Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Η απομόνωση της Περιφέρειας Πελοποννήσου από το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο ενδέχεται να οδηγήσει σε απόσυρση επενδύσεων

Σε πλήρη απομόνωση από το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο οδηγούν την Περιφέρεια Πελοποννήσου τα σχέδια αναβάθμισης της μετρικής γραμμής Αθήνα - Κόρινθος σε κανονική, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες ανάπτυξης του Θριάσιου Πεδίου.

Η απομόνωση της Περιφέρειας Πελοποννήσου από το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο ενδέχεται να οδηγήσει σε απόσυρση επενδύσεων, καθώς τα εμπορεύματα των τρένων της μετρικής γραμμής θα πρέπει να μεταφορτωθούν στην Κόρινθο σε συρμούς κανονικής γραμμής, με συνέπεια να χάνονται χρόνος και χρήματα.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με το ypodomes.com: "Ένα άλλο σημαντικό έργο που δείχνει να βγαίνει στην επιφάνεια και πάλι, είναι η ενεργοποίηση της γραμμής Άνω Λιόσια - Ελευσίνα και μελλοντικά Μέγαρα. Να θυμίσουμε ότι το 2018 είχε υπογραφεί μνημόνιο συνεργασίας του υπουργείου ΥΠΟΜΕ, της ΕΡΓΟΣΕ, του ΟΣΕ και των ΕΛΠΕ. Η "Ασπροφώς" είχε αναλάβει την εκπόνηση των σχετικών μελετών. Πρόκειται για την αναβάθμιση σε κανονικού εύρους, της παλιάς μετρικής γραμμής που συνδέει τα Άνω Λιόσια, τον Ασπρόπυργο, την Ελευσίνα και συνεχίζει προς Μέγαρα και Κόρινθο. Το έργο θεωρείται σημαντικό λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης του Θριάσιου Πεδίου αλλά και της ανάγκης σύνδεσης με μέσο σταθερής τροχιάς και της Ελευσίνας. Η γραμμή θα εκτελεί δρομολόγια προαστιακού τύπου και θα συνδέσει τη Δυτική Αττική με το δίκτυο ΜΣΤ της πρωτεύουσας".

Πηγή: isthmo.gr
----------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου