Ήρθε η στιγμή που οι εξελίξεις τρέχουν με υψίστη ταχύτητα.
Οι λιγνιτικές μονάδες οδηγούνται σε κλείσιμο με βήμα ταχύ
Η βούληση της κυβέρνησης και οι επιλογές της ΔΕΗ ΑΕ συγκλίνουν
προς αυτή την εξέλιξη.
Και όλα αρχίζουν και τελειώνουν σε ένα και μόνο θέμα:
Ενεργειακή εκμετάλλευση απορριμμάτων!!!
9 / 1/ 2020 δημοσιεύσαμε:
Ο Νίκας, η παραγωγή ενέργειας από σκουπίδια και ...
η Μεγαλόπολη "στο κάδρο" Δείτε ΕΔΩ
Το γράφω και το επικαλούμαι από το 2014, ως στόχο και επιλογή της ΔΕΗ και των εκάστοτε κυβερνήσεων .
Μπορεί κάποιοι να το χαρακτήριζαν ως "εκτός πραγματικότητας σενάριο", λοιδορώντας μας, ως αδαείς έως και κινδυνολόγους, όμως η στιγμή ήρθε!
Το σχέδιο Σκουπίδια - Ενέργεια βαίνει προς εφαρμογή!!
Γνωρίζω ότι δεν είναι εύκολο να μιλήσεις εύκολα για κάτι τέτοιο
Η εγκληματική διαχείριση περιβαλλοντικών θεμάτων στο παρελθόν,
οι ξεπουλημένοι ιθύνοντες του παρελθόντος, η παντελής άγνοιά μας ως κοινωνία
για τέτοιου χαρακτήρα δράσεις, μας έχουν οδηγήσει σε απόλυτα
δικαιολογημένους φόβους, αναστολές και άρνηση, σε οτιδήποτε ελοχεύει
κινδύνους περιβαλλοντικής επιβάρυνσης.
Προσωπικά, στα όσα χρόνια αρθρογραφώ, ποτέ δεν είπα μισές κουβέντες
Το ίδιο θα κάνω και τώρα, τώρα που η Μεγαλόπολη , ο τόπος μας βρίσκεται σε μια νευραλγική καμπή της εξέλιξής της
Και οφείλει να γνωρίζει! Όλη την αλήθεια , όλη την πραγματικότητα!!
Και είναι ύψιστη ευθύνη της κεντρικής και τοπικής εξουσίας να μιλήσουν!!
Χωρίς φοβίες και υπεκφυγές. Με ειλικρίνεια και σοβαρότητα
Μετά από ατελείωτες ώρες διάβασμα και ψάξιμο σε δημοσιεύματα και αναφορές
εμείς, κάνουμε αυτό που οφείλουμε: θα δημοσιοποιήσουμε ΓΕΓΟΝΟΤΑ!
τεχνικών με στόχο την ανάκτηση ενέργειας από απόβλητα,
ώστε να είμαστε στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, υιοθετώντας
καλές πρακτικές από χώρες όπως η Φινλανδία».
Δείτε ΕΔΩ
2. Κοζάνη / ΔΕΗ: (14/11/2019)
Την καύση απορριμμάτων για την παραγωγή ενέργειας εξετάζει η ΔΕΗ
....."Το ζήτημα της καύσης των απορριμμάτων δεν είναι καινούργιο για την ΔΕΗ.
Τον Οκτώβριο του 2018 από το βήμα του Economist ο τότε Γενικός Διευθυντής
Ανάπτυξης Ι. Κοπανάκης, και νυν Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος
της ΔΕΗ, είχε αναφερθεί στην παραγωγή ενέργειας με καύση στερεών
αποβλήτων, προτείνοντας την εγκατάσταση μονάδων στους χώρους
των λιγνιτικών σταθμών που πρόκειται να κλείσουν...."
Δείτε ΕΔΩ
3. ΦΟΔΣΑ - Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (29 / 5 / 2018)
Τέλος για τις χωματερές: ΦΟΔΣΑ και ΠΚΜ ετοιμάζονται για παραγωγή
4. Ευρωπαϊκή Επιτροπή ( Βρυξέλλες 26 / 1 / 2017)
Ο ρόλος της παραγωγής ενέργειας από απόβλητα στην κυκλική οικονομία
Το γράφω και το επικαλούμαι από το 2014, ως στόχο και επιλογή της ΔΕΗ και των εκάστοτε κυβερνήσεων .
Μπορεί κάποιοι να το χαρακτήριζαν ως "εκτός πραγματικότητας σενάριο", λοιδορώντας μας, ως αδαείς έως και κινδυνολόγους, όμως η στιγμή ήρθε!
Το σχέδιο Σκουπίδια - Ενέργεια βαίνει προς εφαρμογή!!
Γνωρίζω ότι δεν είναι εύκολο να μιλήσεις εύκολα για κάτι τέτοιο
Η εγκληματική διαχείριση περιβαλλοντικών θεμάτων στο παρελθόν,
οι ξεπουλημένοι ιθύνοντες του παρελθόντος, η παντελής άγνοιά μας ως κοινωνία
για τέτοιου χαρακτήρα δράσεις, μας έχουν οδηγήσει σε απόλυτα
δικαιολογημένους φόβους, αναστολές και άρνηση, σε οτιδήποτε ελοχεύει
κινδύνους περιβαλλοντικής επιβάρυνσης.
Προσωπικά, στα όσα χρόνια αρθρογραφώ, ποτέ δεν είπα μισές κουβέντες
Το ίδιο θα κάνω και τώρα, τώρα που η Μεγαλόπολη , ο τόπος μας βρίσκεται σε μια νευραλγική καμπή της εξέλιξής της
Και οφείλει να γνωρίζει! Όλη την αλήθεια , όλη την πραγματικότητα!!
Και είναι ύψιστη ευθύνη της κεντρικής και τοπικής εξουσίας να μιλήσουν!!
Χωρίς φοβίες και υπεκφυγές. Με ειλικρίνεια και σοβαρότητα
Μετά από ατελείωτες ώρες διάβασμα και ψάξιμο σε δημοσιεύματα και αναφορές
εμείς, κάνουμε αυτό που οφείλουμε: θα δημοσιοποιήσουμε ΓΕΓΟΝΟΤΑ!
1. Κωστής Χατζηδάκης (23/7/ 2019 λίγες μέρες μετά τις Εθνικές εκλογές)
«Στο ίδιο θέμα, εξετάζουμε την εφαρμογή ενεργειακά αποδοτικών τεχνικών με στόχο την ανάκτηση ενέργειας από απόβλητα,
ώστε να είμαστε στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, υιοθετώντας
καλές πρακτικές από χώρες όπως η Φινλανδία».
Δείτε ΕΔΩ
2. Κοζάνη / ΔΕΗ: (14/11/2019)
Την καύση απορριμμάτων για την παραγωγή ενέργειας εξετάζει η ΔΕΗ
....."Το ζήτημα της καύσης των απορριμμάτων δεν είναι καινούργιο για την ΔΕΗ.
Τον Οκτώβριο του 2018 από το βήμα του Economist ο τότε Γενικός Διευθυντής
Ανάπτυξης Ι. Κοπανάκης, και νυν Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος
της ΔΕΗ, είχε αναφερθεί στην παραγωγή ενέργειας με καύση στερεών
αποβλήτων, προτείνοντας την εγκατάσταση μονάδων στους χώρους
των λιγνιτικών σταθμών που πρόκειται να κλείσουν...."
Δείτε ΕΔΩ
3. ΦΟΔΣΑ - Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (29 / 5 / 2018)
Τέλος για τις χωματερές: ΦΟΔΣΑ και ΠΚΜ ετοιμάζονται για παραγωγή
ρεύματος και θέρμανσης αξιοποιώντας τα σκουπίδια
4. Ευρωπαϊκή Επιτροπή ( Βρυξέλλες 26 / 1 / 2017)
Ο ρόλος της παραγωγής ενέργειας από απόβλητα στην κυκλική οικονομία
..... "Η παρούσα ανακοίνωση εστιάζει στην ανάκτηση ενέργειας από τα απόβλητα
και στη θέση
που κατέχει η διαδικασία αυτή στην κυκλική οικονομία.
Η «παραγωγή ενέργειας από
απόβλητα» είναι ένας ευρύς όρος που δεν καλύπτει
μόνο την αποτέφρωση αποβλήτων.
Περιλαμβάνει διάφορες διαδικασίες επεξεργασίας αποβλήτων για την παραγωγή
ενέργειας , όπως...."
Δείτε ΕΔΩ
Δείτε ΕΔΩ
5. ΟΗΕ (11 / 5/ 2019)
Φρένο από τον Ο.Η.Ε. στην εξαγωγή μη ανακυκλώσιμων πλαστικών
απορριμάτων
...."«Με την τροποποίηση αυτή, πολλές αναπτυσσόμενες χώρες θα έχουν
για πρώτη φορά πληροφορίες για τα πλαστικά απορρίμματα που εισέρχονται
στο έδαφός τους και θα έχουν το δικαίωμα να τα αρνηθούν»
Η Κίνα, για να πάψει πλέον να είναι ο πρώτος προορισμός παγκοσμίως
για ανακύκλωση, απαγόρευσε στις αρχές του 2018 την εισαγωγή πλαστικών
και απορριμμάτων πολλών άλλων κατηγοριών επίσης...."
Δείτε ΕΔΩ
6. Το θαύμα του Κόπενχιλ (Δανία)Ε Ενα εργοστάσιο καύσης απορριμμάτων στην καρδιά της πόλης, που είναι
ταυτόχρονα ένα τεχνητό βουνό με πλούσια βλάστηση, πεδίο αναρρίχησης
και πίστα για σκι.
Μια εγκατάσταση που παρέχει θέρμανση σε 150.000 νοικοκυριά με σχεδόν
μηδενικές εκπομπές ρύπων...
Δείτε ΕΔΩ
για πρώτη φορά πληροφορίες για τα πλαστικά απορρίμματα που εισέρχονται
στο έδαφός τους και θα έχουν το δικαίωμα να τα αρνηθούν»
Η Κίνα, για να πάψει πλέον να είναι ο πρώτος προορισμός παγκοσμίως
για ανακύκλωση, απαγόρευσε στις αρχές του 2018 την εισαγωγή πλαστικών
και απορριμμάτων πολλών άλλων κατηγοριών επίσης...."
Δείτε ΕΔΩ
6. Το θαύμα του Κόπενχιλ (Δανία)Ε Ενα εργοστάσιο καύσης απορριμμάτων στην καρδιά της πόλης, που είναι
ταυτόχρονα ένα τεχνητό βουνό με πλούσια βλάστηση, πεδίο αναρρίχησης
και πίστα για σκι.
Μια εγκατάσταση που παρέχει θέρμανση σε 150.000 νοικοκυριά με σχεδόν
μηδενικές εκπομπές ρύπων...
Δείτε ΕΔΩ
ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ...
Το πετάω σκουπίδια στις χωματερές ΤΕΛΟΣ.
Το στέλνω μη ανακυκλώσιμα σε τρίτες χώρες ΤΕΛΟΣ.
Ο στόχος διαχείρισης απορριμμάτων είναι η ενεργειακή εκμετάλευση.
Ευρώπη, κυβέρνηση και ΔΕΗ υποστηρίζουν το εγχείρημα
Η ενέργεια από σκουπίδια είναι πλέον ΑΠΕ
Η ενέργεια από σκουπίδια εντάσσεται στην κυκλική - πράσινη οικονομία
Στα ευρωπαϊκά κονδύλια προτάσσονται τα συγκεκριμένα έργα
Η Μακεδονία (φορείς και πολιτεία) δουλεύουν ήδη σε αυτό
Η Μεγαλόπολη... τι γνωρίζει; τι βλέπει;
Τέρμα τα μυστικά και τα παιχνίδια!
Ξεκάθαρη ενημέρωση - συζήτηση ΤΩΡΑ!!!
Όποιος κάνει πως δεν καταλαβαίνει, εγκληματεί!
Όποιος κρύβει την αλήθεια εγκληματεί!
Όποιος ακούσια ή εκούσια στρουθοκαμηλίζει, εγκληματεί!!!
Συμφωνώ απόλυτα κα Δημητρακοπούλου . Κάτι ψευτοκοικολόγοι , κουλτουριάρηδες
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι αριστερίζοντες δεν βλέπουν το μέλλον και την πραγματικότητα.
Στις προηγμένες χώρες ανακυκλώνουν τα σκουπίδια , παράγουν ενέργεια και πρώτες ύλες ..! Στην Γερμανία τα εργοστάσια αυτά είναι μέσα στις πόλεις, δίνουν θέρμανση και δουλειές.
Εάν τηρηθούν οι περιβαλλοντικοί νόμοι και προστασία του περιβάλλοντος γιατί όχι και εδώ. Είναι καλύτερα στη Κομπόνα να σαπίζουν ?
Θα προκύψουν θέσεις εργασίας και έσοδα για την περιοχή .
Και μην περιμένετε σύντομα πολλές επενδύσεις και λύσεις .
Φοβάμαι ότι τα χρήματα που θα δοθούν θα πάνε σε τσέπες και στο βρόντο όπως μέχρι τώρα . Διαφορετικά θα γίνουμε ιελείως χωριό.
Όπως εσύ και η Δημητρακοπούλου, έτσι και στις προηγμένες χώρες αρκετοί είναι αυτοί που ζουν με την εντύπωση πως οι χώρες τους ανακυκλώνουν κι επαναχρησιμοποιούν πρώτες ύλες από αυτά που υποτίθεται ότι ανακύκλωσαν.
ΔιαγραφήΗ ειδοποιός διαφορά βέβαια μεταξύ Ελλάδος και προηγμένων χωρών είναι το γεγονός πως τουλάχιστον εκεί έχουν και δημοσιογράφους που βγάζουν και καμιά αλήθεια στην φόρα όχι μόνο κομματικούς κλακαδόρους και υπαλληλίσκους της εγχώριας μαφίας.
Μια μικρή ιδέα για την ανακύκλωση που ΔΕΝ κάνουν τελικά οι προηγμένες χώρες γιατί έως σήμερα τους ερχόταν πολύ φθηνότερα και βολικότερα να τα στέλνουν σε τρίτες χώρες και να παραμυθιάζουν τους πολίτες τους.
https://www.youtube.com/watch?v=1mxaN_xqQh4&list=LLR_T9omfJ_ph6qnfj8YyDdQ&index=100&t=0s
https://www.youtube.com/watch?v=oRQLilXLAIU&list=LLR_T9omfJ_ph6qnfj8YyDdQ&index=98&t=0s
https://www.youtube.com/watch?v=Vhwc9V0fML4&list=LLR_T9omfJ_ph6qnfj8YyDdQ&index=99&t=0s
Από εκεί και πέρα νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο πέρα από αναζητήσεις στο διαδίκτυο κι ερμηνεία των όσων διαβάζουμε ανάλογα με το πως εμείς τα αντιλαμβανόμαστε, να ρωτήσουμε και την γνώμη μιας σειράς ειδικών που κατέχουν το άθλημα στην πράξη κι όχι απλά στην θεωρία.
Κι όταν λέω ειδικών δεν εννοώ αερολόγων τύπου Κρεμλή που ακόμη έχουν τον θράσος ορισμένοι να μας παρουσιάζουν τις προεκλογικές εκδηλώσεις ψευτοεντυπωσιασμού ως σοβαρούς σχεδιασμούς.
Αερολογίες χωρίς κοστολόγια και μελέτες βιωσιμότητας είναι σε θέση να λέει ο καθένας.
Π.χ Πόση είναι η ποσότητα των απορριμάτων που παράγει ετησίως ο Δήμος Μεγαλόπολης; Πόση ενέργεια εμπεριέχεται σε αυτή την ποσότητα και πόσο είναι το ποσοστό αυτής της ενέργειας που μπορεί να ανακτηθεί, να αποδοθεί με άλλη μορφή και να μας αποδώσει και ικανό ποσοστό κέρδους; Πόσο είναι το ποσό που πρέπει να διατεθεί για να μπορέσουμε να κάνουμε τα παραπάνω; Πόσες θέσεις εργασίας είναι δυνατόν να μας αποδώσει μια τέτοια δράση; Θα αποσβέσουμε ποτέ το ποσό που θα διαθέσουμε; Θα έχει διάρκεια στον χρόνο ή σε δεύτερο χρόνο θα τιναχθεί στον αέρα ως οικονομικά ασύμφορη;
Εγώ προσωπικά γελάω με τον όψιμο οίστρο ορισμένων στην Μεγαλόπολη για τα απορρίμματα και την εκμετάλλευση αυτών. Γιατί τα μεγέθη και τα οικονομικά στοιχεία είναι αστεία κι ανάξια σχολιασμού. Και γιατί ως συνήθως, οι αφελείς Μεγαλοπολίτες ταυτίζουν τα πάντα με την λιγνιτική δραστηριότητα της ΔΕΗ. Εργοστάσιο στην μία περίπτωση, εργοστάσιο και στην άλλη, εφόσον στην μία περίπτωση είχαμε πλήθος (μόνιμων μάλιστα) θέσεων εργασίας άρα πλήθος θέσεων εργασίας θα έχουμε και στην άλλη. Και μετά ξυπνήσατε αγαπητοί Μεγαλοπολίτες. Ακόμη κι αν γινόταν κάτι τέτοιο στην Μεγαλόπολη το έτος 2020, θα ήταν υπόθεση 100% ιδιωτικών συμφερόντων με εργασιακό καθεστώς κι απολαβές Ελλάδος κι όχι Γερμανίας και Σουηδίας για τις ελάχιστες (σε σχέση με την λιγνιτική ηλεκτροπαραγωγή) θέσεις εργασίας που θα προέκυπταν.
Αγαπητέ χαίρομαι για την τοποθέτησή σου
ΔιαγραφήΑυτό είναι το ζητούμενο να ανοίξει μέχρι εξάντλησης η κουβέντα
Είδα τα βίντεο που επισημάνατε
Εστιάζουν στο χάλι των τρίτων χωρών που μέχρι σήμερα έπαιρναν τα "μη ανακυκλώιμα " του αναπτυγμένου κόσμου
Γιαυτό και η Κίνα πλέον από το 2018 όπως ανέφερα στο άρθρο είπε ΤΕΛΟΣ
Ένα ΤΕΛΟΣ που η Αμερική και ο Καναδάς κλότσησαν πολύ μόλις αποφασίστηκε, αυτονόητο γιατί...
Πραγματικά ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ το θέμα ενέργεια - σκουπίδια, είναι λογικό κανένας μας δεν γνωρίζει σε βάθος
Γιαυτό επικαλούμαι: άμεσα ενημέρωση - γνώση - απόφαση
Ο κόσμος, η τεχνολογία, η κοσμοθεωρία έχουν προχωρήσει
Υπάρχουν πράγματα που συμβαίνουν κακά και καλά
Μπορούμε να δούμε και να παραδειγματιστούμε από τα καλά, αποφεύγοντας τα κακά
Για όλα τούτα ο δρόμος είναι ένας: καθαρή και ολοκληρωμένη ανοιχτή συζήτηση και ενημέρωση με επιχειρήματα και επιστημονική τεκμηρίωση από ειδικούς
Τέλος θα παρατηρήσω: γιατί να είναι υπόθεση 100% ιδιώτες;
Στην Δανία αντίστοιχη τεράστια δραστηριότητα την διαχειρίζονται 5 Δήμοι και είναι επικερδής επιχείρηση, με σχεδόν μηδενικό αποτύπωμα περιβαλλοντικό και 100% συμφερόντων των δημοτών αυτών των 5 Δήμων
Υπάρχουν και αυτές οι δράσεις...
Γιαυτό οφείλουμε να ανοίξουμε τα μάτια μας και τα αυτιά μας σε ΟΛΑ!
Καλά και κακά...
Για αρχή χαίρομαι που συνειδητοποιείτε ότι εάν ήταν να γίνει κάτι σχετικό δεν θα αφορούσε μόνο τον Δήμο Μεγαλόπολης (με ό,τι αυτό συνεπάγεται).
ΔιαγραφήΚυρία Δημητρακοπούλου σοβαρά τώρα; Επικαλείστε την Δανία; Έχει την παραμικρή σχέση το οικονομικό, διοικητικό, πολιτικό και κοινωνικό μοντέλο της Δανίας με αυτά της Ελλάδας;
Οι Δήμοι της Πελοποννήσου δεν κατόρθωσαν ποτέ όχι μόνο να έρθουν σε συμφωνία μεταξύ τους για το οτιδήποτε αλλά ούτε να συμφωνήσουν ξεχωριστά ο καθένας για τα εσωτερικά του ζητήματα. Την αρμοδιότητα της διαχείρισης των απορριμάτων την έκαναν μπαλάκι και την παρέδωσαν στην Περιφέρεια το 2010. Μετά έβριζαν την Περιφέρεια για την ΣΔΙΤ, το 2015 η τότε κυβέρνηση με τροπολογία τους επέστρεψε και πάλι την πλήρη αρμοδιότητα για την διαχείριση των απορριμάτων και το 2017 η συντριπτική πλειοψηφία των Δήμων μέσω του ΦΟΣΔΑ αποφάσισε να παραχωρήσει εκ νέου την αρμοδιότητα στην Περιφέρεια ώστε να υπογραφεί η σύμβαση της ΣΔΙΤ με την ΤΕΡΝΑ (πράγμα που έγινε το 2018).
Το ζήτημα έχει λήξει, τί διάλογο να κάνουμε; Διάλογο πάνω σε αστήρικτες εικασίες και ουτοπικές βλέψεις του καθενός απλά για να έχουμε να λέμε στην Μεγαλόπολη; Σας τα είπε και συντοπίτης μας σε προηγούμενο άρθρο με τον οποίο και συμφωνώ. Η σημερινή κυβέρνηση δεν έχει αλλάξει μοντέλο στην διαχείριση των απορριμάτων ούτε φέρεται να προτίθεται να αλλάξει. Κι όχι μόνο αυτό αλλά ο ίδιος ο πρωθυπουργός έχει θέσει ως στόχο της κυβέρνηση ότι ως το τέλος της τετραετίας όλες οι Περιφέρειες της χώρας να έχουν αποκτήσει μονάδες κεντρικής διαχείρισης σαν αυτή της Ηπείρου και την αντίστοιχη που δρομολογείται για την Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Δεν γίνεται να μιλάμε για πράγματα που δεν υπάρχουν και κανένας σε κυβερνητικό επίπεδο δεν τα έχει θέσει επισήμως πουθενά. Ορθώς βλέπω σε σχόλιο παρακάτω άλλον συμπολίτη μας να θέτει τα καίρια ερωτήματα που εάν δεν έχουν απάντηση σημαίνει πολύ απλά ότι δεν έχει και κανένα νόημα η όποια κουβέντα.
Μου αρέσει να βλέπω άρθρα για την κυκλική και πράσινη οικονομία, ειδικά από τον Μεγαλόπολη ΦΜ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν κάποιοι μίλαγαν όμως για αυτά τους χλευάζατε , τελικά βλέπουμε ότι κάποιοι είχαν σχέδιο για το αύριο , όχι απλά βήμα.
Δεν χρειάζεται να μας βάζετε συνδέσμους από αλλού, ευτυχώς υπάρχουν στο διαδίκτυο τα στοιχεία για να μας θυμίζουν , όσα έχουμε ξεχάσει!
https://youtu.be/FbaqzNM6gZY
Μπήκα και είδα περί τίνος αναφέρεστε
ΔιαγραφήΜιλάτε για την προεκλογική εκδήλωση του Κ. Μιχόπουλου σχετικά με τις αναπτυξιακές δυνατότητες του Δήμου Μεγαλόπολης
Ο κεντρικός ομιλητής Γιώργος-Σταύρος Κρεμλής μίλησε για την κυκλική οικονομία και την πράσινη ανάπτυξη
Ποιός χλεύασε τις τοποθετήσεις του κ. Κρεμλή ή του Κώστα Μιχόπουλου;
Άλλωστε κ. Κρεμλής είναι ο καθ'΄ύλην αρμόδιος, ως ( Δ/ντής ε.τ. της Ευρ. Επιτρ. σε θέματα Κυκλικής Οιονομίας και ευρωβουλευτής με την ΝΔ)
Όμως επιτρέψτε μου να σας θυμίσω, ότι σε εκείνη την εκδήλωση ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΛΕΞΗ!! για το θέμα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ - ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ - ΔΕΗ...
Αυτό κάναμε εμείς σήμερα! Είπαμε τα πράγματα με το όνομά τους
Και εάν ο Κ. Μιχόπουλος έχει άποψη και θέση για το θέμα, καλό είναι να την βάλει σε δημόσια ξεκάθαρη κουβέντα
Τα παιχνιδάκια, κάποιος είπε.. κάπου.. κάτι πρέπει να πάρουν τέλος
Διότι αυτές οι τακτικές του "κρύβε - κρύβε" και "σώπα - σώπα", μας οδήγησαν σε ολέθρια αποτελέσματα επιλογών και πολιτικών
Εμείς ανοίξαμε την κουβέντα με καθαρούς όρους
Ήρθε η στιγμή που και οι αιρετοί μας πρέπει να πράξουν τα δέοντα, επίσης με καθαρούς όρους!!!
Ερώτημα 1ον: Υπάρχει επίσημο και σοβαρό ενδιαφέρον από τη Δ.Ε.Η. ή από άλλο φορέα, ιδιωτικό ή δημόσιο, για να επενδύσει στην καύση απορριμμάτων σε εγκαταστάσεις της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη, για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας;
ΔιαγραφήΕρώτημα 2ον: Εάν, ναι, από που προκύπτει;
Ερώτημα 3ον: Εάν πράγματι προκύπτει από κάπου, είναι γνωστό το μέγεθος της επένδυσης;
Ερώτημα 4ον: Πόσο προσωπικό δύναται να απασχοληθεί ΑΜΕΣΑ σε αυτή τη δραστηριότητα και πόσο ΈΜΜΕΣΑ; Από αυτό το προσωπικό, πόσο εκτιμάται ότι θα προέρχεται από τη Μεγαλόπολη και ποιό θα είναι το αντικείμενο εργασίας του;
Ερώτημα 5ον: Είναι γνωστό πότε πρόκειται να ξεκινήσει αυτή η επένδυση;
Δεν τίθενται ερωτήματα σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις αυτής της δραστηριότητας, εφόσον, καλή τη πίστη, όλα θα γίνουν καλώς...
Εάν κάποιος/α μπορεί να απαντήσει αξιόπιστα στα παραπάνω, θα πρόσφερε μεγάλες υπηρεσίες σε αυτόν τον τόπο. Λοιπόν;
Έχουν περάσει 6 μήνες κι ακόμη δεν είδαμε να μας αναφέρουν τίποτε από τον έτοιμο (χαχαχαχα) σχεδιασμό τους οι προχό ορματιστές του δημοτικού συμβουλίου (ούτε στην επίσκεψη του υφυπουργού δεν είπαν το παραμικρό). Εάν τους ζητήσουμε να μας αναλύσουν τα της κυκλικής οικονομίας αυτοί θα αντιληφθούν τις γυροβολιές με τα ζεϊμπέκικα και τα κολλημένα πεντοχίλιαρα στα κούτελα επί πασοκάρας!
ΔιαγραφήΓια την ώρα το μόνο που προτείνουν είναι επανάστα κι αγώνες στους δρόμους για να μείνουν ανοικτές οι λιγνιτικές μονάδες για πάντα. Επιπλήττουν μάλιστα την δημοτική αρχή και την καλούν να μην κάνει διάλογο και να μην καταθέσει προτάσεις για την ενεργειακή μετάβαση.
Εκεί είναι ρε μεγάλε η απόφαση που πήραν παρέα με τον Πίπη, πού είναι οι έτοιμοι σχεδιασμοί για κυκλικές οικονομίες και πράσινα άλογα; Οι άνθρωποι που μας έφεραν προεκλογικά τον υποψήφιο πολιτευτή της ΝΔ να μας φλομώσει στην αερολογία (με τα τότε προεκλογικά αλισβερίσια με το σημερινό κυβερνών κόμμα), σήμερα πουλάνε αντικυβερνητική ψευτοεπανάσταση και καλούν την δημοτική αρχή να μην κάνει διάλογο με αυτούς που οι ίδιοι στήριξαν εμπράκτως προεκλογικά για να γίνουν κυβέρνηση.
Ζούμε ωραίες στιγμές!
Υπαρχει δημαρχος σε αυτη την πολη ναι η οχι; γιατι να παρει θεση ι Μιχόπουλος και όχι ο Χριστογιαννόπουλος; Οταν κατι ειπε ο υπουργος ο δημαρχος μας ειπε οτι μακρια απο αυτον; για τα σκουπίδια λεγω κυρια δημητρακοπουλου..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τα σκουπίδια γράφω και εγώ αγαπητέ..
Διαγραφήκαι σαφώς ο Δήμαρχος Χριστογιαννόπουλος οφείλει και να πάρει και να έχει θέση
Και σαφώς και ο κ. Μιχόπουλος οφείλει και να έχει και να πάρει θέση
Και όλοι μας πολίτες και φορείς οφείλουμε το ίδιο!!
Το μέλλον του τόπου, όποιο και αν είναι αυτό, δεν είναι υπόθεση 27 εκλεγμένων
Διότι, θα υπενθυμίσω, σε αντίστοιχες περιπτώσεις στο παρελθόν τα εκάστοτε Συμβούλια, ακούσια ή εκούσια έκαναν λανθασμένες επιλογές με τραγικές συνέπειες για την μελλοντική εξέλιξη του τόπου μας
Το μέλλον του τόπου μας, αφορά ΟΛΟΥΣ
και αυτήν την φορά πρέπει και να το καταλάβουμε και να το εφαρμόσουμε!!!
Τι να σου πει ο Δήμαρχος; Δίπλα στον υπουργό είπε ότι του πρότειναν σκουπίδια και αυτός προσωπικά αρνήθηκε!
ΔιαγραφήΠροσωπικά! Δηλαδή ο δήμαρχος μιλάει για τον εαυτό του χωρίς να ενημερώνει ούτε την παράταξη του , ούτε και τους υπόλοιπους στο συμβούλιο, ούτε και τους πολίτες. Πότε θα μας ενημερώσει το ακριβώς του πρότειναν και το αρνήθηκε χωρίς να το συζητήσει με κανένα;
Έχουν απόλυτο δίκιο λοιπόν όσοι λένε ότι υπάρχει κρυφή ατζέντα!
Μόλις πριν λίγες ημέρες, συγκεκριμένα στις 13 και 14 Ιανουαρίου, δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ (1/τ.Δ΄/13.01.2019 & 2/τ.Δ΄/14.01.2019) οι αποφάσεις της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με τις οποίες κηρύχθηκε η ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ απαλλοτρίωση των εκτάσεων που πρόκειται να γίνει η εγκατάσταση των ΜΕΑ-ΧΥΤΥ στην Αρκαδία και τη Λακωνία, από τον ανάδοχο της ΣΔΙΤ Πελοποννήσου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μόνον από το προοίμιο των αποφάσεων ο καθένας μπορεί να συνειδητοποιήσει πόσο η παρούσα, όπως και η προηγούμενη Κυβέρνηση, αλλά και οι αντίστοιχες διοικήσεις της Περιφέρειας Πελοποννήσου, επιθυμούσαν και επιθυμούν να ξεκινήσει η υλοποίηση αυτού του έργου.
Και μόνον το γεγονός ότι προσέτρεξαν σε Α Ν Α Γ Κ Α Σ Τ Ι Κ Η απαλλοτρίωση, επικαλούμενοι γελοίες δικαιολογίες, σημαίνει ότι η επιλογή αυτού του τρόπου διαχείρισης των αποβλήτων της Περιφέρειας Πελοποννήσου είναι οριστική και αμετάκλητη, και στα σημεία που έχουν επιλεγεί.
Όπως αναφέρεται δε στην έκταση στην Παλαιόχουνη, πρόκειται για 160 στρ. περίπου, αποτελούμενη από 24 οικόπεδα, εκ των οποίων ήδη η ανάδοχος κατέχει τα 18, τα δε υπόλοιπα 6 κατέχουν ιδιώτες, οι οποίοι πρόκειται να αποζημιωθούν στο ύψος των 700.000€.
Έπειτα από όλα αυτά, είναι δυσδιάκριτη η οποιαδήποτε προοπτική μεταστροφής της πορείας που έχει πάρει το έργο, όσον αφορά στο χώρο και την τεχνική.
Μην τρέφουν φρούδες ελπίδες όσοι πιστεύουν ότι κάτι διαφορετικό πρόκειται να γίνει σε αυτή την υπόθεση.
Προς επίρρωση των όσων έγραψες (κι όσων έγραψα κι εγώ παραπάνω) ήρθε σήμερα και η τοποθέτηση του Περιφερειάρχη στην συνέντευξη τύπου, όταν ρωτήθηκε για το εάν υπάρχουν σκέψεις για άλλου είδους διαχείριση απορριμμάτων στην Μεγαλόπολη. Το απέκλεισε κατηγορηματικά και τόνισε ότι το μόνο που γνωρίζει είναι τον γνωστό σχεδιασμό της ΣΔΙΤ τον οποίο μάλιστα χαρακτήρισε και υποχρεωτικό.
ΔιαγραφήΜετά τα πολλά χρόνια που ακούω και διαβάζω και παίρνω και η ίδια εγώ συνεντεύξεις, έχω καταλάβει ΠΟΛΛΑ... εδώ παρατηρήσω μόνο 2 πράγματα
Διαγραφή1) ο καλύτερος τρόπος να αποφύγει κάποιος θέμα -τζιζ είναι να πει: "εγώ αυτό δεν το γνωρίζω"
2)Τα περί υποχρεωτικής εφαρμογής του ΣΔΙΤ απορριμμάτων, είναι αμφίσημα...
Υποχρεωτικά εφόσον η κυβέρνηση τα προωθήσει...
Αντίστοιχα "υποχρεωτικά" ο κ. Νίκας θα εφαρμόσει ότι εν τέλει προωθήσει η κυβέρνηση
Και καταλήγω...
Προ ολίγων ημερών όταν ο Υφυπουργός Ενέργειας Γ. Θωμάς παρευρέθηκε στο ΠΣ Πελ/σου, αμέσως μετά ο κ. Νίκας είπε στη συνέντευξη:
" Αν υπάρχουν κωλύματα και το έργο δεν μπορεί να ξεκινήσει, ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ, οι αρμόδιοι θα πρέπει να ΒΡΟΥΝ ΆΛΛΗ ΛΎΣΗ!!! η Πελοπόννησος δεν αντέχει άλλο...."
Ελπίζω να έγινα κατανοητή...
Διότι εγώ τουλάχιστον αυτά καταλαβαίνω και επιτρέψτε μου να τα επισημάνω και σε εσάς
και είμαι σχεδόν 95% σίγουρη ότι αντιλαμβάνομαι επακριβώς τι συμβαίνει, τι λένε , τι εννοούν...
Αύριο θα δημοσιεύσω και νέο άρθρο με τα τελευταία νέα για το ΣΔΙΤ απορριμμάτων στην Πελοπόννησο...
Γ, Δημητρακοπούλου