Τετάρτη 9 Αυγούστου 2023

Θ. Γεωργαντάς: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ (Μεγαλόπολη)

Αγαπημένοι μου συμπολίτες!

Ονομάζομαι ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ και είμαι συνταξιούχος Δ.Ε.Η.
Γεννήθηκα στην Αυστραλία το 1967, μεγάλωσα όμως και μένω τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου στη Μεγαλόπολη.
Είμαι πατέρας μιας ανήλικης κόρης.
Σπούδασα Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού κι εργάστηκα στις Λιγνιτικές Μονάδες της Δ.Ε.Η στην περιοχή μας (ΜΟΝ.1,2,3) αρχικά στον Τομέα Συντήρησης, αλλά κυρίως στον Τομέα Λειτουργίας.

Βλέποντας τη φθίνουσα πορεία του Δήμου μας,τον οικονομικό του μαρασμό, τους νέους του ανθρώπους που φεύγουν αναζητώντας αλλού ένα καλύτερο μέλλον, την ποιότητα ζωής που συνέχεια υποβαθμίζεται, την αβεβαιότητα που επικρατεί με τις εξελίξεις στη Δ.Ε.Η τα τελευταία χρόνια και που επηρεάζουν άμεσα την περιοχή μας,αλλά και την ανικανότητα της σημερινής Δημοτικής Αρχής, η οποία ποτέ δεν διεκδίκησε ουσιαστικά καιδεν κέρδισε όσα αναλογούν κι αξίζουν για το Δήμο μας, αποφάσισα να μην μείνω αμέτοχος.

Με μεγάλη μου χαρά αποδέχτηκα την πρόταση του ΚΩΣΤΑ ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΥ να συμμετέχω κι εγώ στις επικείμενες Δημοτικές εκλογές σαν υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος τελικά στο ψηφοδέλτιο της ΝΕΑΣ ΑΡΧΗΣ μαζί με μια ομάδα συμπολιτών μας με τις ίδιες ανησυχίες, με κοινά οράματα και με έναν κοινό στόχο: να ξαναφέρουμε το χαμόγελο και να δώσουμε ελπίδα προοπτικής και αισιοδοξίας στον πολύπαθο Δήμο μας, ο οποίοςειδικά τα τέσσερα τελευταία χρόνια μόνο φθίνουσα πορεία έχει σε όλα τα επίπεδα.

Ζητάμε την ψήφο σας, γιατί είμαι σίγουρος,ότιΟΛΟΙΜΑΖΙ με ΔΗΜΑΡΧΟ τον ΚΩΣΤΑ ΜΙΧΟΠΟΥΛΟ μπορούμε να κάνουμε μια ΝΕΑ ΑΡΧΗ για ανάπτυξη,πρόοδο και ευημερία στην πόλη μας και την περιοχή μας γενικότερα!
Γιατί δεν υπάρχει άλλος χρόνος για χάσιμο, τα περιθώρια πλέον έχουν στενέψει!
Για ένα καλύτερο μέλλον για εμάς και τα παιδιά μας!
Για τη Μεγαλόπολη που αγαπάμε και που αξίζει ένα καλύτερο αύριο!

Με εκτίμηση
ΘΕΟΔΩΡΟΣ Γ. ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου