Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2020

‘’Αρχαία Ολυμπία – Βυτίνα – Τρίπολη’’ : απόρριψη χρηματοδότησης από Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, λόγω χαμηλής κυκλοφορίας!!!


Δρόμος ‘’Αρχαία Ολυμπία – Βυτίνα – Τρίπολη’’

Στο αίτημα του Ηλείου βουλευτή Μιχάλη Κατρίνη για ένταξη του έργου στο Ταμείο Ανάκαμψης, ο αρμόδιος Υπουργός  κ. Καραμανλής αναγνώρισε τη σημασία του έργου (κόστους 225 εκατ. ευρώ + ΦΠΑ), αποκαλύπτοντας ότι το αίτημα χρηματοδότησης του έργου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων απορρίφθηκε λόγω χαμηλού κυκλοφοριακού φόρτου.

Συμφώνησε με την άποψη του κ. Κατρίνη ότι οι Ευρωπαίοι θα πρέπει να εκτιμήσουν την παγκόσμια διάσταση της Αρχαίας Ολυμπίας και να εντάξουν το έργο στα υπό χρηματοδότηση έργα, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι μπορεί να τύχει χρηματοδότησης, αφού είναι ένας δρόμος ασφαλής. 
Εναλλακτικά, προέκρινε την ένταξη στα ΠΕΠ των περιφερειών, αποκαλύπτοντας ότι αναζητά άλλους τρόπους χρηματοδότησης έχει κάνει σχετική συζήτηση με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου για το τμήμα που αφορά την Αρκαδία.


1 σχόλιο:

  1. Προς τί η έκπληξη; Τα κριτήρια που θέτουν οι ευρωπαϊκοί θεσμοί για τις χρηματοδοτήσεις είναι συγκεκριμένα και πασίγνωστα εδώ και χρόνια.
    Ας αφήσει ο υπουργός τους θεατρινισμούς περί παγκόσμιων διαστάσεων προκειμένου να ρίξει (εσωτερικά) τις ευθύνες στους Ευρωπαίους...
    Ας κόψει τον λαιμό του ο κυρ υπουργός να εξασφαλίσει τα απαραίτητα ποσά για να χρηματοδοτηθούν έργα για τα παγκοσμίου διάστασης μνημεία της χώρας του (για τα ΜΜΕ ώστε να μας λιβανίζουν, για βολέματα ημετέρων, για ενισχύσεις εκατομμυρίων σε ιδιώτες φίλους βλέπε Aegean κτλ. λεφτά υπάρχουν).
    Οι "κουτόφραγκοι" ξέρουν πολύ καλά ότι ο κύριος οδικός άξονας για την επίσκεψη στον χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας είναι άλλος και ξέρουν ακόμη καλύτερα ότι έχουν δώσει έναν σκασμό λεφτά (Ολυμπία οδός, προαστιακός, Ιόνια οδός, γέφυρα Ρίου & υπερκόμβος, Εγνατία) για υποδομές που οι καθυστερήσεις υλοποίησής τους (βλέπε Πάτρα- Πύργος)είναι αποκλειστικά δική σας υπόθεση. Δεν μπορούν λοιπόν να κατανοήσουν για ποιόν λόγο πρέπει να κοπούν έργα από άλλες χώρες της Ευρώπης προκειμένου να χρηματοδοτηθεί ένας επιπλέον οδικός άξονας για την Αρχαία Ολυμπία ο οποίος θα πρέπει να διασχίζει όλα τα σχεδόν εγκαταλελειμμένα από την ίδια την ελληνική πολιτεία, "κατσικοχώρια" της κεντρικής Πελοποννήσου.

    Οι σανοφάγοι της Μεγαλόπολης τί έχουν να πουν που ονειρεύονταν Λεύκτρο - Πύργος και τρίχες κατσαρές; Εγώ σας τα είχα πει εδώ αλλά έχει εθιστεί ο νεοέλληνας στα παραμύθια των πολιτικάντηδων (σχόλιο 1 Ιουνίου 2020 - 9:37 μ.μ.) https://megalopolifm.blogspot.com/2020/05/mega-vd.html

    Πάνω στον οδικό άξονα Αρχαία Ολυμπία - Βυτίνα - Τρίπολη βάσιζε και η Περιφέρεια τα περί Μεγαλόπολης - Αρχαίας Ολυμπίας (θυμίζω σχετική τοποθέτηση αντιπεριφερειάρχη Λαμπρόπουλου σε τηλεοπτική εκπομπή περιφερειακού μέσου παρουσία του Δημάρχου Μεγαλόπολης). Οπότε άνθραξ ο θησαυρός, πάει και αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή