Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Χατζηδάκης στο Mega: "Θα υπάρξει τέτοια οικονομική στήριξη στη Μεγαλόπολη που θα αλλάξει πλήρως η εικόνα της" (vd)

Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κωστής Χατζηδάκης φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στις εξελίξεις της ΔΕΗ.

Στην εκπομπή παρενέβη ο Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ κ. Αδαμίδης ο οποίος είπε ότι η βίαιη απολιγνιτοποίηση θα επιφέρει μαρασμό στην Αρκαδία και στη Δυτική Μακεδονία.

Ο κ. Χατζηδάκης κατηγόρησε τον κ. Αδαμίδη ότι βρίσκεται «σε απόλυτη δυσαρμονία» με αυτά που γίνονται στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά την πράσινη ανάπτυξη και επισήμανε ότι θα υπάρξει τέτοια οικονομική στήριξη σε αυτές τις περιοχές που «θα αλλάξει πλήρως η εικόνα τους».

«Προχωρούμε ένα master plan, μόνο το 1.7 δις από το Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης στις περιοχές αυτές» είπε και τόνισε στη συνέχεια ότι η ελληνική ΔΕΗ έχει κάνει συνεργασία με τη γερμανική ΔΕΗ για να γίνουν μεγάλα έργα Ανανεώσιμων Πηαγών Ενέργειας και στην Μεγαλόπολη.

Δεσμεύθηκε ότι οι χώροι του των ορυχείων θα αποκατασταθούν και εκεί θα δουλέψουν και οι εργολαβικοί εργαζόμενοι, τονίζοντας ότι «εκεί που έσκαβαν, πλέον θα σκεπάζουν»

Τέλος, αναφέρθηκε και στο πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου της ΔΕΗ για το οποίο «δεν θα πληρώσουν λεπτό οι φορολογούμενοι ή τα ασφαλιστικά ταμεία».

Το σχετικό τμήμα της συνέντευξης μετά το 8.00 λεπτό έως το τέλος...

10 σχόλια:

  1. Καποια απο τα εργα που προγραμματιζουν δεν ειναι λιγο παπατζα;

    Π.χ. ενω εδω και χρονια λενε οτι θα φτιαξουν δρομο ΠΥΡΓΟΣ-ΤΣΑΚΩΝΑ με χρηματα του κρατους και του αναδοχου, τωρα μας λενε οτι θα δωσουν 1,5 δις απο τα χρηματα της μεταλιγνιτικής Μεγαλοπολης για να γινει δρομος ΠΥΡΓΟΣ-ΛΕΥΚΤΡΟ με επιχειρημα οτι θα ερθουν logistics και τουριστες πιο ευκολα στην περιοχη μας.

    Δηλαδη στην ουσια θα πληρωθει απο τα χρηματα της Μεγαλοπολης ενας δρομος που επρεπε να γινει ουτως η αλλως.
    (σ.σ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΟΔΙΑ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παπάτζα και ράδιο αρβύλα σίγουρα είναι τα περί κατασκευής τμήματος αυτοκινητοδρόμου Πύργος - Λεύκτρο και μόνο εντός Μεγαλοπόλεως έχει κυκλοφορήσει αυτή η φήμη. Προφανώς γιατί κάποιοι Μεγαλοπολίτες όπως πάντα τρώνε κουτόχορτο κι έχουν διαχρονικά την εντύπωση ότι η Μεγαλόπολη είναι το επίκεντρο του ενδιαφέροντος (η πραγματικότητα έχει δείξει το ακριβώς αντίθετο).
      Πρώτον δεν έχει δοθεί ακόμη λύση για την έναρξη των εργασιών για το τμήμα Πάτρα - Πύργος.
      Δεύτερον εάν το τμήμα Καλό Νερό - Τσακώνα μετατέθηκε για το αόριστο μέλλον λόγω έλλειψης πόρων, πόσες πιθανότητες έχει ένα τμήμα αυτοκινητοδρόμου Πύργος - Λεύκτρο το οποίο από τεχνικής άποψης (λόγω μορφολογίας εδάφους κτλ.) θα έχει εκ των πραγμάτων πολλαπλάσιο κόστος; Επίσης να μη ξεχνάμε ότι ένα τέτοιο τμήμα για να "κουμπώσει" στον Μορέα απαιτείται η κατασκευή υπερκόμβου στο Λεύκτρο (το κόστος στον Θεό). Θυμίζω κάπου εδώ ότι το τμήμα Λεύκτρο - Σπάρτη κατέληξε χωρίς ΛΕΑ γιατί αλλιώς δεν θα κατασκευαζόταν ποτέ.
      Από εκεί και πέρα οι αρμόδιες ευρωπαϊκές επιτροπές έχουν εδώ και χρόνια θέσει όρους και προϋποθέσεις για το ποιοι οδικοί άξονες μπορούν να φέρουν προδιαγραφές αυτοκινητοδρόμου και να λάβουν ευρωπαϊκό χρήμα. Το Πύργος - Λεύκτρο δεν πληροί τους όρους (εδώ με το ζόρι έλαβε εγκρίσεις το Πάτρα - Πύργος) συνεπώς μόνο με 100% εθνικούς πόρους θα μπορούσε να γίνει αλλά αυτοί δεν υπάρχουν.
      ΑΝ γίνει ποτέ κάτι, αυτό θα είναι ο οδικός άξονας Αρχαία Ολυμπία - Μεγαλόπολη, για τον οποίο φυσικά και δεν μιλάμε για τμήμα με προδιαγραφές αυτοκινητοδρόμου αλλά για οδό ταχείας κυκλοφορίας άνευ διαχωριστικής νησίδας κτλ.
      Τα περί logistics είναι μια άλλη τεραστίων διαστάσεων μπαρούφα που ξεκίνησε από την προηγούμενη δημοτική αρχή και δυστυχώς αναφέρεται κι από την σημερινή. Από ανθρώπους δηλαδή που νομίζουν ότι η αγορά κινείται με βάση την εικόνα που παρουσιάζει ο χάρτης. Κέντρο logistics στην Μεγαλόπολη θα είχε λογική εάν α) η Μεγαλόπολη ήταν στο κέντρο της Πελοποννήσου και άποψη υποδομών (οδικούς άξονες και υπερκόμβο). Εδώ με χίλια ζόρια απέκτησε μία βασική σύνδεση (κι αυτή της κακιάς ώρας) με τον αυτοκινητόδρομο. β) Εάν το Γύθειο ή η Καλαμάτα ήταν σημαντικά εμπορικά λιμάνια ή αεροδρόμια με εμπορικό κομμάτι.

      Διαγραφή
    2. Εάν α η Μεγαλόπολη ήταν στο κέντρο της Πελοποννήσου???
      Γιατί που είναι?
      Πόσο ΧΑΖΟΣ μπορεί να είσαι πόσο???
      Κατέβα για δήμαρχος στις επόμενες εκλογές θα μας σώσεις...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος 7:35 μ.μ

      "...εάν α)η Μεγαλόπολη ήταν στο κέντρο της Πελοποννήσου ΚΑΙ από άποψη υποδομών (οδικούς άξονες και υπερκόμβο)"

      Μάθε ανάγνωση ανόητε και το κυριότερο κοίτα να αποκτήσεις αντιληπτική ικανότητα της προκοπής. Να καταλαβαίνεις δηλαδή αυτά που διαβάζεις. Κάτι τύποι σαν εσένα, που δεν είναι σε θέση να καταλάβουν ούτε μία απλή έννοια, εκλέγουν τους φωστήρες που μας διοικούν και ιδού τα αποτελέσματα!

      Άντε τώρα να εξηγήσεις στον ανόητο πώς διαμορφώνεται το κόστος ανά χιλιόμετρο, τί εστί εδαφομηχανική κτλ. Η ηλιθιότητα είναι ανίκητη. Ναι, θα κατασκευαστεί τμήμα αυτοκινητοδρόμου Πύργος - Λεύκτρο και η Μεγαλόπολη θα γίνει κέντρο Logistics, έχετε δίκιο.

      Κι αν τα δείτε ποτέ να μου γράψετε.

      Διαγραφή
  2. Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΥΡΓΟΣ-ΛΕΥΚΤΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΞΕΚΟΛΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ Ν.Δ. ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΑΙΖΕΤΕ ΑΛΛΟ ΣΑΝΟ, ΘΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ 1000-1500 ΞΥΠΝΙΟΙ... ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΗΝ ΒΑΨΑΤΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο χωριό μου λένε ότι όπου ακούς πολλά κεράσια να κρατάς μικρό καλάθι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικά εδώ μας φταίνε όλα εκτός από την πραγματικότητα. Για την Μεγαλόπολη οι άνθρωποι που ευθύνονται για την κατάσταση που βρίσκεται η πόλη σήμερα αναζητούν ρόλους σωτηρίας της πόλης..ο Χατζηδάκης και όλοι οι υπόλοιποι δεν έχουν κανένα λόγο να έχουν συναισθήματα απέναντι στην πόλη εδώ οι δικοί μας σωτήρες της τριακοταετιας δίνουν ρέστα επιβίωσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το τελευταίο καιρό για όσους παρσκουλουθουν τα περί της Μεγαλόπολης αντιλαμβάνονται ότι βρίσκεται σε εξέλιξη μια φοβερή αντιπαράθεση μεταξύ του δημάρχου και των παρατάξεων τσιριγωτη και μιχοπουλου με θέμα το αέριο και άλλα μικρότερα ζητήματα που αφορούν την πόλη.έντονη δραστηριότητα των δύο παρατάξεων για την υπεράσπιση της τηλεθέρμανσης. Αλήθεια θα σκεφτεί κανείς τι έκανε μέχρι σήμερα ο κύριος Μιχοπουλος για την υπεράσπιση της τηλεθέρμανσης επέδειξε ενδιαφέρον κατα το παρελθόν ανάλογο με το σημερινό.ουδεοοτε βέβαια αναφέρθηκε στην υπογραφή της προηγούμενης δημοτικής αρχής και της τηλεθέρμανσης απέναντι στις υποχρεώσεις της ΔΕΗ. Ό επικεφαλής της τηλεθέρμανσης γνωστες πλέον η συνέπειες τής υπογραφής του. Τελικά αν αγωνίζονταν με το ίδιο πάθος όλα αυτά τα χρόνια θα ειταν σε αυτή την κατάσταση η Μεγαλόπολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή