Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Γυμναστικός Σύλλογος Αρκαδίας: Κοπή πίτας και βράβευση αθλητών στις 6 Φεβρουαρίου


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. του Συλλόγου σας καλούν σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στις 6 Φεβρουαρίου 2016 στις 19.00 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Παλαιού Δημαρχείου, για κοπή πίτας και βράβευση αθλητών

Η παρουσία σας θα αποτελέσει τιμή

ΤΟ Δ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου