Αυτό τόνισε ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας στη διάρκεια της παρουσίασης της τουριστικής ιστοσελίδας της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Οπως φαίνεται η Περιφέρεια αλλάζει το όνομα από "Μυθική Πελοπόννησος" (που κυριαρχούσε στην καμπάνια της προηγούμενης περιφερειακής αρχής) σε "Πελοπόννησος" και ταυτόχρονα προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τα διεθνώς γνωστά ονόματα
«Το δικό μας brand name θα είναι αυτές οι παγκόσμια καταξιωμένες και γνωστές ονομασίες, οι οποίες προσδιορίζουν την Περιφέρειά μας, την Πελοπόννησο» σημείωσε χαρακτηριστικά ο Π. Νίκας.
Οσον αφορά την ιστοσελίδα τουριστικής προβολής της Πελοποννήσου που παρουσιάστηκε από τους δημιουργούς της στον κ. Νίκα και την αρμόδια αντιπεριφερειάρχη Αννα Καλογεροπούλου, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Περιοφέρειας: «Θα διασυνδέεται και με την κεντρική ιστοσελίδα της Περιφέρειας, θα στηρίζεται πάνω στη διεθνή πρακτική για τέτοιου είδους προσπάθειες, ενώ θα διαθέτει πληθώρα φωτογραφιών και βίντεο που θα εναλλάσσονται, όπως επίσης και μικρά κείμενα. Θα παρέχει δε καθημερινή ενημέρωση και θα παραπέμπει σε άρθρα ειδικού περιεχομένου».
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση:
«Οπως τόνισε ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας στη διάρκεια της παρουσίασης, για την προβολή της η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα εφαρμόσει συγκεκριμένη στρατηγική -η οποία θα αναπτυχθεί και με τα infokiosk-, με συγκεκριμένες στοχεύσεις προς διάφορες χώρες, μέσω των πρεσβειών μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου