Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Εκδήλωση Εορτής προς τιμή του Ήρωα του 1821 ΝΙΚΗΤΑΡΑ (29 Αυγούστου)

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ 
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΡΚΑΔΙΑΣ 
ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ 


Σας προσκαλούμε να τιμήσετε 
με την παρουσία σας 
τις εκδηλώσεις της Εορτής 
προς τιμή του Ήρωα του 1821 ΝΙΚΗΤΑΡΑ, 
που θα γίνουν την 29η Αυγούστου 2015 
Στην Τοπική Κοινότητα Τουρκολέκα 
του Δήμου Μεγαλόπολης 
σύμφωνα με το συνημμένο πρόγραμμα. 

Μεγαλόπολη, 10 Αυγούστου 2015 

Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ 
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΡΑΣ 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ 
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ 

Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ 
ΠΕΤΡΟΣ ΤΑΤΟΥΛΗΣ 



ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ: 

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ 

ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ
ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΡΚΟΛΕΚΑ 

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΟΥΡΚΟΛΕΚΑΙΩΝ 

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ 
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΡΚΑΔΙΑΣ 

ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ 




ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΡΤΗΣ 

ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΗΡΩΑ ΤΟΥ 1821 ΝΙΚΗΤΑΡΑ 

ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΡΚΟΛΕΚΑ 

ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ 


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΡΤΗΣ
ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΗΡΩΑ ΤΟΥ 1821 ΝΙΚΗΤΑΡΑ

Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015


Γενικός Σημαιοστολισμός στην Τοπική Κοινότητα Τουρκολέκα του Δήμου Μεγαλόπολης από της ανατολής μέχρι και της δύσης του ηλίου της 29ης Αυγούστου 2015.


· 18.30 :

Θα γίνει συγκέντρωση των Επισήμων στο χώρο του Ηρώου του Νικητηρά, όπου θα ψαλλεί επιμνημόσυνη δέηση και στη συνέχεια θα γίνει κατάθεση στεφάνων από τις παριστάμενες Αρχές, Οργανώσεις κ.λ.π. με εκφώνηση της σειράς κατάθεσης από τον Τελετάρχη, θα τηρηθεί σιγή ενός λεπτού και θα εκφωνηθεί ο Πανηγυρικός της ημέρας από τον Δημητρόπουλο Παναγιώτη Αξιωματικό Αεοροπορίας Ε.Α. και θα απαγγελθούν από μαθητές ποιήματα σχετικά με την εορτή.

· Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες θα μεταβούν στην πρόσφατα ανακαινισμένη οικεία του Νικηταρά για την τέλεση εγκαινίων.

· Μετά το πέρας των εκδηλώσεων ο Δήμος Μεγαλόπολης θα παραθέσει μπουφέ με γλυκίσματα και αναψυκτικά.



ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 

Παρακαλούνται να συμμετάσχουν :

s Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ.κ. ΙΕΡΕΜΙΑΣ
s Οι Βουλευτές του Νομού
s Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Εφετείου
s Ο Διοικητής της Διοίκησης Κέντρων (IV ΜΠ) «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»
s Ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου
s Ο Δήμαρχος Μεγαλόπολης
s Οι Πρώην Υπουργοί
s Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
s Ο Προϊστάμενος του Δικαστικού Γραφείου Τρίπολης
s Ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου
s Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου
s Ο Επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου
s Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι
s Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Μεγαλόπολης
s Οι πρώην Βουλευτές
s Οι Πρόεδροι Διοικητικών Συμβουλίων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου
s Οι Αξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος εν ενεργεία και αποστρατεία με στολή και ιεραρχική τάξη
s Οι Πρόεδροι Παραρτημάτων Ενώσεων Αποστράτων Αξιωματικών
s Οι Πρόεδροι των Αναπηρικών και Εφεδροπολεμιστικών Οργανώσεων
s Οι Πρόεδροι Επιστημονικών Οργανώσεων
s Οι Εκπρόσωποι των Αντιστασιακών Οργανώσεων
s Οι Περιφερειακοί Έφοροι Προσκόπων και Ελληνικού Οδηγισμού
s Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας

s Οι Πρόεδροι των Επαγγελματικών Οργανώσεων
s Οι Πρόεδροι των Εργατικών Οργανώσεων
s Οι Πρόεδροι των Ενώσεων Γεωργικών Συνεταιρισμών

s Οι Πρόεδροι άλλων Σωματείων και Συλλόγων
s Οι Αντιπρόσωποι Τύπου και λοιπών Μ.Μ.Ε.
s Οι Υπάλληλοι Περιφέρειας - Δημοσίου - Δήμου Μεγαλόπολης και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου
s Όλοι οι πολίτες


ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΑ
Οι πιο κάτω Αρχές παρακαλούνται να ρυθμίσουν τις λεπτομέρειες των εξής εκδηλώσεων:

· Η Ιερά Μητρόπολη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως την Οργάνωση των Ιεροτελεστιών
· Η Διοίκηση Κέντρων (IV ΜΠ) «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ» τις λεπτομέρειες της συμμετοχής του Στρατού

& μουσικής
· Η Αστυνομική Δ/νση Αρκαδίας, την τήρηση της Τάξης, την κίνηση των αυτοκινήτων κλπ.
· Ο Δήμος Μεγαλόπολης, τη διαμόρφωση και την καθαριότητα του χώρου του Ηρώου,

το σημαιοστολισμό, τη φωταγώγηση και τη διακόσμηση της Τοπικής Κοινότητας Τουρκολέκα.

ΤΕΛΕΤΑΡΧΕΣ

Τελετάρχης ορίζεται ο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Φαλαισίας Δήμου Μεγαλόπολης κ. . Τζιούβελης Νικήτας.

11 σχόλια:

  1. Έτσι μπιράβο παλικάρια. Όλοι μαζί ενωμένοι στην κοινή μας αρχαιοελληνικοηρωικοβυζαντινοθρησκευτικοκαθαρόαιμη παραμύθα, μπας και καταφέρουμε να μείνουμε άλλα χίλια χρόνια στο μεσαίωνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΙΜΗΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΙΔΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟΣ. ΕΤΣΙ ΑΠΛΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΛΩΤΣΙΕΣ. Ο ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΜΠΟΣΙΑΑ, ΣΥΝΕΔΡΙΑ Ή ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Ή ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ... ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΙ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ 10% ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΛΥΚΕΡΙΩΝ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Νικηταρας ηταν ενας απο τους μεγαλυτερους ηρωες της Ελληνικης Επαναστασης. Η επισημη Πολιτεια τον ''τιμησε'' εν ζωη, χορηγωντας του αδεια επαιτειας στην Αθηνα, ως τυφλος και παμπτωχος που εγινε, δινοντας τον εαυτο του για ιδανικα που μαλλον δεν κατεχεις εθνομηδενιστη ανιδεε... Οσον αφορα στην εκδηλωση, το μονο που πρεπει να γινεται, κατ' αναλογια και ανεκαθεν, ειναι να τηρειται ενος πενταλεπτου σιγη μπροστα στο μνημειο του Ηρωα. Ουτε λογοι ουτε λογιδρια, πολυ περισσοτερο μπουφεδες και αηδιες. Το πενταλεπτο αρκει για να αναλογιζομαστε αν θα μπορεσουμε ποτε να μοιασουμε στον Ηρωα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να μας φτάσει ένα πεντάλεπτο αναλογιστικό σιναγονιστι. χρειαζόμαστε έτσι όποσ τα υππολογίζο τουλάχιστο εφτά λεπτά ανασιλλογισμού γιατί σε πέντε λεπτά τι να προτοσιλογιστείς και τι να προτοθαμάξεις και σε ποιόνενα ήροα να προτομιάσεις. στον Νικηταρά το τουρκοφάγο....στον Βασίληο το βουλγαροκτόνο..... στον Τέζα τον κατσαριδοκτόνο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΙ ΘΎΜΑΤΑ ΚΆΠΟΙΩΝ ΝΕΟΝΑΖΙ ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ? ΚΡΕΜΑΛΑ ΠΟΥ ΘΕΣ .ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΤΙ???

      Διαγραφή
    2. Άνθρωπος που συλλογάται ελεύθερα. Χωρίς θεούς, ημίθεους και ήρωες. Γιατί οι ήρωες πουλάνε τη μπατσίνη κι από δαύτη φαίνεται πως έχεις μπόλικη μέσα σου, όπως όλοι οι κήρυκες της μισαλλοδοξίας και της ανελευθερίας, όλοι οι τζιχάντι τζον αυτού του κόσμου...

      Διαγραφή
    3. για τον Ανώνυμο27 Αυγούστου 2015 - 11:50 π.μ και απατρις αθεος γραικύλος.

      Οι Γραικύλοι, ως άλλοι Γενίτσαροι, διαχρονικά είχαν έκδηλη την αντιπάθεια προς την Ορθόδοξη Εκκλησία, την οποία συκοφάντησαν και συκοφαντούν ασύστολα. Κατά τον Παπαδιαμάντη ο «Γραικύλος της σήμερον είναι αυτός, όστις θέλει να κάμη δημοσία τον άθεον ή τον κοσμοπολίτην» και «ομοιάζει με νάνον ανορθούμενον επ’ άκρων ονύχων και τανυόμενον να φθάση εις ύψος και φανή και αυτός γίγας».
      Άθεος ο Ευρωπαίος, δηλαδή ο Δυτικοευρωπαίος, που είναι για τον Γραικύλο ο γνήσιος Ευρωπαίος; Άθεος και ο Γραικύλος! Άπατρις ο Ευρωπαίος; Άπατρις και ο Γραικύλος! Πουλάει χάντρες και καθρεφτάκια ο Ευρωπαίος στους ιθαγενείς με αντάλλαγμα χρυσάφι και πολύτιμες πέτρες; «Πουλάει» και ο Γραικύλος στους «καθυστερημένους» ομοεθνείς του ιδέες, οράματα, φρούδες ελπίδες και ιδανικά κάλπικα, με αντάλλαγμα την εξουσία, την αναγνώριση και την καταξίωση!
      Οι δυτικότροποι «ελληνίζοντες» Γραικύλοι, είτε το έχουν συνειδητοποιήσει, είτε δρουν με άγνοια και ασυνειδησία, είναι στην πραγματικότητα ανθέλληνες, διότι είναι όργανα του κοσμοεξουσιασμού και εχθροί της πραγματικής Ελληνικότητας. Η Ελληνικότητα είναι για αυτούς απρόσιτη και αποτελεί το κύριο εμπόδιο στην πορεία προς την μετάλλαξη της ανθρωπότητας σε μια αδιαφοροποίητη ανθρώπινη μάζα.
      Οι κίνδυνοι του Γραικυλισμού για την σύγχρονη Ελλάδα και το χρέος των Νεοελλήνων

      Διαγραφή
    4. Από το βιβλίο του Καζαντζάκη "Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά"

      -Μωρέ, λέγε, Ζορμπά, μη μου τα στρίβεις... Θαρρώ, δεν πολυσκοτίζεσαι, αφιλότιμε, για την πατρίδα...!
      - Κουταμάρες! έσκουσε αγριεμένος. Ντροπή! Μωρέ, πότε ο άνθρωπος θα γίνει άνθρωπος; Φορούμε πανταλόνια, κολάρα, καπέλα και είμαστε ακόμα μουλάρια, λύκοι, αλεπούδες, γουρούνια. Έχουμε, λέει, Θεού πρόσωπο! Ποιοί; Εμείς, φτού στα μούτρα μας!...
      Μπήκα στ' αντάρτικα, κομιτατζής. Μια μέρα, κατά το σούρουπο, τρύπωσα σ' ενα βουλγάρικο χωριό και κρύφτηκα σ' ένα στάβλο.
      Μέσα στο ίδιο το σπίτι του Βούλγαρου του παπά, άγριου και αιμοβόρου κομιτατζή. Εβγαζε τη νύχτα τα ράσα, φορούσε τσοπάνικα, έπιανε τ' άρματα και τραβούσε κατά τα ελληνικά χωριά. Το πρωί γύριζε πίσω, ξημερώματα, πλένονταν από τις λάσπες και τα αίματα και έμπαινε στη λειτουργία...
      Μπήκα λοιπόν στο στάβλο του παπά και περίμενα... Όπου κατά το βράδυ να σου και μπαίνει ο παπάς να ταΐσει τα ζωντανά του, πέφτω απάνω του και τον σφάζω...
      Σε λίγες μέρες έμπαινα πάλι στο ίδιο χωριό, μέρα μεσημέρι, κι έκανα τάχατε τον πραματευτή, είχα αφήσει στο βουνό τ' άρματά μου και μπήκα στο χωριό ν' αγοράσω ψωμί, αλάτι και τσαρούχια για τα παληκάρια... όπου απ' όξω από ένα σπίτι, βλέπω πέντε μαυροφορεμένα ξυπόλυτα παιδιά που κρατιούνταν χέρι χέρι και ζητιάνευαν. Τρία κοριτσάκια και δυό αγοράκια, το μεγαλύτερο θά 'ταν ώς δέκα χρονών το μικρότερο ήταν ακόμα μωρό και το κρατούσε στην αγκαλιά της η πρωτοκόρη και το φιλούσε και το χάιδευε να μην κλαίει. Δεν ξέρω πώς, Θεού φώτιση, μού 'ρθε και τα ζύγωσα:
      -Ποιανού,είστε βρε παιδιά τα ρωτώ βουλγάρικα.
      Το μεγαλύτερο αγόρι σήκωσε το μικρό του κεφαλάκι:
      -Του παπά, αποκρίθηκε, που έσφαξαν προχθές στο στάβλο.
      Τα μάτια μου θόλωσαν, η γης στριφογύριζε σα μυλόπετρα: ακούμπησα στον τοίχο...
      - Ζυγώστε, βρε παιδιά ! είπα. Ελάτε κοντά μου.
      Έβγαλα απο το σελάχι μου τη σακούλα, γεμάτη λίρες τούρκικες και μετζίτια, γονάτισα κάτω, τ' άδειασα καταγής.
      -Να, πάρτε, φώναξα, πάρτε ! Πάρτε!
      Τα παιδιά ρίχτηκαν χάμω και μάζευαν με τα χεράκια τους τα μετζίτια και τις λίρες.
      Δικά σας, δικά σας! φώναξα πάρτε τα!
      Άφηκα και το πανέρι μου με τις πραμάτειες .
      - Ολα δικά σας, πάρτε τα!
      Κι' ευθύς το 'βαλα στα πόδια βγήκα απο το χωριό κι' έτρεχα... έτρεχα... Κι' ακόμα τρέχω!
      Ο Ζορμπάς ακούμπησε στον τοίχο,στράφηκε και με κοίταξε:
      -Έτσι γλίτωσα, είπε.
      -Γλίτωσες από την πατρίδα
      -Ναι, από την πατρίδα, αποκρίθηκε ο Ζορμπάς με ήσυχη σταθερή φωνή.
      Και ύστερα απο λίγο :
      -Γλίτωσα απο την πατρίδα, γλίτωσα απο τους παπάδες, γλίτωσα από τα λεφτά, ξεκοσκινίζω. Όσο πάει και ξεκοσκινίζω, αλαφρώνω. Πώς να στο πω; Λευτερώνουμε, γίνομαι άνθρωπος...
      Ύστερα από λίγη σιωπή, πήρε πάλι φόρα. Η καρδιά του ξεχείλιζε, δεν μπορούσε να την κάμει κουμάντο:
      - Μιά φορά έλεγα: Ετούτος είναι Τούρκος και Βούλγαρος, ετούτος Έλληνας ...
      Ού να χαθείς, παλιάνθρωπε, λέω συχνά στον εαυτό μου και τον μουντζώνω ού να χαθείς, κουτεντέ!
      Έβαλα μαθές γνώση, κοιτάζω τώρα τους ανθρώπους και λέω:
      Ετούτος είναι καλός άνθρωπος, εκείνος είναι κακός .Δεν πάει νά 'ναι Βούλγαρος ή Ρωμιός. Το ίδιο μου κάνει: είναι καλός, είναι κακός, αυτό μονάχα τώρα ρωτώ.
      Κι όσο γερνώ, ναι, μα το ψωμί που τρώγω, μου φαίνεται πως θ' αρχίσω κι αυτό να μην το ρωτώ.
      Μωρέ, δεν πάει νά' ναι καλός ή κακός! Όλους τους λυπούμαι, το σπλάχνο μου σκίζεται όταν δω έναν άνθρωπο, κι άς καμώνουμε πως δε μου καίγεται καρφί.
      Να, λέω, και ο φουκαράς ετούτος τρώει, πίνει, αγαπάει, φοβάται ...αδέρφια είμαστε όλοι...

      Διαγραφή
  5. Κοίτα ανεγκέφαλε... Δε φταίς για όσα γράφεις... Φταίνε οι δάσκαλοί σου, η μάνα σου και ο πατέρας σου. Γιατί αλλιώς δεν εξηγείται. Τα μόνα βιβλία που πιθανόν να θεώρησες χρήσιμα στη ζωή σου είναι τα βιβλιάρια που έχεις ή σου έχουν στην τράπεζα...Λυπάμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ποιον απευθύνετε το σχόλιό σου?
      δεν το διευκρινιζεις?

      Διαγραφή
    2. MALLON STON KAUREPTH TA ELEGE.

      Διαγραφή