Στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου αναπτύχθηκαν οι απόψεις σχετικά με το θέμα της αξιολόγησης, αναθεώρησης και εξειδίκευσης του περιφερειακού πλαισίου χωροταξικού σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Κατά τη συνεδρίαση η Περιφερειακή Ενότητα Αρκαδίας πρότεινε να προστεθεί στη μελέτη και η αξιοποίηση υφιστάμενου σιδηροδρομικού δικτύου και σταθμών Κορίνθου- Τρίπολης- Καλαμάτας, για τουριστικές διαδρομές.
Πρόκειται για μία πρόταση η οποία έχει διατυπωθεί επανειλημμένως από πολίτες και φορείς, καθώς και από την ίδια την Περιφέρεια, χωρίς ωστόσο να υλοποιείται στην πράξη. Αντιθέτως το δίκτυο συνεχίζει να σαπίζει και η γραμμή πλέον είναι αποκομμένη στα δύο μετά και τις κατολισθήσεις στη γραμμή Χράνοι - Ίσσαρι - Δεσσύλα, που είχαν ως αποτέλεσμα κυριολεκτικά να χαθεί το έδαφος κάτω από τις ράγες.
Η Αργολίδα λόγω απόστασης κάλλιστα θα μπορούσε να διεκδικήσει την προαστιακή της σύνδεση με την Αθήνα, αλλά επί του παρόντος η Π.Ε. Αργολίδας σφυρίζει αδιάφορα και δεν δείχνει ενδιαφέρον ούτε καν για το τουριστικό κομμάτι, που δείχνει να απασχολεί περισσότερο τους Τριπολιτσιώτες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου