Τη λειτουργία μόνιμης Διεθνούς Έκθεσης Ειδικών και Θεματικών Μορφών Τουρισμού, στο υπό ίδρυση Βιομηχανικό Πάρκο Μεγαλόπολης, προτείνει ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου (ΤΟΠ).
Αυτό έγινε γνωστό μετά τη συνάντηση εκπροσώπων της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του ΤΟΠ. Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Άννα Καλογεροπούλου, ο πρόεδρος του ΤΟΠ Κώστας Μαρινάκος, ο αντιπρόεδρος και μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος Δημήτρης Πολλάλης και ο συνεργάτης του ΤΟΠ σε θέματα προβολής και προώθησης Ανδρέας Μπάκας (AllAboutPeloponnisos).
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου: “Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε ευρεία αναφορά στα αναπτυξιακά έργα που είναι σε εξέλιξη στην Πελοπόννησο, καθοριστικής σημασίας για τη στήριξη του τουρισμού, και για τις από κοινού δράσεις σε θέματα προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος, που μπορούν να αναπτυχθούν για το 2022 μεταξύ των δύο φορέων".
Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του ΤΟΠ Κώστας Μαρινάκος επεσήμανε ότι “η πρόταση περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός μόνιμου Εκθεσιακού Κέντρου Διεθνούς Ενδιαφέροντος, με αντικείμενο το θεματικό τουριστικό προϊόν και απώτερο στόχο το κλείσιμο σημαντικών τουριστικών συμφωνιών και άμεσων πωλήσεων. Στους εκθέτες θα περιλαμβάνονται τουριστικοί φορείς από την Ελλάδα και το εξωτερικό, φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης, επιμελητήρια, μεγάλες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τουριστικά και ταξιδιωτικά γραφεία, εταιρείες τροφίμων και ποτών, εταιρίες άθλησης και περιπέτειας, φορείς που σχετίζονται με τις ειδικές μορφές τουρισμού και τον εναλλακτικό τουρισμό, αλλά και φορείς που θα προβάλλουν και θα αναδεικνύουν την φυσική και ιστορική κληρονομιά, τον γαστρονομικό πολιτισμό και τα παραδοσιακά προϊόντα των προορισμών.
Η θέσπιση ενός μόνιμου Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Ειδικών και Θεματικών Μορφών Τουρισμού στη Μεγαλόπολη θα βοηθήσει στην ανάδειξη του θεματικού τουριστικού προϊόντος της χώρας, στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος με βάση τις νέες τάσεις ταξιδιού που έχουν διαμορφωθεί στην μετά Covid-19 εποχή, στην ενίσχυση της εθνικής στρατηγικής για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και τουρισμό 365 ημέρες στην Ελλάδα, και στη βιώσιμη αναπτυξιακή μετάβαση της ευρύτερης περιοχής της Μεγαλόπολης στη νέα εποχή. Επιπλέον, η στρατηγική συνεργασία με τον επίσημο εθνικό εκθεσιακό φορέα (ΔΕΘ Helexpo) θα ενισχύσει τη διαφοροποίηση του γενικού παραγωγικού προτύπου της περιοχής, με σημαντικά αναπτυξιακά και υπερτοπικά οφέλη”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου