Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022

Π.Νίκας: "Η Μεγαλόπολη πρέπει να γίνει συγκοινωνιακός κόμβος/ Θα προχωρήσει ο αυτοκινητόδρομος Μεγαλόπολη - Αρχαία Ολυμπία"

« Η Μεγαλόπολη πρέπει να γίνει συγκοινωνιακός κόμβος
Φαίνεται ότι υπάρχει οικονομική δυνατότητα για την υποστήριξη ενός τέτοιου έργου.
 Εμείς ζητήσαμε να ενταχθεί στους εθνικούς στόχους μεγάλων οδικών έργων και μας το υποσχέθηκαν.
 Σύντομα θα είναι στην περιοχή μας ο υπουργός κ. Καραμανλής.» δήλωσε
ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας μιλώντας  για τη δυνατότητα κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Μεγαλόπολη - Αρχαία Ολυμπία.

Ο κ. Νίκας παρέδωσε στο υπουργείο την προμελέτη του έργου που προβλέπει την κατασκευή νέου δρόμου μήκους 95 χιλιομέτρων.
 Πρόκειται για μία νέα ουσιαστικά χάραξη οδού υψηλής ποιότητας (high quality κατά την ορολογία της ΕΕ) με αφετηρία τον Α/Κ Λεύκτρου (αυτοκινητόδρομος Α7-για Σπάρτη) στην περιοχή της Μεγαλόπολης, η οποία κινείται αρχικά δυτικά και εν συνεχεία βορειοδυτικά περνώντας από την Ανδρίτσαινα, την Αλιφείρα, συμβάλλοντας τέλος στην οδό Τρίπολης - Αρχαίας Ολυμπίας - Πύργου στον οικισμό Άσπρα Σπίτια.
 Μετά την παράκαμψη Αρχαίας Ολυμπίας ο υφιστάμενος δρόμος συμβάλλει στον αυτοκινητόδρομο Α5 Πατρών - Πύργου.


4 σχόλια:

  1. Ένας δρόμος που ετσι και αλλιώς θα φτιαχνονταν, τωρα πληρώνεται από τα λεφτά της Μεγαλοπολης.

    Αν έχει και διόδια, θα επιβεβαιωθεί (και παλι) πως οι Μεγαλοπολιτες είμαστε πιο βλάκες και απο τους ιθαγενείς με τα καθρεφτάκια.
    Γιατί να έχει διόδια ένας δρόμος που πληρώθηκε απο ειδικό αναπτυξιακό προγραμμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρτον στο γάμο σου να σου πει και του χρόνου. Που το είδες ότι θα φτιαχνόταν έτσι κι αλλιώς? Στον ύπνο σου η στο φλιτζάνι του καφέ?

      Διαγραφή
  2. Αφού ο Νίκας παρέα με τον μπούλη Καραμανλή μας έφεραν το τρένο (που βγήκαν στα ΜΜΕ κι έλεγαν πριν 1,5 χρόνο), τώρα μας φτιάχνουν και δρόμο χαχαχαχα!
    Στο μεταξύ για το θέμα επιστροφής των εκατομμυρίων για τον βιολογικό ο Νίκας τον Σεπτέμβριο έβγαζε δελτίο τύπου που έλεγε ότι συνεργάζεται με τον Δήμο ώστε να δοθεί λύση στο ζήτημα δηλώνοντας στο τέλος ότι ο Δήμος Μεγαλόπολης δεν φέρει καμία ευθύνη για το θέμα. Στις 16 Νοεμβρίου ο κύριος Νίκας υπέγραψε απόφαση σύμφωνα με την οποία απορρίπτονταν όλες οι αντιρρήσεις του Δήμου Μεγαλόπολης (κοινώς ο κυρ Νίκας για το ζήτημα του βιολογικού είπε στον Δήμο, είναι δικό σου πρόβλημα πλέρω)
    https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%A4%CE%A9%CE%947%CE%9B1-%CE%9E%CE%A39?inline=true
    Κι ακόμη προσπαθούν κάποιοι στην Μεγαλόπολη να μας παρουσιάσουν τον Νίκα ως μέγα ευεργέτη της που κοιμάται και ξυπνάει έχοντας την Μεγαλόπολη διαρκώς στην σκέψη του.
    Ο δρόμος δεν πρόκειται να γίνει και δεν πρόκειται να γίνει γιατί ΔΕΝ υπάρχουν παράδες. Ακόμη κι αν γινόταν όμως ΔΕΝ θα ήταν για την Μεγαλόπολη αλλά με πρόσχημα αυτή. Όταν έχουν βγει πολύ πριν κάτι Μεσσήνιοι κονδυλοφόροι και με άρθρα τους λέγανε "ε αφού είναι δύσκολο να υλοποιηθεί το τμήμα Τσακώνα- Καλό νερό, ας φτιαχτεί δρόμος Λεύκτρο - Ολυμπία στα πλαίσια της απολιγνιτοποίησης στην Μεγαλόπολη", καταλαβαίνει κανείς ποιοι θέλουν να αρμέξουν ξανά την Μεγαλόπολη για να επωφεληθούν οι ίδιοι.
    Κι απορώ που στο άρθρο του Μεγαλόπολη Fm απουσιάζει εντελώς η αναφορά περί χρηματοδότησης του δρόμου από το ταμείο δίκαιης μετάβασης, κοινώς από τα λεφτά της Μεγαλόπολης. Σε όλα τα άλλα ΜΜΕ τοπικά και μη αυτό αναφέρεται.
    Ακόμη κι αν γίνει ποτέ το τμήμα αυτό, ΔΕΝ μιλάμε για τμήμα αυτοκινητόδρομου με διαχωριστική νησίδα κτλ. Κι αυτό που ανακοίνωσε η Περιφέρεια είναι προμελέτη, κοινώς σκαρίφημα σε χαρτοπετσέτα.Μέχρι τις εκλογές έχουμε να ακούσουμε ακόμη για έργα κι έργα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και κάτι ακόμη, μόλις είδα την υποτιθέμενη χάραξη της "προμελέτης" του κυρ Νίκα. Γελάνε και οι πέτρες, μιλάμε είτε για απύθμενο θράσος, είτε για την απόλυτη ασχετοσύνη. Καλά είπα λοιπόν ότι πρόκειται για σκαρίφημα σε χαρτοπετσέτα (οι κλασικές προμελέτες του Δημοσίου, που συναγωνίζονται σε ακρίβεια και ρεαλισμό μόνο τις αντίστοιχες ζωγραφιές 3χρονων παιδιών).
    Οι απίθανοι άνθρωποι πήραν απλά τον χάρτη και τράβηξαν πάνω γραμμές. Στην ουσία πήραν την υπάρχουσα χάραξη της παλαιάς εθνικής οδού από το Λέυκτρο ως την Μεγαλόπολη, μετά την χάραξη του δρόμου από την Αγίου Γεωργίου - ορυχείο Μαραθούσας - Θωκνία - Κάτω Καρυές από εκεί το τμήμα για Καστανοχώρι - Λύκαιο - Νέδα κι από Νέδα καρφί για Ανδρίτσαινα! Χαχαχα οι άνθρωποι μας λένε δηλαδή ότι δρομολογούν να φτιάξουν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας μέσα από ποτάμια, ρέματα, χαράδρες και βουνοκορφές σε εδάφη με ακραίες (για έργα υποδομών) υψομετρικές διαφορές.
    Η απόσταση π.χ μεταξύ Κάτω Καρυών και Καστανοχωρίου είναι 4,5 χιλιόμετρα η υψομετρική τους διαφορά όμως είναι 480 μέτρα. Απλή γεωμετρία τι κλίση πρέπει να έχει δρόμος καρφί ευθεία μήκους 4,5 χιλιομέτρων που ξεκινάει από το σημείο Α και καταλήγει στο σημείο Β που βρίσκεται 480 μέτρα ψηλότερα;
    Είναι προφανές ότι απευθύνονται σε ηλίθιους. Άρα καλά είπα ότι δεν πρόκειται να γίνει δρόμος κι όλα αυτά είναι πυροτεχνήματα εκλογικού ενδιαφέροντος. Τόσα χρόνια και δεν έχουν καταφέρει ακόμη να φτιάξουν έναν οδικό άξονα της προκοπής για το τμήμα Λύκαιο - Νέδα, 6 χιλιομετράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή