Μέσα στην καταιγίδα που χτυπά την Μεγαλόπολη και λέγεται κλείσιμο της 3 Μονάδας ΔΕΗ σε 8 μήνες,
ήρθε και η αντάρα από την ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ,
που από το πουθενά μπήκε ως παρουσίαση μελέτης στο Πε. Συ. Πελοποννήσου την Τετάρτη 30/10/2019 με θέμα: "Όχι στο κλείσιμο Μονάδων ΔΕΗ Μεγαλόπολης"
Τα γεγονότα των τελευταίων ημερών
---2 Οκτωβρίου ο Θανάσης Πετράκος φέρνει πρόταση για συζήτηση στο Πε.Συ.
ενός και μοναδικού θέματος, το κλείσιμο των μονάδων ΔΕΗ Μεγαλόπολης
ενός και μοναδικού θέματος, το κλείσιμο των μονάδων ΔΕΗ Μεγαλόπολης
11 Οκτωβρίου η πρόταση συνυπογράφεται από 5 ακόμα παρατάξεις και έτσι
οδηγείται υποχρεωτικά προς συζήτηση στις 30/10/2019
(δείτε άρθρο μας ΕΔΩ)
οδηγείται υποχρεωτικά προς συζήτηση στις 30/10/2019
(δείτε άρθρο μας ΕΔΩ)
--- Δευτέρα 14 Οκτωβρίου δέχεται ο Περιφερειάρχης Π. Νίκας στο γραφείο του,
τους κ.κ. Καφαντάρη και Γεώργιζα, όπου καθ'οδόν για Αθήνα, του ζητούν
να τον επισκεφθούν και του παραδίδουν την μελέτη τους
για την ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ .
Ο κ. Καφαντάρης δημοσιεύει ανακοίνωση, που για εμάς συνιστά δυσάρεστη
έκπληξη, όπως αναφέραμε και στο άρθρο μας
τους κ.κ. Καφαντάρη και Γεώργιζα, όπου καθ'οδόν για Αθήνα, του ζητούν
να τον επισκεφθούν και του παραδίδουν την μελέτη τους
για την ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ .
Ο κ. Καφαντάρης δημοσιεύει ανακοίνωση, που για εμάς συνιστά δυσάρεστη
έκπληξη, όπως αναφέραμε και στο άρθρο μας
--- Πέμπτη 16 Οκτωβρίου από 5.30 έως 7 το απόγευμα αναζητάμε και παίρνουμε
τηλεφωνικές συνεντεύξεις από τον Περιφερειάρχη Π. Νίκα και τον Θ. Πετράκο
--- Πέμπτη 16 Οκτωβρίου ώρα 7.30 το απόγευμα συναντάμε για 10 λεπτά στο
Δημαρχείο τον Δήμαρχο Θ. Χριστογιαννόπουλο προς ενημέρωση για το
θέμα ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ
( ακολουθεί λεπτομερές κείμενο για τα ανωτέρω)
--- Πέμπτη 16 Οκτωβρίου ώρα 8.26 το βράδυ ο Περιφερειάρχης δημοσιεύει δήλωση
τηλεφωνικές συνεντεύξεις από τον Περιφερειάρχη Π. Νίκα και τον Θ. Πετράκο
--- Πέμπτη 16 Οκτωβρίου ώρα 7.30 το απόγευμα συναντάμε για 10 λεπτά στο
Δημαρχείο τον Δήμαρχο Θ. Χριστογιαννόπουλο προς ενημέρωση για το
θέμα ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ
( ακολουθεί λεπτομερές κείμενο για τα ανωτέρω)
--- Πέμπτη 16 Οκτωβρίου ώρα 8.26 το βράδυ ο Περιφερειάρχης δημοσιεύει δήλωση
στην επίσημη ιστοσελίδα της Περιφέρειας , όπου ξεκαθαρίζει ότι:
{...στο Πε. Συ. Πελ/σου την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου με θέμα «Οχι στο κλείσιμοτων μονάδων της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη» δεν θα συζητηθεί η μελέτη του Δικτύου
“Βιώσιμη Πόλη” ή οποιαδήποτε άλλη μελέτη.}
(δείτε το άρθρο μας ΕΔΩ)
--- Παρασκευή 11 πρωί εκδίδει και ο Θανάσης Πετράκος Δελτίο Τύπου ,όπου
ξεκαθαρίζει προς πάσα κατεύθυνση ότι το Πε.Συ. στις 30/10/19
αφορά ΜΟΝΟ το κλείσιμο μονάδων ΔΕΗ Μεγαλόπολης
και οποιαδήποτε άλλη κουβέντα ΔΕΝ ΧΩΡΑ!!!
( δείτε τα άρθρο μας ΕΔΩ)
--- Παρασκευή 11 πρωί εκδίδει και ο Θανάσης Πετράκος Δελτίο Τύπου ,όπου
ξεκαθαρίζει προς πάσα κατεύθυνση ότι το Πε.Συ. στις 30/10/19
αφορά ΜΟΝΟ το κλείσιμο μονάδων ΔΕΗ Μεγαλόπολης
και οποιαδήποτε άλλη κουβέντα ΔΕΝ ΧΩΡΑ!!!
( δείτε τα άρθρο μας ΕΔΩ)
Ο δικός μας προβληματισμός ήταν ένας και μοναδικός:
Όταν η Μεγαλόπολη βράζει για το κλείσιμο των μονάδων της ΔΕΗ
Όταν είμαστε σε θέση μάχης (έτσι λένε τουλάχιστον...) για το 8μηνο που απομένει για την 3 μονάδα
Όταν εργαζόμενοι και κοινωνία είναι στα κάγκελα προς αποφυγή των ανωτέρω
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ
στο Περιφερειακό Συμβούλιο με θέμα " Όχι στο κλείσιμο Μονάδων ΔΕΗ Μεγαλόπολης"
να συζητούν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ για την Μεγαλόπολη μετά το κλείσιμο των μονάδων!!!!!!
στο Περιφερειακό Συμβούλιο με θέμα " Όχι στο κλείσιμο Μονάδων ΔΕΗ Μεγαλόπολης"
να συζητούν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ για την Μεγαλόπολη μετά το κλείσιμο των μονάδων!!!!!!
Αυτό ακριβώς εκφράσαμε και στον Περιφερειάρχη και στον Θ. Πετράκο
Και ναι!! εναντιωθήκαμε διαμαρτυρηθήκαμε
και οι απαντήσεις όλων μας κάλυψαν πλήρως
Ακόμα περισσότερο μας ικανοποίησαν οι ανακοινώσεις που εξέδωσαν ακαριαία!!
και οι απαντήσεις όλων μας κάλυψαν πλήρως
Ακόμα περισσότερο μας ικανοποίησαν οι ανακοινώσεις που εξέδωσαν ακαριαία!!
Διότι δεν έχει καμία λογική να παλεύεις για να μην πέσει το κάστρο και την ίδια στιγμή να διαφημίζεις σχέδια πως θα χτίσεις πάνω στα συντρίμμια του!!!
Άκαιρο, παράλογο και οξύμωρο στην παρούσα στιγμή!
Τι μας είπαν: Νίκας - Πετράκος - Χριστογιαννόπουλος
Πρώτα από όλα να αναφέρω ότι όλα όσα είπαμε στις συνεντεύξεις τόσο ο Περιφερειάρχης όσο και ο Θανάσης Πετράκος, τα δημοσίευσαν και επίσημα μέσα από τις ανακοινώσεις τους.
Έτσι δεν υπήρξε το παραμικρό περιθώριο αμφισβητήσεων ή παρερμηνείας που θα μπορούσε να υπάρξει, (ηθελημένα ή μή) μέσα από ένα απλό άρθρο μας...
Περιφερειάρχης Π. Νίκας
--- Την Δευτέρα 14 Οκτωβρόυ οι κ.κ. Καφαντάρης και Γεώργιζας όντας καθ'οδόν
για Αθήνα, μου ζήτησαν να τους δεχτώ στο γραφείο μου, όπως και έκανα.
για Αθήνα, μου ζήτησαν να τους δεχτώ στο γραφείο μου, όπως και έκανα.
Εκεί μου παρέδωσαν μια μελέτη για την ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ
--- Όχι, δεν την κοίταξα ακόμα, ούτε την γνωρίζω
--- Διαψεύδω κατηγορηματικά ότι "αγκαλιάζω το εγχείρημα και τίθεμαι προσωπικά
επικεφαλής", ως γράφτηκε
επικεφαλής", ως γράφτηκε
--- Ούτε ως Δήμαρχος Καλαμάτας, είχα προχωρήσει σε ένταξη του Δήμου μου
στο συγκεκριμένο ΔΙΚΤΥΟ, δεν είχα καθόλου ασχοληθεί
στο συγκεκριμένο ΔΙΚΤΥΟ, δεν είχα καθόλου ασχοληθεί
--- Το Πε. Συ. στις 30/10/2019 το ζήτησαν και έφεραν με πλειοψηφία οι παρατάξεις
της αντιπολίτευσης στην Περιφέρεια με ένα και μοναδικό θέμα
Τις αντιδράσεις στο κλείσιμο μονάδων ΔΕΗ Μεγαλόπολης
--- Σαφώς στο θέμα της συγκεκριμένης συνεδρίασης δεν συνάδει οποιαδήποτε
κουβέντα για το μετά του κλεισίματος των μονάδων
--- Οι μεταλιγνιτικές δράσεις στη Μεγαλόπολη, είναι θέμα που αφορά και την
Περιφέρεια και την κεντρική Πολιτεία, ΄και ο σχεδιασμός τους έχει καθυστερήσει
δραματικά.
της αντιπολίτευσης στην Περιφέρεια με ένα και μοναδικό θέμα
Τις αντιδράσεις στο κλείσιμο μονάδων ΔΕΗ Μεγαλόπολης
--- Σαφώς στο θέμα της συγκεκριμένης συνεδρίασης δεν συνάδει οποιαδήποτε
κουβέντα για το μετά του κλεισίματος των μονάδων
--- Οι μεταλιγνιτικές δράσεις στη Μεγαλόπολη, είναι θέμα που αφορά και την
Περιφέρεια και την κεντρική Πολιτεία, ΄και ο σχεδιασμός τους έχει καθυστερήσει
δραματικά.
--- Θα εκδόσω διευκρινιστική δήλωση για το σαφές αντικείμενο της Ειδικής
Συνεδρίασης του Πε. Συ. στις 30/10/19
Συνεδρίασης του Πε. Συ. στις 30/10/19
Θανάσης Πετράκος (επικεφαλής Αγωνιστική Συνεργασία)
--- Το θέμα της Ειδικής Συνεδρίασης στις 30/10/2019 το φέραμε εμείς, και το
συνυπέγραψαν και οι άλλες 5 παρατάξεις της αντιπολίτευσης
συνυπέγραψαν και οι άλλες 5 παρατάξεις της αντιπολίτευσης
--- Το αντικείμενο είναι ένα: " Όχι στο κλείσιμο των μονάδων ΔΕΗ Μεγ/λης"
--- Δεν έχει καμία δουλειά κανένας Κρεμλής και Καφαντάρης στην συνεδρίαση,
--- Δεν έχει καμία δουλειά κανένας Κρεμλής και Καφαντάρης στην συνεδρίαση,
ούτε τους έχουμε προσκαλέσει
--- Τους μόνους που καλούμε είναι τους πολίτες ,τους εργαζόμενους και
τους φορείς της Μεγαλόπολης
--- Θα προστατέψουμε την συνεδρίαση από οποιονδήποτε παίζει παιχνίδια και
θέλει να "πετάξει την μπάλα στην εξέδρα" είτε είναι εντός είτε εκτός Πε.Συ.
θέλει να "πετάξει την μπάλα στην εξέδρα" είτε είναι εντός είτε εκτός Πε.Συ.
--- Αύριο θα εκδώσουμε σαφέστατο Δελτίο Τύπου
Θανάσης Χριστογιαννόπουλος (Δήμαρχος Μεγαλόπολης)
--- Ήρθα σε επαφή με το θέμα ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ και τους κ.κ. Καφαντάρη και
Γεώργιζα την 1η εβδομάδα της δημαρχίας μου.
Προ ολίγων ημερών εκπρόσωποι του ΔΙΚΤΥΟΥ μας έδωσαν την μελέτη.
Γεώργιζα την 1η εβδομάδα της δημαρχίας μου.
Προ ολίγων ημερών εκπρόσωποι του ΔΙΚΤΥΟΥ μας έδωσαν την μελέτη.
--- Έχουμε ήδη διαμορφώσει κάποια άποψη , τα τελικά συμπεράσματα όμως,
θα τα καταθέσουμε σύντομα στο ΔΣ
θα τα καταθέσουμε σύντομα στο ΔΣ
--- Αυτήν την στιγμή προτεραιότητα για τον Δήμο έχει η μάχη για
ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ οι μονάδες, το σχετικό ΔΣ προς ενημέρωση
όλων που θα γίνει άμεσα και η παρουσία μας στο Πε. Συ στις 30/10/19
όπου θα προασπίσουμε τα συμφέροντα της Μεγαλόπολης. ελπίζω
με σύσσωμη την στήριξη του Περιφερειακού Συμβουλίου
ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ οι μονάδες, το σχετικό ΔΣ προς ενημέρωση
όλων που θα γίνει άμεσα και η παρουσία μας στο Πε. Συ στις 30/10/19
όπου θα προασπίσουμε τα συμφέροντα της Μεγαλόπολης. ελπίζω
με σύσσωμη την στήριξη του Περιφερειακού Συμβουλίου
--- Λειτουργούμε πάντα με σύνεση και χωρίς ανούσιες φανφάρες και
πάνω από όλα με απόλυτη διαφάνεια και καθαρότητα
πάνω από όλα με απόλυτη διαφάνεια και καθαρότητα
Όσον αφορά τα του οίκου μας... (Mεγαλόπολη blog)
--- Όπως όλα τα ΜΜΕ έτσι και εμείς κρινόμαστε από όλους σας καθημερινά
--- Η θέση μας ήταν και παραμένει πάγια: στηρίζουμε την Μεγαλόπολη
--- Η θέση μας ήταν και παραμένει πάγια: στηρίζουμε την Μεγαλόπολη
--- Οτιδήποτε έχουμε δημοσιεύσει όλα αυτά τα χρόνια ήταν απόλυτα ακριβές
--- Ούτε μία φορά δεν χρειάστηκε να "κατεβάσουμε " άρθρο μας, διότι
--- Ούτε μία φορά δεν χρειάστηκε να "κατεβάσουμε " άρθρο μας, διότι
απλά λέμε και γράφουμε μόνο την αλήθεια
--- Ούτε μια φορά δεν ρίξαμε ανάθεμα σε άλλον για δικές μας γραφίδες...
--- Θεωρούμε υποχρέωσή μας να στεκόμαστε απέναντι σε όποια εξουσία
με παρρησία και καθαρό λόγο και να απαιτούμε το αυτονόητο:
Να κάνουν την δουλειά τους, δηλ να υπηρετούν τον πολίτη!
ΥΓ.....
Αυτό κάναμε και αυτήν την φορά...
Θεωρήσαμε ΛΑΘΟΣ στην σοβαρότατη συνεδρίαση για το κλείσιμο της ΔΕΗ,
Θεωρήσαμε ΛΑΘΟΣ στην σοβαρότατη συνεδρίαση για το κλείσιμο της ΔΕΗ,
να μπαίνουν μελέτες ... για βιώσιμες πόλεις
Ας μπουν κάποια άλλη στιγμή, όπου και αν πρέπει...
Ας μπουν κάποια άλλη στιγμή, όπου και αν πρέπει...
Αυτό διεκδικήσαμε από τους αιρετούς μας και εισακουστήκαμε
Το θέμα ανάπτυξη της μεταλιγνιτικής Μεγαλόπολης, το έχουν αγνοήσει
εδώ και χρόνια όλοι αυτοί που έπρεπε να το πάνε με χίλια!
Το θέμα ανάπτυξη της μεταλιγνιτικής Μεγαλόπολης, το έχουν αγνοήσει
εδώ και χρόνια όλοι αυτοί που έπρεπε να το πάνε με χίλια!
Ε... ας περιμένουν 15 μέρες ακόμα
Τώρα,
και αν χαλάσαμε την... σούπα κάποιων τι να κάνουμε;
Τώρα,
και αν χαλάσαμε την... σούπα κάποιων τι να κάνουμε;
Υπάρχει και αυτή η δημοσιογραφία κύριοι, πάρτε το απόφαση....
Σχόλιο 1
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε λίγο με αυτά που βλέπουμε και διαβάζουμε από διάφορους στην Μεγαλόπολη, θα ξεχάσουμε και τα βασικά.
Εφόσον κάποιοι έχουν αναλάβει (από μόνοι τους) να παίξουν τον ρόλο του δημοσιογράφου/ρεπόρτερ χωρίς όμως να φέρουν την ανάλογη ιδιότητα, καλό θα ήταν να προσπαθούν τουλάχιστον να εφαρμόζουν αυτό που ονομάζεται δημοσιογραφική δεοντολογία.
Κάποιος λοιπόν με αφορμή διάφορες ανακοινώσεις γράφει και δημοσιεύει άρθρα κατά τα πρότυπα των έμμισθων παπαγάλων των διαπλεκόμενων μίντια (που φέρουν τον τίτλο του δημοσιογράφου αλλά στην πράξη παίζουν τον ρόλο του διαμορφωτή της κοινής γνώμης, παριστάνοντας τους εισαγγελείς με ύφος χιλίων καρδιναλίων) μη ακολουθώντας του κανόνες δεοντολογίας και μετά κατηγορεί εμμέσως πλην σαφώς ανθρώπους που σε αντίθεση με αυτόν ενήργησαν μέσα στα πλαίσια των κανόνων δεοντολογίας!
Η κυρία Δημητρακοπούλου αντιλαμβανόμενη (όπως όλοι μας) από τις ανακοινώσεις των αρμοδίων ότι κάτι πάει να γίνει πολύ στραβά για την Μεγαλόπολη (χωρίς την Μεγαλόπολη), ορθώς έπραξε αυτό που θα έπρεπε να πράξει οποιοσδήποτε έχει αναλάβει ρόλο ενημέρωσης του κοινού. Επικοινώνησε με τους πρωταγωνιστές της ιστορίας και δημοσίευσε στην συνέχεια τις δηλώσεις τους. Από εκεί και πέρα το όποιο συμπέρασμα επαφίεται καθαρά στην κρίση του αναγνωστικού κοινού.
Το να κατηγορούν για δήθεν παιχνιδάκια, αυτοί που δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να σηκώσουν έστω το τηλέφωνο και να ρωτήσουν, αυτούς που το έπραξαν, είναι αστείο. Πόσο μάλλον όταν επί των ημερών της προηγούμενης δημοτικής αρχής είχαν συχνή επικοινωνία, μέχρι κι αποκλειστικές "συνεντεύξεις τύπου". Τότε ήξεραν να ρωτούν και τώρα ξέχασαν;
Επίσης καλό θα ήταν όταν εξακριβωμένα δεν διαθέτουμε τις γνώσεις, να μην παριστάνουμε τους γνώστες δηλώνοντας ότι είμαστε εδώ για να σας ενημερώνουμε και την ίδια στιγμή να γράφουμε ανακρίβειες μεγατόνων, όπως π.χ ότι η Ε.Ε. θα διαθέσει εκατομμύρια για τις προς απολιγνιτοποίηση περιοχές. Η Ε.Ε. για την ώρα δεν διαθέτει δεκάρα τσακιστή για τις προς απολιγνιτοποίηση περιοχές (κι αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα), γεγονός που θα γνώριζαν εάν είχαν πάει έστω και σε μία από τις συνεδριάσεις που έγιναν στην Κοζάνη ή έστω εάν έψαχναν να βρουν τα δημοσιευμένα συμπεράσματα των συνεδριάσεων αυτών.
Καλημέρα,συγχαρητήρια και για τα δυο σχόλια.
ΔιαγραφήΑγαπητέ πατριώτη, όντως "Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης", που θα φέρει πακτωλό χρημάτων από τα σεντούκια των Βρυξελλών, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ προς το παρόν.
ΔιαγραφήΥπάρχει, από το Μάρτιο του 2018, "Ταμείο Εκσυγχρονισμού", που χρηματοδοτεί, μεταξύ άλλων, και περιοχές που πρόκειται να απολιγνιτοποιηθούν, ωστόσο, η Ελλάδα δεν είναι μέσα σε αυτό το Ταμείο.
Η κα Σπυράκη, ψέλλισε πρόσφατα ότι έκανε ενέργειες στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, προκειμένου να συσταθεί "Ταμείο Δίκαιης Ενεργειακής Μετάβασης", πλην όμως δεν είναι σίγουρο εάν εν τέλει επιτραπεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, που κάνει άλλωστε το κουμάντο...Σε περίπτωση δε, που συσταθεί τέτοιο Ταμείο, οι προβλεπόμενες δράσεις που ΘΑ (λέμε τώρα...) χρηματοδοτηθούν, αφορούν στην επανεκπαίδευση των εργαζομένων που πρόκειται να χάσουν τη δουλειά τους από την απολιγνιτοποίηση. Δεν πρόκειται να χρηματοδοτηθούν λοιπόν ...μάντρες και ασφαλτοστρώσεις, όπως πιστεύουν κάποιοι...Το "έργο" με το λιγνιτόσημο, το ξέρουν οι κουτόφραγκοι!
Αγαπητέ συμπατριώτη θα συνιστούσα και σε εσένα εάν δεν γνωρίζεις 100% κάποια πράγματα να μην μπαίνεις στον πειρασμό να "ενημερώνεις" τρίτους, γιατί το μόνο που καταφέρνεις έτσι είναι να συμβάλλεις (έστω κι ακούσια) στην παραπληροφόρηση. Επίσης θα σου συνιστούσα να μην βασίζεσαι στα ελεεινά, τρισάθλια κι άκρως κατευθυνόμενα εγχώρια ΜΜΕ.
ΔιαγραφήΗ κυρία Μαρία "έκρυψα την είδηση κάτω από το μαξιλάρι μου" Σπυράκη και το κόμμα της, πουλάνε σανό με το τσουβάλι στο πόπολο. Τα περί ευρωπαϊκού ταμείου δίκαιης μετάβασης συζητούνται επισήμως σε ευρωπαϊκό επίπεδο από το έτος 2016. Τί το πρωτοποριακό έκανε η κυρά Μαρία το έτος 2019 ζητώντας στο ευρωκοινοβούλιο να συσταθεί το εν λόγω ταμείο; Η σύσταση από μόνη της δεν λέει τίποτα καθώς το κρίσιμο ζήτημα είναι η χρηματοδότηση του ταμείου. Για την χρηματοδότηση τα κράτη μέλη σφυρίζουν αδιάφορα γι αυτό και το ζήτημα σέρνεται.
Το ταμείο εκσυγχρονισμού δεν αφορά τις προς απολιγνιτοποίηση περιοχές, ούτε συγκροτήθηκε γι' αυτό τον σκοπό. Το συγκεκριμένο ταμείο αφορά την χρηματοδότηση επενδυτικών πλάνων που σχετίζονται με τον ενεργειακό εκσυγχρονισμό (ενεργειακά συστήματα κτλ.)10 κρατών μελών με χαμηλό ΑΕΠ (Βουλγαρία, Τσεχία, Κροατία, Εσθονία, Ουγγαρία, Λετονία, Λιθουανία, Πολωνία, Ρουμανία και Σλοβακία). Γι' αυτό άλλωστε έχει και την συγκεκριμένη ονομασία.
Η Ελλάδα δεν συμπεριλήφθηκε στο συγκεκριμένο ταμείο γιατί α) οι διατάξεις της συγκεκριμένης ευρωπαϊκής οδηγίας θέτουν ως έτος βάσης το 2013 και όριο ΑΕΠ 60% του μέσου όρου της Ένωσης, η Ελλάδα το 2013 είχε 61% β) γιατί οι τροπολογίες που προτάθηκαν ώστε να συμπεριληφθούν τα έτη 2014, 2015 (όπου η Ελλάδα είχε ΑΕΠ 59%) τελικά απορρίφθηκαν γιατί όλοι οι Έλληνες ευρωβουλευτές (συμπεριλαμβανομένων των όψιμα περιβαλλοντολογικά "ευαίσθητων" της σημερινής κυβέρνησης, ναι και η Σπυράκη) έθεταν ως νούμερο ένα στόχο τους το να λάβει η χώρα δωρεάν δικαιώματα ρύπων για μετά το 2021 κι όχι το ταμείο εκσυγχρονισμού.
Οι κουτόφραγκοι δεν ξέρουν για το λιγνιτόσημο, ούτε και τους ενδιαφέρει να μάθουν καθώς ήταν 100% εγχώριο παραδάκι κι όχι κοινοτικοί πόροι.
Στο δια ταύτα, από την Ε.Ε. όπως προείπα δεν διατίθεται δεκάρα τσακιστή για τις προς απολιγνιτοποίηση περιοχές της Ελλάδας (κι όχι μόνο). Εάν θα συσταθεί και χρηματοδοτηθεί σχετικό ταμείο κάποτε στο αόριστο μέλλον είναι κάτι παντελώς αδιάφορο για την Μεγαλόπολη (κι όχι μόνο) η απολιγνιτοποίηση της οποίας τοποθετείται κατόπιν 100% κυβερνητικών αποφάσεων (το τονίζω γιατί ο μηχανισμός προπαγάνδας διαδίδει μπαρούφες περί ευρωπαϊκών απαιτήσεων, δεν υφίσταται ούτε μισή διάταξη στις ευρωπαϊκές οδηγίες που να ορίζει κλείσιμο λιγνιτικών σταθμών οποιασδήποτε χώρας) σε άμεσο χρόνο.
Προγράμματα μετεκπαιδεύσεων αγαπητέ συμπατριώτη δεν δύναται να τρέξουν κατόπιν εορτής, αφού έχουν πάψει να λειτουργούν σταθμοί παραγωγής κι ορυχεία ή έχουν μπει στο ψυγείο. Κι όχι γιατί το λέω εγώ αλλά γιατί το ορίζει η διεθνής πρακτική.
Πατριώτη, πιθανόν να είναι όπως τα λες, απλά θα ήθελα να μου εξηγήσεις τις εννοούν τα εδάφια της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/410:
Διαγραφή«Άρθρο 10δ
Ταμείο Εκσυγχρονισμού
1. Συγκροτείται για την περίοδο από το 2021 έως το 2030 ταμείο για τη στήριξη των επενδύσεων που προτείνουν τα δικαιούχα κράτη μέλη, συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδότησης επενδυτικών έργων μικρής κλίμακας, για τον εκσυγχρονισμό των ενεργειακών συστημάτων και τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης στα κράτη μέλη με κατά κεφαλήν ΑΕΠ σε τιμές αγοράς κάτω από το 60 % του μέσου όρου της Ένωσης το 2013 («ταμείο εκσυγχρονισμού»). Το ταμείο εκσυγχρονισμού χρηματοδοτείται μέσω της δημοπράτησης των δικαιωμάτων όπως ορίζεται στο άρθρο 10.
[...] Τουλάχιστον το 70 % των χρηματοδοτικών πόρων από το ταμείο εκσυγχρονισμού χρησιμοποιείται για τη στήριξη επενδύσεων στην παραγωγή και χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, εκτός από την ενεργειακή απόδοση που σχετίζεται με την παραγωγή ενέργειας με τη χρήση στερεών ορυκτών καυσίμων, την αποθήκευση ενέργειας και τον εκσυγχρονισμό των ενεργειακών δικτύων, συμπεριλαμβανομένων των αγωγών τηλεθέρμανσης, τα δίκτυα μεταφοράς ηλεκτρικού ρεύματος και την αύξηση των διασυνδέσεων μεταξύ των κρατών μελών, καθώς και για τη στήριξη της δίκαιης μετάβασης περιφερειών εξαρτωμένων από τον άνθρακα στα δικαιούχα κράτη μέλη,
προκειμένου να στηριχθεί η επανένταξη, ο επαναπροσανατολισμός και η αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζομένων, η
εκπαίδευση, οι πρωτοβουλίες αναζήτησης εργασίας και οι νεοφυείς επιχειρήσεις, σε συνεννόηση με τους κοινωνικούς
εταίρους. Οι επενδύσεις στον τομέα της ενεργειακής απόδοσης στις μεταφορές, τα κτίρια, τη γεωργία και τα απόβλητα
είναι επίσης επιλέξιμες."...
Πρώτον δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο αναλώνεσαι σε ένα ζήτημα που, όπως κι εσύ επισήμανες στο προηγούμενο σχόλιο, ΔΕΝ αφορά την Ελλάδα (και κατά συνέπεια την Μεγαλόπολη).
ΔιαγραφήΔεύτερον, το δεύτερο μισό της παραγράφου 2 που παραθέτεις προέκυψε κατόπιν έντονου παρασκηνίου και καταδεικνύει με τον πιο εμφατικό τρόπο την απροθυμία των κρατών μελών να προβούν στην σύσταση και χρηματοδότηση ταμείου δίκαιης μετάβασης. Το εδάφιο αυτό μπήκε για να χρυσώσουν το χάπι σε Πολωνία και Τσεχία. Κάτι το οποίο όμως δεν έπιασε γι' αυτό και συνεχίζεται έναν χρόνο μετά η άσκηση πιέσεων για ταμείο δίκαιης μετάβασης.
Οι πόροι από το ταμείο εκσυγχρονισμού σε καμία περίπτωση δεν είναι ικανοί να καλύψουν επενδύσεις εκσυγχρονισμού ενεργειακών συστημάτων, δικτύων κτλ. και ταυτόχρονα δράσεις δίκαιης μετάβασης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τροπολογίες ώστε να συμπεριληφθούν τα έτη 2014 & 2015 κι επομένως να συμπεριληφθεί και η Ελλάδα στο ταμείο εκσυγχρονισμού πολεμήθηκαν έντονα από την Πολωνία. Αν ρίξει κανείς μια ματιά στον πίνακα κατανομής πόρων του συγκεκριμένου ταμείου, θα καταλάβει το γιατί.
Παρά του γεγονότος ότι η Ελλάδα δεν συμπεριλήφθηκε στο ταμείο εκσυγχρονισμού, συμφωνήθηκε να λάβει χρηματοδότηση μέσω αντίστοιχων διαδικασιών που ισχύουν για τους πόρους του ταμείου ώστε να συγχρηματοδοτηθούν αποκλειστικά επενδυτικά πλάνα που αφορούν των εκσυγχρονισμό δομών για τα νησιά (διασυνδέσεις, ενεργειακά συστήματα παραγωγής κι αποθήκευσης κ.α), αυτά αναφέρονται στην εν λόγω οδηγία. Το ποσό αυτό αφορά πλειστηριασμό δικαιωμάτων 25 εκατομμυρίων που αντιστοιχεί σε 500 εκατομμύρια ευρώ (επαναλαμβάνω, για ενέργειες που θα αφορούν αποκλειστικά και μόνο τα νησιά).
Στο δια ταύτα για ακόμη μία φορά. Η Ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να επισπεύσει την απολιγνιτοποίηση της χώρας προβαίνοντας για αρχή στην άμεση (στους επόμενους μήνες) αδρανοποίηση του 100% του λιγνιτικού δυναμικού του Αμύνταιου και του 50% της Μεγαλόπολης, χωρίς όμως να υπάρχει ούτε μισό ευρώ για την στήριξη των περιοχών αυτών, ούτε κι ο παραμικρός σχεδιασμός για τον σκοπό αυτό. Σε 8 μήνες αδρανοποιείται ο ένας εκ των δύο λιγνιτικών σταθμών της Μεγαλόπολης με αντίστοιχη αδρανοποίηση του κύκλου εργασιών των ορυχείων (καθότι σταθμοί παραγωγής και ορυχεία πάνε χέρι χέρι).
Σε κανένα μέρος του πλανήτη δεν έχει εφαρμοστεί πρόγραμμα μετάβασης αφού έχει επέλθει η αδρανοποίηση της προηγούμενης δραστηριότητας.
Επειδή τα περισσότερα από αυτά που περιγράφονται είναι πολιτικά παιχνίδια επίδειξης, στο συγκεκριμένο θέμα έχουμε χάσει την ουσία! Καλώς, όλοι μαζί, να συμπορευτούμε ώστε να εναντιωθούμε σθεναρά στον γρήγορο θάνατο των μονάδων και στην απότομη μετάβαση σε ένα νέο καθεστώς για την πόλη. Όμως, είναι ανεπίτρεπτο να κλείνουμε τα μάτια και να απορρίπτουμε το γεγονός ότι, αργά ή γρήγορα, η μεταλιγνιτική εποχή θα έρθει και ως τότε, πρέπει να έχουμε πλάνο και πρόγραμμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ «βιώσιμη πόλη» είναι ένας φορέας που υπογράφει μια μελέτη με την βοήθεια του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, είναι ένα case study, που θα μπορούσε να δώσει καθοδήγηση στους νέους της πόλης σχετικά με δυνατότητες ανάπτυξης και χρηματοδότης από την ΕΕ. Λυπάμαι για αυτή την διαπίστωση αλλά την ευθύνη για το μπάχαλο που δημιουργήθηκε την έχει όλη ο δήμαρχος Μεγαλόπολης και μόνο! Αφού ο δήμος έχει λάβει αποφάσεις για μνημόνιο συνεργασίας με την «Βιώσιμη πόλη» από το 2018, σωστά οι υπεύθυνοι κ.κ. Καφαντάρης και Γεώργιζας επισκέφθηκαν τον νέο δήμαρχο προς ενημέρωση. Πηγές από το δημαρχείο λένε ότι πήγαν μάλιστα δυο φορές. Ο κύριος Χριστογιαννόπουλος, βέβαια, θεώρησε τη συνεργασία αυτή «πνευματικό παιδί» του τέως δημάρχου και αφού θεωρεί πολιτικά μολυσμένο ότι έχει σχέση με τους προηγούμενους, η «βιώσιμη πόλη» έφαγε δημαρχιακή πόρτα με τη δικαιολογία πως ‘Πάτε καλά κύριοι; Εμείς στην Μεγαλόπολη τον θέλουμε τον λιγνίτη, τι μας ενδιαφέρει το μετά, με αυτά να ασχοληθούν οι μελλοντικοί δήμαρχοι’. Και βέβαια, αφού ο κύριος Νίκας μυρίστηκε ευρωπαϊκό χρήμα, με μεγάλη χαρά και διαδικτυακές ανακοινώσεις καλοδέχτηκε τους κυρίους Καφαντάρη και Γεώργιζα σο γραφείο του. Τα υπόλοιπα είναι γνωστά… το απόλυτο χάος! Και το χειρότερο είναι πως όταν εμείς οι πολίτες ρωτάμε τους δημοτικούς συμβούλους που πλαισιώνουν τον δήμαρχο για το περιεχόμενο της μελέτης της «βιώσιμης πόλης», η απάντηση που παίρνουμε είναι, ‘μια έκθεση ιδεών είναι και μόνο, για αυτό δεν ασχοληθήκαμε σοβαρά!’. Ο δήμαρχος οφείλει να κοινοποιήσει το περιεχόμενο της μελέτης στον λαό της Μεγαλόπολης και να αφήσει τους πολίτες να κρίνουν την ποιότητα της δουλειάς του Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Η ένταξη στην «βιώσιμη πόλη» ίσως ήταν από τα λίγα θετικά που έκανε ο Παπαδόπουλος για την Μεγαλόπολη. Ήταν ένα ανοιχτό παράθυρο για ροή ευρωπαϊκών πόρων προς την πόλη αλλά βέβαια, η γνωστή τακτική, ότι έκαναν οι προηγούμενοι στα σκουπίδια γιατί εμείς έχουμε το αλάθητο! Λίγη σοβαρότητα και λιγότερη έπαρση δεν θα έβλαπτε από την μεριά του δημάρχου, θα είχε αποφύγει και θα αποφύγει και στο μέλλον μεγάλες φουρτούνες! Να κρίνει τα θέματα με τη λογική και όχι την πολιτική!
Συμφωνώ πατριώτη μόνον ως προς το γεγονός ότι πρέπει να βγεί στη δημοσιότητα η συγκεκριμένη μελέτη...Να δούμε πράγματι, τι ακριβώς λέει, ποιός την έχει συντάξει και τότε μόνον θα κρίνουμε εάν όντως είναι μια μελέτη για να βοηθήσει την περιοχή μας ή δεν είναι μια καλή μελέτη, οπότε και δεν αξίζει τίποτε...
ΔιαγραφήΩς εκ τούτου, διαφωνώ με όσα λες και εκθειάζεις τους μελετητές (?), χωρίς προηγουμένως να γνωρίζεις το περιεχόμενο της δουλειάς τους. Ας κρατήσουμε ίσες αποστάσεις πιστεύω, εφόσον δε γνωρίζουμε περισσότερα.
Κ. Δημητρακοπούλου όσο και αν γράφετε δεν μπορείτε να καλύψετε τα κενά με τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς υπάρχουν στοιχεία (και είναι αμείλικτα) που δείχνουν ότι οι παρεμβάσεις σας δεν παρουσιάζουν όλη την αλήθεια. Το γιατί το κάνετε το ξέρετε μόνο εσείς.
Στοιχείο πρώτο: Γράφετε ήρθε και η αντάρα από την ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ,
που από το πουθενά μπήκε ως παρουσίαση μελέτης στο Πε. Συ. Πελοποννήσου.Δεν μπήκε από το πουθενά, την έβαλε ο κ. Νίκας με ανακοίνωση του που το έλεγε καθαρά και καλούσε και ομιλητή. Αυτή η ανακοίνωση έχει δημοσιευθεί όπως είδαμε σε άλλη σελίδα σε πολλά μπλόγκ, οπότε δεν επιδέχεται αμφισβήτησης. Αυτό εσείς δεν το είδατε , παρόλο που ήταν παντού.
Στοιχείο δεύτερο: Γράφεται ότι κάνατε επισταμένη έρευνα και μας παρουσιάζετε πλήρες ιστορικό των γεγονότων. Και πάλι όμως σας έχει διαφύγει το γεγονός ότι ο κ.Νίκας μετά την συνάντηση που είχε με τον κ. Καφαντάρη , έβγαλε την περιβόητη ανακοίνωση. Αυτό εσείς το κρύβετε.
Και λέω ότι το κρύβετε γιατί από ότι φαίνεται έχετε διαβάσει τα πάντα για το θέμα , οπότε έχετε δεί όλες αυτές τις δημοσιεύσεις όλων των σελίδων της Αρκαδίας.
Στοιχείο τρίτο: Αναρτήσατε μια ανακοίνωση του κ. Καφαντάρη ο οποίος μετά την συνάντηση της Δευτέρας 14 Οκτωβρίου είπε ο άνθρωπος ότι του είχε πει ο Νίκας , ότι αγκαλιάζει την μελέτη και μπαίνει μπροστά. Εσείς πήρατε συνεντεύξεις από όλους αλλά δεν μπήκατε στον κόπο να μιλήσετε με τον κ. Καφαντάρη , να δούμε τι θα σας έλεγε. Ακόμα και τώρα μπορείτε να τον πάρετε ένα τηλέφωνο να δούμε τι θα σας πει.
Είναι λοιπόν σαφέστατο ότι τα μάτια σας δεν μπορούν να δουν με τίποτα την πρώτη ανακοίνωση Νίκα της Δευτέρας 14 Οκτωβρίου , η οποία είναι και αυτή που δημιούργησε όλο το θέμα.
Σε όλα σας τα άρθρα κάνετε μεγάλη προσπάθεια να μην δείξετε ότι την γνωρίζετε και μας την κρύβετε. Οπότε ο στόχος σας είναι να μας πείσετε ότι όλα τα άλλα μέσα του νομού μας έγραψαν ανακρίβειες και μόνο εσείς μπορέσατε να βρείτε την αλήθεια.
Το πρόβλημα μας λοιπόν είναι ότι υπηρετείτε αυτή την δημοσιογραφία όπως λέτε. Που αποδείχθηκε με τον πιο περίτρανο τρόπο ότι εμφανίζει την μισή αλήθεια και αγωνιά να υπερασπιστεί τα λάθη της εξουσίας.
Καληνύχτα μας πείσατε!
Σχόλιο 2
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα δικά μου συμπεράσματα έχουν ως εξής. Σχολιάζοντας τις πρώτες δηλώσεις του κύριου Νίκα μετά την εκλογή του, είχα πει, στο σημείο που δήλωνε ότι δεν θα δεχτεί να ασκήσει τα καθήκοντά του κομματικά επειδή εξελέγη με επίσημη κομματική στήριξη, πως η ιστορία έχει δείξει άλλα πράγματα.
Στην προκειμένη περίπτωση σε εμένα τουλάχιστον είναι ξεκάθαρο, ότι από πλευράς κυβερνώντος κόμματος έχει κινητοποιηθεί ένας μηχανισμός προπαγάνδας ώστε να παρουσιαστεί το μαύρο (το εσπευσμένο κι άμεσο κλείσιμο μονάδων χωρίς κανένα απολύτως στρατηγικό σχεδιασμό στήριξης των λιγνιτικών περιοχών) ως άσπρο (ως κάτι που δήθεν έχει οργανωθεί καλά και θα μας δώσει τρομερή αναπτυξιακή ώθηση και προοπτικές). Πρώτος έσυρε τον κομματικό χορό ο εκ Τριπόλεως πρόεδρος τοπικού σωματείου της ΔΕΗ ο οποίος ήταν κομματικός υποψήφιος στις Περιφερειακές και είχε παίξει τον ρόλο του πρωτοπαλίκαρου στην επεισοδιακή επίσκεψη Φάμμελου στην Μεγαλόπολη. Με την ανακοίνωση του σωματείου, βάση της οποίας όχι μόνο δεν τασσόταν κατά του εσπευσμένου λουκέτου της 3ης μονάδας αλλά υποστήριζε αυτή την κυβερνητική επιλογή ως μέρος των δήθεν σωτήριων επεμβάσεων της κυβέρνησης για την ΔΕΗ (οι άνθρωποι που έκαναν τους επαναστάτες για την πώληση, σήμερα είναι υποστηρικτές του ξαφνικού θανάτου & του λουκέτου). Στην συνέχεια ως φαίνεται την σκυτάλη έλαβαν Καφαντάρηδες και σια οι οποίοι επιχείρησαν να οργανώσουν στο Περιφερειακό Συμβούλιο θεατρική παράσταση αποχαύνωσης με δήθεν μελέτες (γελάνε και οι πέτρες) επιστρατεύοντας και τους κομματικούς κομπάρσους του τίποτα (Κρεμλής και σία). Εδώ να ξεκαθαρίσουμε ότι ο κύριος Κρεμλής (τον οποίο είχαν φέρει στην Μεγαλόπολη προεκλογικά και μας φλόμωσε στις αερολογίες) δεν κατέχει κανένα απολύτως αξίωμα και καμία απολύτως ενεργή θέση σε ευρωπαϊκό επίπεδο ούτε είναι σε θέση να ασκήσει την οποιαδήποτε επιρροή εκεί. Ο κύριος Κρεμλής επιχείρησε να λάβει πόστο σε ευρωπαϊκό επίπεδο ως υποψήφιος ευρωβουλευτής στις φετινές ευρωεκλογές χωρίς επιτυχία. Έκτοτε (πέραν της επαγγελματικής του ιδιότητας) είναι απλά κομματικός παρατρεχάμενος και τίποτε παραπέρα. Επίσης ο κύριος Κρεμλής είναι νομικός και πάντοτε σε όποιες θέσεις κι αν βρέθηκε με νομικά ζητήματα απασχολήθηκε. Είναι λοιπόν τουλάχιστον κωμικό να επιστρατεύεται ο συγκεκριμένος κύριος για να μας "δώσει τα φώτα" του για οικονομικά κι αναπτυξιακά ζητήματα για τα οποία έχει μαύρα μεσάνυχτα.
Τίθεται λοιπόν το ζήτημα κατά πόσο ο κύριος Νίκας γνώριζε και είχε δώσει την συγκατάθεσή του για όλα αυτά κι απλά έκανε κωλοτούμπα ή εάν όλα αυτά επιχειρήθηκαν να γίνουν ερήμην του.
Όπως και να έχει είναι πλέον έκθετος γιατί δείχνει ότι δεν έχει τον έλεγχο στην άσκηση των καθηκόντων του στην διοίκηση της Περιφέρειας, είτε ακολουθώντας τις κομματικές κατευθύνσεις, είτε έχοντας άγνοια για τις μεθοδεύσεις του κομματικού μηχανισμού κάτω από την μύτη του.
Με λίγα λόγια οι γνωστοί εντεταλμένοι λασπολόγοι της πόλης μας έχουν σκοπό να το τραβήξουν στα άκρα και να δημιουργούν συνεχώς προβλήματα από το πουθενά αφού όπως διαδίδουν οι ίδιοι δεξιά και αριστερά οι αχάριστοι Μεγαλοπολίτες δεν ψηφίσαν τον αρχηγό τους.Τόσος κόπος να ανοίγουν το γραφείο κάθε πρωί πήγε χαμένος χωρίς κανένα αντάλλαγμα.Τόσοι προεκλογικοί πύρινοι λόγοι πήγαν στράφι.Αφού σου λέει βουλιάξαμε εμείς θα βουλιάξουμε μαζί μας και την πόλη.Θέλουν τα σκατά να μας παρασύρουν στο βούρκο τους.Θα τους κάνουμε την χάρη ή θα τους στείλουμε εκεί που ανήκουν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά ντάξυ κι εσείς ρε παιδιά μόνο ένα άρθρο κάθε τρεις μέρες να ανεβάζετε στο μπλόγκ σας?Ντροπή σας.Που πάτε ξυπόλητοι στα αγκάθια?Δεν μπορείτε να ανεβάζετε ποιο πολλά νέα?Τόσος σανός υπάρχει γύρω μας σε πολύ καλές τιμάς. Παραδειγματιστείτε λίγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μελέτη για τη ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ δεν είναι στην πραγματικότητα δωρεάν. Ο δήμος μας και κάθε δήμος έχει πληρώσει 2.000 ευρώ συνδρομή από τον προϋπολογισμό της πόλης, καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό, μόνο και μόνο για να συμμετέχει στο δίκτυο αυτό. Κανένας Νίκας δεν είχε δικαίωμα να την πάρει και κανένας δήμαρχος Μεγαλόπολης δεν είχε δικαίωμα να την αφήσει ανεκμετάλλευτη και να διώξει τους υπεύθυνους. Να μάθουμε τι λέει έστω… Δήμαρχε, σύντομα στο δημοτικό συμβούλιο να την παρουσιάσεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή δηλαδή οι προηγούμενοι αποτυχημένοι είχαν πληρώσει , πρέπει ο νέος δήμαρχος να δεχτεί την μελέτη; καλά έκανε και την απέρριψε! Μπορεί και έχει κάθε δικαίωμα να επιλέξει να φτιάξει καινούργια. Από ότι μαθαίνω δεν ήταν και κάτι σοβαρό, μια έκθεση ιδεών , πολύ φασαρία για το τίποτα.
ΔιαγραφήΕπειδή δηλαδή οι προηγούμενοι πλήρωσαν για να φτιαχτεί το δημαρχείο, πρέπει ο νέος δήμαρχος να δεχτεί το κτίριο αν δεν του αρέσει; Από ότι μαθαίνω πλημμυρίζει όλη την ώρα. Μπορεί και έχει κάθε δικαίωμα να φτιάξει καινούργιο!
ΔιαγραφήΑστειάκι... αστειάκι...
Ας σοβαρευτούμε λίγο!! Οι πολίτες "πληρώνουν"... κανένας παλιός, ούτε νέος δήμαρχος!
Ρε έχετε τρελαθεί στο δημαρχείο οι καινούργιοι.... που βρίσκεστε σε καμία αίθουσα με παιδιά γυμνασίου και παραδίνεται μαθήματα έκθεσης.... Ρε κοιτάξτε να κάνετε τίποτα και αφήστε όλοι την έκθεση ιδεών όπως λέτε...τι πρόβλημα δημιουργήθηκε από εσάς και τον περιφερειάρχη οπότε λυστε το και' κοιταξτε την πόλη μπας και κάνετε κάτι ...άντε ντε.....
ΑπάντησηΔιαγραφήMιά συνηθισμένη αερολογία που δεν έχει καμία συγγένεια με την πραγμαυικότητα, όπως τόσες και τόσες προηγουμενες που όλες έμειναν ανεφάρμοστες στα συρτάρια και στα ράφια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες μας βρε πατριώτη, εσύ πού την βρήκες και την διάβασες, αφού είναι απόρρητη και δεύτερον, πότε πάλι έγινε πανεπιστημιακή μελέτη για την μετα-λιγνιτική εποχή και έμεινε στα συρτάρια και στα ράφια; Για ενημέρωσε και μας για να μάθουμε!
ΔιαγραφήΤα χωριά πρέπει να είναι πρώτα στην ανάπτυξη της περιοχής και να
ΑπάντησηΔιαγραφήΒοηθησουν το δήμο .οι πρόεδροι παλαιάς κοπής πρέπει να αφήσουν
Τους νέους να δουλέψουν να βοηθήσουν να φέρουν επισκέπτες
να. διμιουργισουν εκδηλώσεις ώστε να δουλέψει η τοπική αγορά
Τα απογεύματα στην Μεγαλόπολη είναι ερημιά.
Συμφωνώ έτσι είναι τα πράγματα
ΔιαγραφήΝα βρούμε τρόπους έστω σαββατοκύριακα να φέρνουμε κόσμο
στην περιοχή να δουλέψει η αγορά
Να μας κάνουν πρόταση τη θέλουν να κάνουμε και του εμπορικού συλλόγου γιατί το μόνο που έχουμε ακούσει μέχρι σήμερα είναι να κάνετε μικρές και πολλές εκδήλωσης στην πλατεία κύριε δημαρχε για να δουλεύουν τα μαγαζιά της πλατείας.... Ημαρτον !!!
Διαγραφή