Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022

Φυσικό αέριο Πελ/σου: στη Μεγαλόπολη ολοκληρώνεται στις υπόλοιπες 6 πόλεις επικρατεί αλαλούμ!!!!

Φυσικό αέριο  Πελοποννήσου
 Άργος και Ναύπλιο:
εντάχθηκε στο ΠΕΠ Πελοποννήσου 2014-2020,
 
 Σπάρτη, Καλαμάτα, Τρίπολη και Κόρινθο:
 πήγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας 
Μεγαλόπολη:
 
Ολοκληρώνεται χωρίς κανένα πρόβλημα


Η κατάσταση με την κατασκευή δικτύων διανομής φυσικού αερίου έχει ως εξής
Για την Μεγαλόπολη:
 η κατασκευή έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και προχωρούν οι εσωτερικές συνδέσεις στα κτήρια

Για το Άργος -Ναύπλιο:
Η δημιουργία-κατασκευή δικτύων διανομής φυσικού αερίου εντάχθηκε στο ΠΕΠ Πελοποννήσου 2014-2020, με δημόσια δαπάνη ύψους 8.377.214 ευρώ και δικαιούχο την ΔΕΔΑ (Δημόσια Επιχείρηση Δικτύων Διανομής Αερίου).
Η σχετική απόφαση δημοσιεύτηκε 17/10/2022
  (δείτε ΕΔΩ)

Για Σπάρτη, Καλαμάτα, Τρίπολη και Κόρινθο:
 Η υπόθεση του αναδόχου για τη διανομή του φυσικού αερίου στις 4 πόλεις θα κριθεί από το Συμβούλιο της Επικρατείας στο οποίο παρέπεμψε την μείζονα αυτή υπόθεση το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών.
Στο εν λόγω δικαστήριο έχει προσφύγει η ΔΕΔΑ δύο φορές, την πρώτη για την παραχώρηση σε ιδιώτη αδειών παροχής φυσικού αερίου στην Τρίπολη και την Κόρινθο (με παρέμβαση και της Περιφέρειας Πελοποννήσου υπέρ της ΔΕΔΑ) και την δεύτερη για την παραχώρηση σε ιδιώτη ανάλογων αδειών για την Καλαμάτα και την Σπάρτη.

------------------------------------------------------------------
Να τα πούμε λίγο πιο καθαρά
Στη Μεγαλόπολη ανέλαβε την κατασκευή ως ανάδοχος ένας ιδιώτης
Προχώρησε και ολοκληρώνονται και οι εσωτερικές συνδέσεις
Πρόβλημα και προσφυγές κανένα

Σε Τρίπολη- Κόρινθο- Σπάρτη και Καλαμάτα  ανέλαβε ως ανάδοχος πάλι ιδιώτης
Εδώ όμως είχαμε 2 προσφυγές της ΔΕΔΑ, εναντίον των αναδόχων
Αποτέλεσμα η υπόθεση έφτασε στο ΣτΕ, με ότι αυτό συνεπάγεται για πολύ μεγάλες καθυστερήσεις στα έργα

Σε 'Αργος και Ναύπλιο
ανέλαβε ως ανάδοχος η ΔΕΔΑ
Για τοο συνολικό κόστος  του έργου περί τα 15.300.000 ευρώ
καθώς και για τις  επιμέρους χρηματοδοτήσεις 
διαβάζουμε στην Απόφαση της
 Περιφέρειας Πελοποννήσου που αναρτήθηκε 17/10/2022 
Κανένα πρόβλημα, καμία προσφυγή...

Το αλαλούμ της υπόθεσης:
1) Το έργο στη Μεγαλόπολη σε ιδιώτη και χωρίς προσφυγές - νόμιμο
    Σε απόλυτη υποστήριξη από την Περιφέρεια
2) Το έργο στις 4 πόλεις σε ιδιώτη ομοίως
     Όμως οδηγείται  στο ΣτΕ , μετά από προσφυγές της ΔΕΔΑ
     Η Περιφέρεια ενάντια, αφού καταθέτει παρέμβαση ΥΠΕΡ της ΔΕΔΑ
Γιατί ;;;
 για 2 ίδιες καταστάσεις έχουμε την μία νόμιμη και την άλλη στο ΣτΕ!!!!!

3) Πάμε τώρα στο "δημόσιο" πρόσωπο της ΔΕΔΑ
    Που πολλοί υπερθεματίζουν υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα της ΔΕΔΑ Α.Ε.,
     σε σχέση και  με τον κακό ιδιώτη της HENGAS ΑΕ,....
     Θέτουμε  λοιπόν υπόψη σας    το πρόσφατα ανανεωμένο
      Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΔΑ,
      όπου στα 5 μέλη του, τα 4 είναι ιταλικής καταγωγής, και το 1 ελληνικής

      ένεκα του γεγονότος ότι η εταιρεία πλέον είναι πλήρως ιταλικών συμφερόντων,
     όπως ακριβώς και ο ΟΣΕ,....

Δείτε την αναλυτική ανακοίνωση 2/9/2022
που αναφέρονται τα πάντα
Το όνομα ΔΕΔΑ παραμένει, αλλά η εταιρία  "πάει Ιταλία"
Επίσης ενδιαφέρουσες είναι και οι  αρμοδιότητες του Έλληνα μετόχου

Δείτε την ανακοίνωση για την νέα ΔΕΔΑ ΕΔΩ

 ------------------------------------------------------------------------------------
Διαβάστε σχετικό άρθρο στο site argolika




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου