Η ΛΙΓΝΙΤΙΚΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΑΕ, από το 2018 , δηλαδή από τη σύστασή της έως το 2020, έχει δημοσιεύσει σε τρία (3) ξεχωριστά ΦΕΚ τις αποχωρήσεις προσωπικού της, που για διάφορους λόγους πάνε για σύνταξη, κανονική ή πρόωρη για κάποιους.
Από το 2018 έως και σήμερα λοιπόν, είχαν αποχωρήσει 311 υπάλληλοί της! και έχουμε και συνέχεια...Εάν ληφθεί υπόψη και το γεγονός ότι αρκετοί έχουν μετακινηθεί στο σίγουρο (?) καράβι της Μονάδας 5, τότε καταλαβαίνουμε ότι η "αιμορραγία" του προσωπικού της Εταιρείας ήταν τεράστια...
Φτάνοντας στις 14 Μαρτίου 2022, έχουμε και πρόσφατο ΦΕΚ με 60 νέες αποχωρήσεις,
οι οποίες προστίθενται στις ήδη 311 αποχωρήσεις που έχουν γίνει από το 2018...
Τι σημαίνουν όλα αυτά;
Σημαίνουν ότι η "απολιγνιτοποίηση" στη Μεγαλόπολη ουσιαστικά
γίνεται πριν κλείσουν οι δύο λειτουργούσες μονάδες
της ΛΙΓΝΙΤΙΚΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ, καθώς το προσωπικό
που θα παραμείνει σε αυτή μέχρι ΤΥΠΙΚΑ να κλείσουν οι μονάδες της
θα είναι Ε Λ Α Χ Ι Σ Τ Ο Τ Α Τ Ο...
γίνεται πριν κλείσουν οι δύο λειτουργούσες μονάδες
της ΛΙΓΝΙΤΙΚΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ, καθώς το προσωπικό
που θα παραμείνει σε αυτή μέχρι ΤΥΠΙΚΑ να κλείσουν οι μονάδες της
θα είναι Ε Λ Α Χ Ι Σ Τ Ο Τ Α Τ Ο...
Κατά τα άλλα, ακόμα κοπτόμεθα για τη διατήρηση των λιγνιτικών μονάδων, οι οποίες δεν ξέρουμε εν τέλει με τι προσωπικό θα λειτουργούν στο διηνεκές!!
Δυστυχώς, δεν επιθυμούμε να βλέπουμε κατάματα την πραγματικότητα: με μόλις τέσσερις (4) προσλήψεις που αναμένονται να γίνουν στο διαγωνισμό που τρέχει η ΔΕΗ και για το ενεργειακό κέντρο Μεγαλόπολης, Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης μάλιστα, δε σώζεται το πράγμα...
Δείτε το ΦΕΚ (14/3/2022)
με τις 60 αποχωρήσεις ΕΔΩ
Άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας. Αφού το έτος 2022 είδατε κι αντιληφθήκατε τις απώλειες από τις μόνιμες θέσεις της ΔΕΗ, φαντάζομαι τι σοκ θα υποστείτε όταν ανοίξετε τα μάτια σας και δείτε πόσες απώλειες καταγράφει η Μεγαλόπολη με μόνιμη εκροή ανθρώπινου δυναμικού (τους νέους). Την τελευταία 3ετία δε έχασε και τους ελάχιστους που είχαν απομείνει να ελπίζουν σε καμία μονιμοποίηση μέσω 8μηνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό πάντως σε αυτή την χώρα που όταν φτάνουν οι εκλογές και συνειδητοποιούν ξαφνικά όλοι ότι δεν βγαίνουν τα κουκιά, με ξεπερνά.
Από το 2019 όμως όποιος ξεστόμιζε ότι με τις εξαγγελίες για την άρον άρον απολιγνιτοποίηση έμπαινε κι επισήμως η ταφόπλακα στην Μεγαλόπολη, γινόταν αποδέκτης λεκτικών επιθέσεων και χαρακτηριζόταν ως εχθρός του νέου σούπερ Δημάρχου μας κτλ.
Τώρα ξαφνικά "δεν σώζεται το πράγμα", μα γιατί με τόση αναπτυξάρα και συγκριτικές πλεονεκτηματάρες που θα έφερνε το αποκλειστικά ΑΣΤΙΚΟ δίκτυο Φ.Α;