Η Α.Ε.Μ. ΠΟΛΥΒΙΟΣ προσκαλεί τα μέλη της σε γενική
εκλογοαπολογιστική συνέλευση την Κυριακή 28/06/2015 και ώρα 7.00μ.μ. στο
γραφείο του συλλόγου εντός του Κλειστού Γυμναστηρίου Μεγαλόπολης.1) οικονομικός και διοικητικός απολογισμός
2) αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Δ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου