Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Μεγαλόπολη: σήμερα 3.30 οι προτάσεις για το Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης

Μετά την χθεσινοβραδινή συζήτηση - διαβούλευση
που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Μεγαλόπολης
σήμερα Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018, ώρα 3.30
κατατίθενται οι προτάσεις για το 3ετές πρόγραμμα
που θα αφορά την Μεγαλόπολη

(Δείτε λεπτομέρειες για το πρόγραμμα ΕΔΩ)

Άπαντες φορείς και πολίτες μπορούν να προτείνουν
έργα και ιδέες ώστε να μπορέσει να υπάρξει
αξιολόγηση και η τελική πρόταση που αφορά την Μεγαλόπολη

Μπορούν να συμμετάσχουν ΟΛΟΙ
ανεξάρτητα αν παρευρέθηκαν ή όχι στην χθεσινοβραδινή συζήτηση

Νεώτερα μετά την σημερινή διαδικασία...

1 σχόλιο:

  1. Επιεικώς απαράδεκτος ο τρόπος που αντιμετωπίστηκα χθες από τους συντονιστές της Επιτροπής Διαβούλευσης.
    Πήγα εκεί αφού είχα πρωτίστως μελετήσει όσο εκτενώς μου επιτρέπει η μόρφωσή μου, να θέσω τις απορίες μου σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του Ταμείου, να αναλύσω επιγραμματικά τους άξονες που πρέπει να δώσει προτεραιότητα η περιοχή της Μεγαλόπολης ώστε να γίνουν κατανοητές οι προτάσεις/ αλλαγές που θα πρότεινα να γίνουν στο σχέδιο διαβούλευσης.
    Δεν με άφησαν να ολοκληρώσω τη σκέψη μου, αντιθέτως κατηγορήθηκα για κριτικό λόγο, αφέθηκαν υπονοούμενα ότι ήμουν εκτός θέματος και φυσικά ότι μίλαγα πάρα πολύ ώρα και δεν θα είχαν τον απαιτούμενο χρόνο οι υπόλοιποι ομιλητές!!
    Μετά το πέρας της συζήτησης διαπίστωσα ότι σε κανέναν άλλο συνομιλητή, σωστά βεβαίως κατεμε, δεν του έγινε ούτε καν σύσταση για το χρόνο που μίλησε και ας ήταν ο ίδιος ή περισσότερος από αυτόν που μου διατέθηκε.
    Προφανώς είτε κάποιοι δεν είχαν τις γνώσεις να καταλάβουν αυτά που έλεγα αλλά και το σκεπτικό της τοποθέτησής μου είτε αυτά που έλεγα δεν τους άρεσαν!
    Μαρία Χριστοδημητροπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή