Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Δημήτρης Αποστολόπουλος: Μεγαλόπολη και συνδυαστικές διαδρομές






Συνδυαστικές διαδρομές

Η Μεγαλόπολη είναι μια απομονωμένη πόλη, από τη διέλευση των εκδρομέων όλα αυτά τα χρόνια, λόγω της ανυπαρξίας συνδετήριας οδού με τον εθνικό δρόμο.

Το αναμενόμενο άνοιγμα της συνδετήριας, πρέπει να γεμίζει με άγχος τους διοικούντες ( κυρίως τους αιρετούς ) για τις προσπάθειες που πρέπει να γίνουν , προκειμένου να καλυφθεί το κενό που δημιουργήθηκε από τον πολύχρονο εγκλωβισμό της πόλης (οι ευθύνες ανήκουν σε αρκετούς απ αυτούς και οφείλονται στην ιδιοτέλεια με την οποία πολιτεύονται ) .

Η λέξη τουρισμός, που κυριαρχεί στην υπόλοιπη Ελλάδα, μοιάζει άγνωστη για την περιοχή της Μεγαλόπολης.
Μοναδική εξαίρεση αποτελεί το προσκύνημα της Αγίας Θεοδώρας, που παρά τη δυσβατότητά του, είναι πόλος έλξης για πολλούς Έλληνες αλλά και ξένους ( όλοι οι Ρώσοι τουρίστες που διαμένουν στη Πελοπόννησο κάνουν εκδρομή στην Αγία Θεοδώρα ! ) .

Το κακό είναι ότι η διαδρομή αυτή μοιάζει ξένη για τη Μεγαλόπολη, την οποία δεν προσεγγίζουν καθόλου οι εκδρομείς – προσκυνητές! Η σημερινή διαδρομή για την Αγία Θεοδώρα “διώχνει “ τους εκδρομείς από την πόλη, με μεγάλο κόστος για την αγορά της.
Με την κατασκευή λοιπόν της συνδετήριας οδού, εμφανίζεται μια χρυσή ευκαιρία να συνδυαστεί με τον προορισμό του προσκυνήματος , κατασκευάζοντας μια διαδρομή που θα περνά μέσα από τη πόλη, τον οικισμό Ψαθί και στη συνέχεια από το ορυχείο της ΔΕΗ να κατευθύνεται στους πρόποδες του βουνού (δυτικά στο χωριό Χωρέμι), μειώνοντας αισθητά την απόσταση σε σχέση με την υπάρχουσα διαδρομή.

Η διαδρομή αυτή μπορεί εύκολα να συνδυαστεί, με το αναστηλωμένο (ελπίζουμε!!!) αρχαίο θέατρο, καθώς και με την ξεχασμένη γενέτειρα πόλη της αρχαίας Λυκόσουρας.
Η μελέτη και η κατασκευή της παραπάνω διαδρομής πρέπει να είναι προσεκτική, ώστε να καταστεί προτιμητέα από τους εκδρομείς για τον συγκεκριμένο προορισμό.

Η χρηματοδότηση του έργου μπορεί να γίνει από το ΕΑΠ – λιγνιτόσημο (άκρως αναπτυξιακό έργο ) , την ΔΕΗ στο κομμάτι που της αναλογεί, μιας και βελτιώνει κάθετα την πρόσβαση στις 4η κ 5η μονάδες , ορυχεία κ.α., όπως και από εθνικούς(ΠΔΕ) ή ευρωπαϊκούς(ΕΣΠΑ) πόρους. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μεγαλύτερο μέρος των απαιτούμενων εδαφών ανήκει στη ΔΕΗ .


Αποστολόπουλος Δημήτρης
π.. περιφ. σύμβουλος

1 σχόλιο:

  1. Κε Αποστολόπουλε κάνω το δρομολογιο τριπολη μεγαλόπολη κάθε μέρα πληρώνω από μισθό 675,00 επιπλέον το μήνα 60,00 € καυσιμα "οι ευθύνες ανήκουν σε αρκετούς απ αυτούς και οφείλονται στην ιδιοτέλεια με την οποία πολιτεύονται" και αυτοί που εκβιάζουν τη πόλη από ιδιοτελεια εμένα δε με νοιάζει εγω και αλλοι μισθωτοι εχουν πληρώσει το δρόμο διπλάσια γιατί δεν φοροδιεφευγω.
    Πές μου τι να κάνω για να βρω το δίκιο μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή