντονες ανησυχίες των συνανθρώπων μου για τη μεταλιγνιτική εποχή.

Η αγάπη για τον τόπο μου και τους ανθρώπους του, καθώς και οι αποκτηθείσες γνώσεις και εμπειρίες από την ενασχόληση μου με τα κοινά ενίσχυσαν την απόφαση μου να συμμετέχω στον αγώνα του Κώστα Μιχόπουλου και του συνδυασμού “ΝΕΑ ΑΡΧΗ” για την ανασύνταξη του τόπου μας.
Είμαι αποφασισμένη να εργαστώ σκληρά και χωρίς συμβιβασμούς για ένα καλύτερο παρόν και μέλλον και να αποτελέσω παράδειγμα προς μίμηση για την πολύπαθη νεολαία του τόπου μας.

Με σεβασμό και δέσμευση,
Σοφία Αρβανίτη - Γελαδάρη

1 σχόλιο: