ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΗΜΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ
ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑ ΟΔΟ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ
O Ιπποκράτης έλεγε «Των δ' ως λόγου μόνου ξυμπεραινομένων μη είη επαύρασθαι, των δε ως έργου ενδείξιος», δηλαδή «μη βασίζεστε σε συμπεράσματα, που προκύπτουν μόνο από το λόγο, αλλά που να αποδεικνύονται έμπρακτα».
Επειδή για πολλά χρόνια σε αυτόν τον τόπο, με θαυμαστή συνέπεια, κάποιοι καλλιεργούν σενάρια και πλάθουν μύθους για καλούς και κακούς, για επιμελείς και αδιάφορους, για ενέργειες και παραλείψεις και μιλούν για εχθρούς και ευεργέτες αλλά και σωτήρες και αετονύχηδες καταφερτζήδες.
Επειδή κάποιοι ψάχνουν για αποδιοπομπαίους υπευθύνους.
Επειδή ο λαϊκισμός και η υποκρισία περισσεύει.
Επειδή πρόκειται για ένα σοβαρό κοινωνικό πολιτικό και ηθικό ζήτημα που δεν χωρούν διαστρεβλώσεις, ούτε αποκρύψεις και παραπλανήσεις, είναι καιρός οι πολίτες να μάθουν όλη την αλήθεια και μόνο αυτή, ώστε ενημερωμένοι να κρίνουν, την μυθοπλασία, την εικονική πραγματικότητα και την υποκρισία που κάποιοι συστηματικά σερβίρουν.
Οι προτάσεις των μελετητών (πριν το 2000), που είχαν αναλάβει μεταξύ άλλων, τη μελέτη της σύνδεσης της Μεγαλόπολης με την Νέα Εθνική Οδό (Ν.Ε.Ο.) Τρίπολης-Καλαμάτας, ήταν τρεις (3):
1η ΠΡΟΤΑΣΗ (ΜΗΚΟΥΣ 1.800,00 μ.):
Κατασκευή ανισόπεδου κόμβου (Α/Κ) στην χιλιομετρική θέση (Χ.Θ.) 3+800 της Ν.Ε.Ο. (στην αρχή της μεγάλης ευθείας έξω από την Μεγαλόπολη) και πορεία προς την περιμετρική οδό της πόλης, στην ιδιοκτησία Βασιλόπουλου (βλ. σκαρίφημα με κόκκινο χρώμα).
2η ΠΡΟΤΑΣΗ (ΜΗΚΟΥΣ 2.400,00 μ.):
Κατασκευή Α/Κ στην Χ.Θ. 4+950 της Ν.Ε.Ο. (1.150,00 μ. πιο κάτω από την 1η πρόταση) και πορεία προς την περιμετρική οδό, καταλήγοντας στην ιδιοκτησία Βασιλόπουλου (βλ. σκαρίφημα με κίτρινο χρώμα).
3η ΠΡΟΤΑΣΗ (ΜΗΚΟΥΣ 1.600,00 μ.):
Κατασκευή Α/Κ στην γέφυρα της Επ. οδού Περιβολίων-Ρουτσίου (850,00 μ. πιο κάτω από την 2η πρόταση) με πορεία νότια των Περιβολίων, καταλήγοντας στην Π.Ε.Ο. Μεγαλόπολης-Καλαμάτας, στην διαμορφωμένη οδό δίπλα στο κατάστημα με τα υλικά οικοδομών του Γ. Θεοδωρόπουλου, δηλαδή στην είσοδο της πόλης από Καλαμάτα (βλ. σκαρίφημα με μπλε χρώμα).
Αναλυτικό σκαρίφημα προτάσεων χάραξης συνδετήριας
Η εξέλιξη των γεγονότων, από την επιλογή της Συνδετήριας Οδού έως σήμερα, έχει ως εξής:
24-07-1997
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ (Δ.Σ.) ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑΣ ΟΔΟΥ.
Στις 24-07-1997 με την υπ’ αρ. 147/1997 απόφασή του το Δ.Σ. Μεγαλόπολης αποφάσισε ομόφωνα τα εξής:
την κατασκευή του Α/Κ Μεγαλόπολης στη Ν.Ε.Ο. Τρίπολης-Καλαμάτας και της Συνδετήριας Αρτηρίας της πόλης, σύμφωνα με την `Α εναλλακτική πρόταση (2η πρόταση) της 9ης Π.Υ.Δ.Ε.
τη μεταφορά του Α/Κ Μεγαλόπολης πιο κοντά στην πόλη, αν ήταν δυνατό.
Αποτέλεσμα της προχειρότητας με την οποία αντιμετωπίστηκε ένα τόσο σοβαρό θέμα είναι ότι δε λήφθηκαν υπόψη τα εξής στοιχεία:
Δεν ήταν η πιο σύντομη διαδρομή, όπως τελικά αποδεικνύεται.
Η συνδετήρια οδός δε συνέβαλε σε μία από τις υπάρχουσες εισόδους της πόλης.
Συνέβαλε νοητά στην Περιμετρική Οδό Μεγαλόπολης, στο μέσο του Οικοδομικού Τετραγώνου (Ο.Τ.) 378 και όχι σε οδό του Εγκεκριμένου Ρυμοτομικού Σχεδίου (Ε.Ρ.Σ.) Μεγαλόπολης
Η πρόβλεψη για διαμόρφωση ισόπεδου κόμβου στην Περιμετρική Οδό με μορφή «Τ» και όχι «σταυρού» καθιστούσε δυσχερή την έξοδο των οχημάτων από την πόλη προς τη Ν.Ε.Ο.
Κι αυτό γιατί τα οχήματα θα έκαναν την πορεία Οδός Λεονταρίου (έξοδος προς Καλαμάτα) - Περιμετρική Οδός - Συνδετήρια Οδός για να προσεγγίσουν τη Ν.Ε.Ο., σε αντίθεση με τα οχήματα που θα κινούνταν από τη Ν.Ε.Ο. προς την πόλη, μέσω της Συνδετήριας Οδού, που θα προσέγγιζαν την πόλη ομαλά, κάνοντας την πορεία Συνδετήρια Οδός - Περιμετρική Οδός - Οδός 212 Εκτελεσθέντων
Οι προειδοποιήσεις από ντόπιους και αναφορές από ιστορικά έγγραφα ότι στην περιοχή αυτή βρίσκονται τα ερείπια του αρχαίου οικισμού των Αιμωνιών.
Αγνοήθηκε η αποκατάσταση και η συνέχεια του υπάρχοντος δημοτικού και αγροτικού οδικού δικτύου. Ιδιαίτερα η παλαιά δημοτική οδό Μεγαλόπολης-Περιβολίων, η οποία χρόνια τώρα εξυπηρετεί τους κατοίκους της περιοχής και παρουσίαζε συχνή κυκλοφορία οχημάτων αλλά και πεζών, αλλά και η δημοτική οδός Περιβόλια-Ραψωμάτι.
15-12-1997
ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑ ΟΔΟ.
Με το υπ’ αρ. 2824/15-12-1997 έγγραφό της η Δ/νση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Πελοποννήσου διαβίβασε προς το Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε την παραπάνω απόφαση του Δ.Σ. Μεγαλόπολης, γνωμοδοτώντας υπέρ αυτής της πρότασης.
03-05-2001
ΠΡΟΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ.
Με την υπ’ αρ. ΕΥΠΕ100907/3-5-2001 απόφαση του Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε προεγκρίθηκε η χωροθέτηση του (Α/Κ) Μεγαλόπολης στην Χ.Θ. 4+950, δηλαδή σύμφωνα με τη 2η πρόταση.
2003 ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ Α/Κ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ.
Λόγω γεωλογικών προβλημάτων που διαπιστώθηκαν μετατοπίστηκε η θέση του Α/Κ Μεγαλόπολης στην Χ.Θ. 5+450, δηλαδή 500 μ. πιο κάτω.
01-03-2006
ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ.
Με την υπ’ αρ. ΕΥΠΕ/οικ. 101860/01-03-2006 Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.) εγκρίθηκαν οι Περιβαλλοντικοί Όροι (Π.Ο) του έργου κατασκευής του Α/Κ Μεγαλόπολης και της Συνδετήριας Οδού.
04-01-2007
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ - ΕΥΡΕΣΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ.
Με την υπ’ αρ. 1108372/8182/0010/04-01-2007 απόφαση κήρυξης αναγκαστικής απαλλοτρίωσης συντελέσθηκε συμπληρωματική απαλλοτρίωση επί της Ν.Ε.Ο., στην περιοχή του Α/Κ Μεγαλόπολης και απαλλοτρίωση των ιδιοκτησιών επί της Συνδετήριας Οδού, έως και την ιδιοκτησία Βασιλόπουλου.
Η συνδετήρια κατέληγε στην Περιμετρική Οδό, με το όριο απαλλοτρίωσης σε επαφή με την οικία Βασιλόπουλου. Ξεκίνησαν χωματουργικές εργασίες στην περιοχή του Α/Κ και της Συνδετήριας Οδού, οι οποίες σταμάτησαν λίγους μήνες μετά λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων σε μήκος 650,00 μ. περίπου, στο μέσον της οδού.
06-02-2007
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑ ΟΔΟ.
Στις 06-02-2007 ο Δήμος Μεγαλόπολης (περίπου δύο μήνες αφού είχε αναλάβει η νέα δημοτική αρχή με δήμαρχο τον κ. Π. Μπούρα) με το υπ’ αρ. 1508/06-02-2007 έγγραφό του προς την Ε.Υ.Δ.Ε.-Ο.Α.Π. (Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων-Οδικοί Άξονες Παραχώρησης), διαβίβασε έγγραφο διαμαρτυρίας των κατοίκων της Τ.Κ. Περιβολίων και ζητούσε διευκρινήσεις για την επιλογή της συγκεκριμένης χάραξης της οδού.
Η απάντηση της Υπηρεσίας ήταν ότι το έργο κατασκευαζόταν σύμφωνα με όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις και τις νόμιμες διαδικασίες (υπ’ αρ. ΟΑΠ/Β1/Φ.4.1./18181/21-02-2007 έγγραφο).
01-03-2007
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ.
Την 01-03-2007 ο Δήμος Μεγαλόπολης με έγγραφό του κάλεσε τους μηχανικούς της πόλης στο Δημαρχείο, σε συζήτηση και υποβολή έγγραφων απόψεων σχετικά με την χάραξη της Συνδετήριας Οδού.
02-04-2007
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑΣ ΟΔΟΥ.
Με την υπ’ αρ. 162/2007 απόφασή του το Δ.Σ. Μεγαλόπολης,
λαμβάνοντας υπόψη και τις αιτήσεις των θιγόμενων ιδιοκτητών Γ. Βασιλόπουλου και Κ. Ζώταλη (οι οποίοι έκαναν προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας), αποφάσισε κατά πλειοψηφία:
Να γίνει κατασκευή συμπληρωματικού Α/Κ της Ν.Ε.Ο. Τρίπολης-Καλαμάτας με την υπάρχουσα Ε.Ο. Μεγαλόπολης –Καλαμάτας, στην θέση «Μπιλάλι», η οποία και υλοποιήθηκε.
Να προταθεί η κατασκευή κόμβου κατάντη της Τ.Κ. Μαλλωτών και η Συνδετήρια Οδός να καταλήγει στην υπάρχουσα Παλαιά Εθνική Οδό (Π.Ε.Ο.) Τρίπολης-Μεγαλόπολης, στην θέση της δεξαμενής. Το μήκος της προτεινόμενης χάραξης ήταν 1.200,00 μ., ενώ η υπάρχουσα χάραξη έχει ακριβώς το διπλάσιο μήκος (βλ. σκαρίφημα με γαλάζιο χρώμα).
Μειοψήφησε η τότε αντιπολίτευση και ισχυρίστηκε ότι η προτεινόμενη χάραξη θα απαιτούσε 10 έτη για να ολοκληρωθεί.
11-04-2007
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΔΕ-ΟΑΠ.
Στις 11-04-2007 διαβιβάσθηκε η παραπάνω απόφαση στην Γενική Γραμματέα (Γ.Γ.) Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Η Γ.Γ. με την σειρά της διαβίβασε την απόφαση στην Ε.Υ.Δ.Ε.-Ο.Α.Π. η οποία απάντησε ότι «η επιλεγείσα θέση έχει καθοριστεί και ήδη κατασκευάζεται» (υπ’ αρ. ΟΑΠ/φ1/β1/19310/12-06-2007 έγγραφο).
16-09-2009
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑΣ.
Με την υπ’ αρ. 360/2009 ομόφωνη απόφασή του το Δ.Σ. Μεγαλόπολης αποφάσισε να εμμείνει στην προηγούμενη απόφασή του, δηλαδή η όδευση της Συνδετήριας Οδού να γίνει κατάντη της Τ.Κ. Μαλλωτών και ως εναλλακτική λύση, σε περίπτωση άρνησης του Υπουργείου, πρότεινε την κατάληξη της συνδετήριας οδού στην καμπή της Περιμετρικής Οδού, στο σημείο που σχηματίζει ορθή γωνία.
08-12-2009
ΝΕΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ.
Στις 08-12-2009, σε μια προσπάθεια βελτίωσης της χάραξης, ο Δήμος ήρθε σε επαφή υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων στους οποίους προτάθηκαν οι εξής δύο εναλλακτικές λύσεις, ως προς την κατάληξη της συνδετήριας στην περιμετρική, καθώς απορρίφθηκε οριστικά η όδευση της Συνδετήριας από τα Μαλλωτά:
Α. Αλλαγή της χάραξης 800,00 μ. πριν την περιμετρική οδό και προσαρμογή της στην επικίνδυνη κάθετη στροφή της. Αυτή η λύση απορρίφτηκε διότι:
1. Η αλλαγή αυτή θα ακύρωνε σημαντικό τμήμα της υπάρχουσας συντελεσμένης απαλλοτρίωσης. Επίσης μέρος των εργασιών που είχαν εκτελεσθεί θα καθίστατο άχρηστες.
2. Θα προέκυπτε εκ νέου θέμα διενέργειας αρχαιολογικών ανασκαφών
3. Θα απαιτούσε νέα περιβαλλοντική μελέτη και επιπλέον 5 απαλλοτριώσεις.
Β. Μικρή αλλαγή της χάραξης στην συμβολή με την Περιμετρική Οδό, έτσι ώστε να προσαρμοστεί στο Ε.Ρ.Σ. Μεγαλόπολης, επί της οδού Ν. Σκουφά. Θα χρειαζόταν να γίνει απαλλοτρίωση τμήματος μόνο μίας (1) ιδιοκτησίας. Ο Δήμος είχε έρθει σε επαφή και είχε αποσπάσει την συγκατάθεση της ιδιοκτήτριας αλλά με την εμπλοκή τοπικών συμφερόντων εγκαταλείφτηκε και αυτή η λύση.
23-12-2009
ΝΕΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑΣ.
Με την υπ’ αρ. 513/2009 απόφασή του το Δ.Σ. Μεγαλόπολης, μετά την μη ευόδωση των παραπάνω προτεινόμενων λύσεων, αποφάσισε να προτείνει τη μετατόπιση της Συνδετήριας Οδού βορειότερα, με σκοπό να συμβάλλει στην Περιμετρική Οδό, απέναντι από την Οδό Καβάφη, στο Ε.Ρ.Σ. Μεγαλόπολης.
17-06-2010
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ.
Υπογράφεται Μνημόνιο Συνεργασίας, μεταξύ του Υπουργείου Πολιτισμού και του Υπουργείου Μεταφορών, για την αντιμετώπιση του προβλήματος των αρχαίων καταλοίπων, δεδομένου ότι επί τρία (3) και πλέον χρόνια, από όταν προέκυψαν, δεν υπήρξε καμία εξέλιξη.
04-11-2010
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ.
Η Ε.Υ.Δ.Ε. πρότεινε στο Υπουργείο Πολιτισμού να τροποποιηθεί η μελέτη της Συνδετήριας οδού, ώστε να ανυψωθεί η οδός, και να καταχωθούν τα αρχαία κατάλοιπα.
15-02-2011
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ.
Με την υπ’ αρ. 53/2011 απόφαση το Δ.Σ. Μεγαλόπολης αποφάσισε να δοθεί Ψήφισμα σχετικά με την άμεση ολοκλήρωση της Συνδετήριας στο Γραφείο του Πρωθυπουργού, στον Πρόεδρο της Βουλής, στο ΥΠΕΧΩΔΕ, κοκ.
15-03-2011
ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Τροποποιήθηκε, με απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού, η μελέτη της Συνδετήριας Οδού. Προβλέπονταν ανασκαφικές και λοιπές εργασίες τεκμηρίωσης των αρχαίων καταλοίπων, από τη ΛΘ΄ Ε.Π.Κ.Α.
15-06-2011
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑΣ.
Με την υπ’ αρ. 233/2011 απόφασή του το Δ.Σ. Μεγαλόπολης αποφάσισε να χαρακτηρισθεί η Συνδετήρια Οδός «Πρωτεύον ή Δευτερεύων Επαρχιακό Δίκτυο», προκειμένου να επιτευχθεί η μικρότερη δυνατή επιβάρυνση, όσον αφορά στη δυνατότητα ανέγερσης οικοδομών, εκατέρωθεν της Οδού.
02-08-2011
ΤΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.
Τον Αύγουστο του 2011 (τέσσερα χρόνια μετά) αποδεσμεύτηκε ο χώρος των αρχαιολογικών ευρημάτων από την Δ/νση Αρχαιολογικών & Κλασικών Αρχαιοτήτων (υπ’ αρ. ΥΠΠΟΤ/ΓΔΑΠΚ/ΑΡΧ/Α1/Φ40/26174/ 1097/15-03-2011 απόφαση), υπό προϋποθέσεις που είχαν να κάνουν με την υπερύψωση της συνδετήριας οδού ώστε να μην καταστραφούν τα αρχαία. Αυτό προϋπόθετε τροποποίηση της μελέτης της οδού και νέα συμπληρωματική απαλλοτρίωση.
18-08-2011
ΝΕΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Τροποποιήθηκε εκ νέου, με απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού, η μελέτη της Συνδετήριας. Προβλέπονταν εργασίες κατάχωσης των αρχαίων καταλοίπων.
03-10-2011
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑΣ ΟΔΟΥ.
Τροποποιήθηκαν, με απόφαση του ΥΠΕΚΑ, οι Περιβαλλοντικοί 'Οροι της Συνδετήριας, που είχαν εγκριθεί τον Μάρτιο του 2006. Με αυτή την Απόφαση, προβλεπόταν, μεταξύ άλλων, η τροποποίηση των τελευταίων 400 m της συνδετήριας οδού ώστε να συμβάλλει με την περιμετρική οδό Μεγαλόπολης απέναντι από υφιστάμενη οδό του ρυμοτομικού σχεδίου (την οδό Καβάφη), με μετατόπιση κατά 130 m βορειότερα του αρχικού σημείου συμβολής και δημιουργία κυκλικού κόμβου.
Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση, "η μετακίνηση της συμβολής της συνδετήριας οδού με την περιμετρική οδό Μεγαλόπολης δεν μεταβάλλει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του έργου, δεδομένου ότι δεν αλλάζει ο χαρακτήρας των επηρεαζόμενων εκτάσεων του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, ενώ η εξασφάλιση συμβατότητας με το ρυμοτομικό σχέδιο της πόλης μεταφράζεται σε καλύτερη λειτουργικότητα του έργου και αποφυγή των επιπτώσεων που θα είχε η (αναγκαία με την προηγούμενη λύση αλλά μη-αποδεκτή από τον οικείο Δήμο) ενδεχόμενη τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου".
13-02-2012
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΑΦΩΝ ΚΑΝΤΕΛΗ.
Με την υπ’ αρ. 50/2012 απόφαση το Δ.Σ. Μεγαλόπολης συζήτησε την «Αίτηση-Όχληση-Διαμαρτυρία-Δήλωση των κ.κ. Μαρίας και Αθηνάς Καντέλη σχετικά με την κατασκευή της Συνδετήριας Οδού».
21-03-2012
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΑΦΩΝ ΚΑΝΤΕΛΗ.
Με την υπ’ αρ. 103/2012 απόφαση το Δ.Σ. Μεγαλόπολης αποφάσισε:
1. Αναστολή έκδοσης οικοδομικών αδειών στην περιοχή του υπό κατασκευή ισόπεδου κόμβου, βάσει του αριθμ. ΕΠΠ/Π2/Φ2/11703/08-02-2012 εγγράφου της Ε.Υ.Δ.Ε. Μελετών-Κατασκευών Έργων Πελοποννήσου, με θέμα «Αναστολή έκδοσης Οικοδομικών Αδειών στην περιοχή του Νέου Συνδετήριου ΄Αξονα μεταξύ του Α.Κ. Μεγαλόπολης τα Ν.Ε.Ο. και της Περιμετρικής οδού Μεγαλόπολης, μήκους περίπου 2,5 χλμ, στα πλαίσια της Σύμβασης Παραχώρησης του Αυτοκινητόδρομου Κόρινθος –Τρίπολη – Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη».
2. Την προσωρινή διακοπή εργασιών της υπ’ αρ. 10/2012 οικοδομικής άδειας ιδιοκτησίας Αφών Καντέλη.
3. Τη συζήτηση και εξεύρεση λύσεων μεταξύ των όμορων, του ισόπεδου κόμβου, ιδιοκτητών και τη σύσταση επιτροπής δημοτικών συμβούλων.
28-03-2012
ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΟΔΙΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ
Σε εφαρμογή αυτής της απόφασης, μέλη της ορισθείσας Επιτροπής Δημοτικών Συμβούλων και εκπροσώπων των παρόδιων ιδιοκτητών συνεδρίασαν στις 28-03-2012, συναποφάσισαν και συνυπέγραψαν Πρακτικό, στο οποίο καταγράφονταν τα εξής:
«Σε συνέχεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Μεγαλόπολης που έγινε την 21.03.2012 βάσει της οποίας ορίστηκαν επιτροπή οι κ.κ. Δημόπουλος Χρήστος, Δράκος Κανέλλος, Μαρκολέφας Ιωάννης, Κανέλλος Βασίλειος, για διερεύνηση του θέματος της Συνδετήριας οδού Μεγαλόπολης στα όρια του Ε.Ρ.Σ. Μεγαλόπολης με τους θιγόμενους ιδιοκτήτες, έγινε συνεδρίαση την 28.03.2012 και ώρα 4:30 μ.μ. με τους κ.κ. Δημόπουλο Χρήστο και Δράκο Κανέλλο εκ μέρους της επιτροπής και των κ.κ. Αργυρόπουλου Παναγιώτη και Χάβαρη Βασιλείου εκ μέρους των ιδιοκτητών.
Εκ μέρους των ιδιοκτητών τέθηκαν τα εξής τρία βασικά στοιχεία:
΄Ότι η λύση της Συνδετήριας οδού στην οδό Καβάφη δίνει διέξοδο στο πρόβλημα της σύνδεσης της πόλης με την εθνική οδό και ως τέτοια την επικροτούμε με τις κάτωθι δύο προϋποθέσεις:
α. Να γίνει μείωση του εύρους κατάληψης του κόμβου, με οποιαδήποτε αποδεκτή από όλους μας λύση.
β. Να γίνει τακτοποίηση των οικοπέδων επί του Ο.Τ. 379 ώστε να ικανοποιηθούν όλοι οι θιγόμενοι ιδιοκτήτες με την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη βοήθεια από μεριάς Δήμου.
Τα μέλη της Επιτροπής που ορίστηκαν από το Δ.Σ. Μεγαλόπολης συμφώνησαν κατ΄ αρχήν με τα παραπάνω και δεσμεύτηκαν το εν λόγω Πρακτικό να το μεταβιβάσουν και να το υποστηρίξουν τόσο στο Δημοτικό Συμβούλιο όσο και στο Δήμαρχο.
Οι Συνεδριάσαντες και υπογράφοντες του Πρακτικό
Χ. Δημόπουλος, Κ. Δράκος, Π. Αργυρόπουλος, Β. Χάβαρης.»
03-04-2012
ΕΝΤΟΛΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΤΑΧΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΚΑΤΑΛΟΙΠΩΝ.
Με απόφασή του, ο Υπουργός Υποδομών δίνει εντολή στη ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε. να εκτελέσει τις εργασίες κατάχωσης των αρχαίων καταλοίπων. Το εκτιμώμενο κόστος των εργασιών ήταν 3.200.000,00 ευρώ.
06-04-2012
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΙΣΟΠΕΔΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ Ε.Ρ.Σ. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ.
Με την υπ’ αρ. 184/2012 απόφαση το Δ.Σ. Μεγαλόπολης αποφασίζει την αναμόρφωση προϋπολογισμού για την εκπόνηση μελέτης δημιουργίας ισόπεδου κόμβου επί της περιμετρικής οδού.
27-06-2012
ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΣτΕ ΤΩΝ ΠΑΡΟΔΙΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ
Τέσσερις (4) παρόδιοι, του υπό κατασκευή ισόπεδου κόμβου, ιδιοκτήτες προσφεύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας για την αναστολή και την ακύρωση της από 3/10/2011 Απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος περί της τροποποίησης των Περιβαλλοντικών Όρων της Συνδετήριας Οδού, παρά τα συμφωνηθέντα που περιλαμβάνονταν στο προαναφερόμενο Πρακτικό της 28ης Μαρτίου 2012.
13-09-2012
ΝΕΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ.
Απόφαση κήρυξης συμπληρωματικής απαλλοτρίωσης (ΦΕΚ 289/13-09-2012 Σ.Α.Α.Π.).
Απαλλοτριώνονται τα εδαφικά τμήματα που απαιτούνται για να γίνει η επίχωση των αρχαίων και τα τελευταία 300,00 μ. της συνδετήριας οδού.
Η παραπάνω απαλλοτρίωση του Υπουργείου σταματούσε 27,00 μ. πριν την περιμετρική οδό. Για την απαλλοτρίωση των τελευταίων αυτών μέτρων αρμόδιος ήταν ο Δήμος διότι ήταν εντός του εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως. Έπρεπε να γίνει τροποποίηση του σχεδίου πόλεως και πράξη αναλογισμού. Οι παραπάνω ενέργειες που έπρεπε να γίνουν από τον Δήμο επισημαίνονται στο υπ’ αρ. ΕΠΠ/Π2/Φ2/οικ. 12021/07-03-2012 έγγραφο του Υπουργείου Υποδομών.
05-12-2012
ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΙΣΟΠΕΔΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ Ε.Ρ.Σ. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ.
Ανατίθεται σε μελετητικό γραφείο η εκπόνηση της μελέτης με τίτλο: «Μελέτη κόμβου στο τμήμα της Περιμετρικής οδού ΔΚ Μεγαλόπολης και τροποποίηση του Εγκεκριμένου Ρυμοτομικού Σχεδίου πόλης Μεγαλόπολης στη θέση του κόμβου» (υπ’ αρ. 718/2012 απόφαση οικονομικής επιτροπής).
05-06-2013
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΒΟΥ.
Με τις υπ’ αρ. 245/2013, 246/2013, 361/2013 αποφάσεις το Δ.Σ. Μεγαλόπολης παρέλαβε τη μελέτη του κόμβου και τροποποίησε το σχέδιο πόλης στο σημείο αυτό. Με βάση τη Μελέτη, ο υπό κατασκευή ισόπεδος Κόμβος θα ήταν σταυροειδής. Με αυτή τη λύση:
Μειώθηκε σημαντικά, σε σχέση με τη λύση του κυκλικού κόμβου, η έκταση τμημάτων οικοπέδων που απαιτούνταν να απαλλοτριωθούν για την κατασκευή του κόμβου.
Η έξοδος και η είσοδος των οχημάτων, από την πόλη προς τη συνδετήρια οδό και αντίστροφα θα γινόταν μέσω α) της οδού 212 Εκτελεσθέντων, β) της οδού Καβάφη και εναλλακτικά, μέσω της Περιμετρικής Οδού, από την οδό Λεονταρίου, σε αντιδιαστολή με τις δυνατότητες που πρόσφερε η λύση κόμβου τύπου "Τ", όπως αναλύθηκε προηγουμένως.
05-08-2013
ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣτΕ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ
Το Συμβούλιο της Επικρατείας ακύρωσε, με την 370/2013 Απόφασή του, την αίτηση των τεσσάρων (4) παρόδιων ιδιοκτητών, που είχαν ζητήσει την αναστολή εκτέλεσης της Υ.Α. Τροποποίησης των Π.Ο. της Συνδετήριας Οδού.
26-09-2013
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ Ε.Ρ.Σ. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ.
Δημοσίευση σε εφημερίδες της παραπάνω τροποποίησης για υποβολή ενστάσεων από όσους είχαν έννομο συμφέρον, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
02-12-2013
ΛΗΞΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ.
Έληξε η προθεσμία υποβολής ενστάσεων. Δεν υποβλήθηκε καμία ένσταση.
24-12-2013
ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ.
Απεστάλη ο φάκελος της μελέτης στην Περιφέρεια Πελοποννήσου για την λήψη απόφασης και τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ.
17-06-2014
ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ Ε.Ρ.Σ. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ.
Εγκρίθηκε η τροποποίηση του Ε.Ρ.Σ. Μεγαλόπολης με την υπ’ αρ. 43266/17-06-2016 απόφαση Περιφερειάρχη Πελοποννήσου.
01-07-2014
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ
Δημοσιεύθηκε η παραπάνω απόφαση στο ΦΕΚ 213/τ. ΤΑΑΠ/01-07-2014.
Γίνεται κατανοητό ότι από την έναρξη των εργασιών κατασκευής της Συνδετήριας Οδού (2007) έως και το τέλος του έτους 2012, οπότε και ολοκληρώθηκε η κατάχωση των αρχαίων καταλοίπων, ουδεμία ευθύνη είχε ο Δήμος Μεγαλόπολης για την καθυστέρηση του έργου.
Όποιες ενέργειες του Δήμου έγιναν έως εκείνο το χρονικό διάστημα, δεν επηρέασαν καθόλου την πορεία του έργου. Η εμπλοκή των εργασιών, λόγω των αρχαίων καταλοίπων στις Αρχαίες Αιμονίες, προκάλεσαν την καθυστέρηση τεσσάρων (4) ετών.
Θα μπορούσε ο Δήμος να μην προβεί σε καμία ενέργεια αυτήν την χρονική περίοδο (2007-2012). Ωστόσο, προσπάθησε, με αρκετές ενέργειες που αναφέρθηκαν παραπάνω, να θεραπεύσει αστοχίες του αρχικού σχεδιασμού της όδευσης της συνδετήριας οδού, του σημείου απόληξής της με την περιμετρική οδό, και του τύπου του ανισόπεδου κόμβου που προβλεπόταν να κατασκευασθεί.
Από το τέλος του 2012 έως τον Αύγουστο του 2014 δρομολόγησε την εκπόνηση της μελέτης κατασκευής του ισόπεδου σταυροειδούς κόμβου και την τροποποίηση του Ε.Ρ.Σ. Μεγαλόπολης σε αυτό το σημείο, έχοντας ως μοναδική εκκρεμότητα την εκπόνηση αναλογιστικής μελέτης αποζημίωσης των παρόδιων ιδιοκτητών. Ήταν εύλογοι οι χρόνοι που απαιτήθηκαν, τόσο για την εκπόνηση της Μελέτης όσο και για τις διαδικαστικές ενέργειες του Δήμου, αλλά και της Περιφέρειας Πελοποννήσου, έως την έγκριση της τροποποίησης του Ε.Ρ.Σ.
Έστω όμως κι αν αυτοί οι χρόνοι ήταν συντομότεροι, πάλι το έργο δε θα γινόταν νωρίτερα. Κι αυτό γιατί ουδέποτε, έως τον Αύγουστο του 2014, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες κατασκευής της συνδετήριας οδού, έως το σημείο κατασκευής του ισόπεδου κόμβου, καθώς η ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε. είχε διακόψει τις εργασίες της σε όλα τα τμήματα του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη, που ήταν ανολοκλήρωτα, λόγω εμπλοκών σε θέματα υλοποίησης της Σύμβασης Παραχώρησης, που λύθηκαν με την τροποποίηση των όρων της Σύμβασης, μόλις το Δεκέμβριο του 2015.
Εν κατακλείδι πρέπει να τονίσουμε ότι:
η προχειρότητα στη χάραξη και στη μελέτη της συνδετήριου από το 1997,
η λανθασμένη επιλογή όδευσής της (επάνω στις Αρχαίες Αιμονίες),
η ανυπαρξία μέριμνας για τους αγροτικούς δρόμους και της δημοτικής οδού Περιβολίων-Ραψωματίου,
η άρνηση του Υπουργείου- το 2007 - να αλλάξει η χάραξη στην φυσική είσοδο από κατάντη των Μαλωτών, στην οδό 212 Εκτελεσθέντων,
- η άρνηση της ΕΥΔΕ-ΟΑΠ για επίλυση των προβλημάτων που δημιουργούσαν στην 2η είσοδο Περιβολίων, όπου επηρέαζε και στους τεμνόμενους αγροτικούς με ανισόπεδες διαβάσεις.
Είχαν ως συνέπεια:
α) την τεράστια καθυστέρηση του έργου, κυρίως λόγω των αρχαιολογικών ανασκαφών.
β) τον αποκλεισμό του βορειοανατολικού τμήματος της Τ.Κ. Περιβολίων.
γ) τον εγκλωβισμό των αρχαίων «Αιμονιών» με αμμοχαλίκωση και υπερύψωση της οδού με επακόλουθο την ελάττωση της ασφάλειας διέλευσης.
δ) το τεράστιο κόστος κατασκευής της οδού, που εκτιμάται στα 9.000.000€, στο οποίο δεν περιλαμβάνεται το κόστος των απαλλοτριώσεων.
Δίκαιο έχει λοιπόν ο σκεπτόμενος πολίτης να αναρωτιέται:
Τι άλλαξε και η σημερινή πλειοψηφία -μέρος της τότε αντιπολίτευσης - υιοθέτησε πλήρως την μελετημένη λύση που εμείς ωριμάσαμε και την οποία είχε καταψηφίσει, ζητώντας να επανέλθουμε στην αρχική χάραξη, που ΟΜΟΦΩΝΑ το Δ.Σ. του Δήμου μας είχε απορρίψει το 2009; Η δική μας απάντηση είναι: TIΠOTA.
Τι άλλαξε και οι παρόδιοι ιδιοκτήτες, ενώ εκκρεμεί η προσφυγή τους στο Συμβούλιο της Επικρατείας για ακύρωση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων των τελευταίων 300,00 μ., «χαρίζουν» τις ιδιοκτησίες τους σήμερα; Δε μπορούμε να δώσουμε απάντηση.
Τι άλλαξε και ενώ οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών είχαν δεσμεύσει τον Δήμο για τακτοποίηση των οικοπέδων, μέσω πράξεως αναλογισμού με γραπτή δέσμευση και απόφαση του Δ.Σ., τώρα λένε ότι δε χρειάζεται; Πάλι δε μπορούμε να δώσουμε απάντηση.
Τι προέκυψε και δεν υλοποιήθηκε – σε 60 ημέρες είχαν πει και έχουν περάσει 600 – η τακτοποίηση, προσκύρωση, αναλογιστική μελέτη - που ήταν η μόνη που δεν προλάβαμε να υλοποιήσουμε - λόγω εκλογικών απαγορεύσεων. Γιατί δεν έγινε η μελέτη ενώ είχαμε ενημερώσει έγκαιρα την νέα Δημοτική Αρχή για αυτή την εκκρεμότητα;
Πως οι «νταραβερτζήδες» του δρόμου μετατράπηκαν ευγενείς ευεργέτες;
Είναι η τακτοποίηση οικοπέδων και η αναλογιστική μελέτη αποζημίωσης, ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ για την ολοκλήρωση της τροποποίησης του σχεδίου πόλης στην θέση του ισόπεδου κόμβου με την περιφερειακή της Μεγαλόπολης, ΝΑΙ ή ΟΧΙ; Βέβαια είναι.
Τελικά, τι έκανε η σημερινή δημοτική αρχή από όταν ανέλαβε, που οδήγησε στην ολοκλήρωση του έργου; Γιατί δεν έχει απαντήσει σε αυτό το θέμα έως σήμερα; Η απάντηση είναι γνωστή: Δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ γιατί, πέραν της αναλογιστικής μελέτης, δε χρειαζόταν να γίνει κάτι άλλο!
Οι σκεπτόμενοι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν ποιοι δούλεψαν για την λύση των προβλημάτων που είχε η αρχική χάραξη και ποιοι λειτούργησαν εν κρυπτώ και πολέμησαν την βιώσιμη λύση που εμείς δώσαμε.
Είναι αυτονόητη λοιπόν η απάντηση, ποιός «δεν θέλει τον δρόμο» και το ποιός δεν θέλει την νομιμότητα εφαρμογής.
Οι προσπάθειες καθυστέρησης ανήκουν σε άλλους.
Όλοι έχουν ονοματεπώνυμο.
Όμως όταν ο Φαρισαϊσμός περισσεύει, δημιουργούνται ψευδαισθήσεις δικαίωσης.
ΑΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΤΕ . ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΗΡΩΕΣ ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΚΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΤΗΣ Μ@Λ@ΚΙ@Σ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΕΡΝΕΙ. ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΟΝΤΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΚΚΡΕΜΕΙ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΟΥ ΘΗΤΕΥΣΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΕΣ ΡΕ ΒΛΑΚΑ ΓΙΑ ΝΑΔΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΔΕ ΑΦΗΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΤΩΡΑ ΜΠΕΣ ΝΣ ΔΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΝΗΡΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΕΣΕΝΑ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ¨
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΣΟΪ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ "ΑΓΕΛΗΣ"... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΕ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ Μ@Λ@ΚΙ@Σ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΕΡΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΡΗΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ... ΥΠΗΡΞΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ... ΕΚΑΝΑΝ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΗΣ. ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΓΑΜΠΡΟΙ (ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ). ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΚΡΑΝΙΟΥ ΤΟΠΟ...
ΔιαγραφήΕρώτημα : Γιατί ο κ Μπούρας και οι άλλοι με την υπ΄αριθμ .233/2011 απόφαση τους ζήτησαν να χαρακτηρισθεί ο δρόμος ως πρωτεύον επαρχιακός ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να μην επιβαρυνθούν λέει οι οικοπεδούχοι εκατέρωθεν του δρόμου ...!
Τι σημαίνει αυτό και τι προέβλεπε η αρχική μελέτη ? Μήπως ως δευτερεύον εθνικός θα είχε μεγαλύτερο πλάτος , νησίδα , βοηθητική λωρίδα ?
Αν ισχύει αυτό, τότε εγώ καταλαβαίνω ότι θυσίασαν την ασφάλεια και την άνεση του δρόμου για μερικά ψηφοθηρικά παιχνίδια και συμφέροντα ...!
Είναι υπεύθυνοι για την καθυστέρηση και τα λάθη όλοι τους .
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ, (ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΚΗ) ΤΑ ΚΑΝΑΝΕ ΣΚ@Τ@... ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΤΡΩΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΕΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφή7.27 ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΤΙ ΧΑΖΟΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΣ Η 233/2011 ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΣΟΥ΄.. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου επειδή ακριβώς δεν είμαι χαζός επισημαίνω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δρόμου , που έχουν τεράστια σημασία για να μην θρηνήσουμε θύματα και τα λάθη κατασκευής θα μείνουν για δεκαετίες ...!
ΔιαγραφήΔηλαδή από ότι κατάλαβα για σένα : κυκλικός κόμβος - πλάτος δρόμου - νησίδα - βοηθητική λωρίδα είναι Κινέζικα . Άνοιξε το μάτια σου και μετά μίλα ..!
Είναι δυστηχώς η πρώτη φορά που λεγονται τα πραγματα με το Όνομα τους.
ΔιαγραφήΤι θα γίνει τελικά με την παράδοση της νέας εισόδου? Πότε θα δοθεί στην κυκλοφορία? Που σκάλωσε πάλι? Έτοιμα δεν ήταν όλα?
ΑπάντησηΔιαγραφή