Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2020

ΚΚΕ: Κάνουν την περιοχή μας στην Τρίπολη δάσος ανεμογεννητριών και πυλώνων.


Τη Δευτέρα 14/09/2020 συνεδρίασε το περιφερειακό συμβούλιο Πελοποννήσου
 και συζήτησε για την εγκατάσταση ενός ακόμη συγκροτήματος 
ανεμογεννητριών(Α/Γ) στα όρια του δήμου Τρίπολης 
πάνω από τα χωριά Λουκά, Νεοχώριο και Αγιωργίτικα. 

Πρόκειται για 6 τεράστιες ανεμογεννήτριες με διάμετρο πτερυγίων 136 μέτρα, συνολικής ισχύος 20 ΜW. Το έγκλημα είχε προαναγγελθεί, εμείς έγκαιρα ενημερώσαμε τους δημότες και καλέσαμε δημόσια τις άλλες δημοτικές παρατάξεις ( είναι στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ) να πάρουν θέση να συζητηθεί το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο και να παρθεί συλλογική απόφαση. Οι λαλίστατοι σε άλλα θέματα, έβαλαν γερά πλάτη όλοι μαζί με την ένοχη σιωπή τους.

Το παιχνίδι ήταν στημένο και από χέρι πουλημένο.
Η Περιφερειακή αρχή Νίκα ερμηνεύοντας ως συμφωνία τη στάση τους, ζήτησε από το Περιφερειακό Συμβούλιο να γνωμοδοτήσει υπέρ της εγκατάστασης του Βιομηχανικού συγκροτήματος των Α/Γ. Διαφώνησαν στα λόγια τουλάχιστον όλες οι άλλες παρατάξεις και συμφώνησε μόνο η επίσημη παράταξη του ΠΑΣΟΚ που μετά τον ορισμό του κυρίου Μπουντρούκα από τον περιφερειάρχη σε θέση έμμισθου εντεταλμένου συμβούλου έχει ουσιαστικά ενσωματωθεί στην Περιφερειακή αρχή.

Στην ψηφοφορία που ακολούθησε ήταν παρόντες και οι 17 της παράταξης Νίκα και ψήφισαν θετικά καθώς και οι δύο της παράταξης Μπουντρούκα (ΠΑΣΟΚ). Από τους 32 περιφερειακούς συμβούλους των άλλων παρατάξεων Ψήφισαν μόνο οι 17, άλλοι απουσίαζαν από την αρχή και άλλοι ¨έφυγαν” πριν την ψηφοφορία. Δεν πήραν μέρος στην ψηφοφορία οι μισοί της παράταξης Τατούλη (ΝΔ -- ΠΑΣΟΚ), οι μισοί της παράταξης Δέδε (ΣΥΡΙΖΑ -- ΠΑΣΟΚ) Και οι εκπρόσωποι της Ανταρσύα και της Χρυσής Αυγής.

Με αυτά τα παιχνίδια, γνωστά άλλωστε από τα σκουπίδια και άλλα σοβαρά θέματα, ανοίγει ο δρόμος για ένα ακόμη βιομηχανικό συγκρότημα ανεμογεννητριών στα όρια του δήμου Τρίπολης. Αν δεν αντιδράσουμε,σύντομα θα δούμε το γκρέμισμα των βουνών για να φτιαχτούν οι λεωφόροι που θα μεταφέρουν τα τεράστια εξαρτήματα στις κορυφές που θα τοποθετηθούν.

Είναι πολλά τα λεφτά και τεράστια τα συμφέροντα
Οι ελληνικές κυβερνήσεις υλοποιώντας τις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ολοκλήρωση της απελευθέρωσης, δηλαδή για την πλήρη ιδιωτικοποίηση και άγρια εμπορευματοποίηση της ηλεκτρικής ενέργειας, για να θησαυρίζουν σε βάρος του λαού μία χούφτα επιχειρηματικοί όμιλοι, ψηφίζουν κάθε τόσο νόμους που τους δίνουν όλο και μεγαλύτερα προνόμια. Επιδοτήσεις με ζεστό χρήμα που το πληρώνουν οι λαϊκοί καταναλωτές με τους λογαριασμούς του ρεύματος (το γνωστό χαράτσι ως πράσινο τέλος που τώρα το λένε ΕΤΜΕΑΡ) ,με φορολογικές ελαφρύνσεις και με εγγυημένη πώληση σε εμάς της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας σε τιμές φωτιά.

Αυτά τα Οικονομικά οφέλη είναι που τους κάνουν να μη σταματούν πουθενά.Φυτεύουν παντού τέτοια συγκροτήματα αδιαφορώντας για τις συνέπειες. Αν ενοχλούν τους κατοίκους, αν καταστρέφουν βουνά, δάση, πηγές, προστατευόμενες περιοχές, ιστορικούς και αρχαιολογικούς τόπους.
Ακόμη και τη Μάνη που είναι ένα ανοιχτό μουσείο τη γεμίζουν με ανεμογεννήτριες. Με πρόσφατο νόμο άνοιξαν το δρόμο για να αλωθούν από τις ανεμογεννήτριες ακόμη και οι εθνικοί δρυμοί.

Με μία ασαφή διάταξη απαγορεύεται η εγκατάσταση μόνο στον πυρήνα των δρυμών. Ποιος θα αποφασίσει για παράδειγμα αν η Ανάληψη, ηεπάνω Χρέπα, οΆγιοςΔημητράκος, η Οστρακίνα, οι κορυφές πάνω από τη Συλίμνα, το Χρυσοβίτσι, τη Σκοπή, τη Βλαχέρνα και πολλά ακόμη σημεία είναι ή δεν είναι στον Πυρήνα του Μαινάλου.

Αν δεν τους σταματήσουμε δεν θα μείνει ούτε Ραχούλα χωρίς ανεμογεννήτρια (Α/Γ) ούτε Πλαγιά χωρίς φωτοβολταϊκά(Φ/Β).
Μετά την απόφαση για το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων της Μεγαλόπολης, την κατασκευή της νέας γραμμής μεταφοράς υπερυψηλής τάσης 400.000 VOLT Μεγαλόπολη – Πάτρα, την κατασκευή της νέας γραμμής υπερυψηλής τάσης 400.000 VOLT Μεγαλόπολης - Μολάοι και την αναβάθμιση της γραμμής μεταφοράς Μεγαλόπολη- Κόρινθος – Αθήνα σε 400.000 VOLT ολόκληρη η Πελοπόννησος Θα γίνει ένα δάσος από ανεμογεννήτριες (Α/Γ), φωτοβολταϊκά (Φ/Β), Πυλώνες υπερυψηλής τάσης, γραμμών μεταφοράς στους υποσταθμούς και διασύνδεσης με τα εθνικά δίκτυα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου