Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Μεγαλόπολη: κατάληψης συνέχεια .. χθες το ΓΕΛ σήμερα και το Γυμνάσιο (ΝΕΩΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ)

Μεγαλόπολη, Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019
στα σχολεία της το κουδούνι χτύπησε
αλλά οι μαθητές έθεσαν εαυτόν
εκτός μαθήματος.
ΚΑΤΑΛΗΨΗ (για μια ακόμα φορά...)

Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου ξεκίνησαν
 τον χορό της κατάληψης
επικαλούμενοι την μη πραγματοποίηση εκδρομής της Β΄Λυκείου
Οι μαθητές και οι καθηγητές του Γυμνασίου μπήκαν
από την δεύτερη πόρτα εισόδου (υπό την εποπτεία των μαθητών Λυκείου)
και πραγματοποιήθηκαν κανονικά τα μαθήματα στο Γυμνάσιο

Μεγαλόπολη, Τρίτη 12  Φεβρουαρίου 2019
Κατάληψη και σήμερα...
μόνο που τώρα  συμμετείχαν και οι μαθητές του Γυμνασίου,
επικαλούμενοι (προφορικά τουλάχιστον)
συμπαράσταση στους καταληψίες μαθητές του Λυκείου...

ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ...
Το αγαθό της μόρφωσης είναι πράγματι πολύτιμο
όσο και αν το υπάρχον σύστημα πολλάκις το απαξιεί...
Είναι υψίστης σημασίας, όλοι μας, μαθητές, καθηγητές και γονείς
να μην το "ξοδεύουμε" για μικρά και ελαχιστοβαρή θέματα
Η κατάληψη είναι η έσχατη "λύση" που οι μαθητές  επιλέγουν,
θέτοντας τον εαυτό τους σε απώλεια μαθημάτων και σχολικού βίου,
εφόσον υπάρχει ένα πραγματικά σοβαρό πρόβλημα και
εφόσον δεν υπάρχει άλλη δυνατότητα επίλυσής του....
----------------------------------------------------------


Μεγαλόπολη, Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Κλειστά και σήμερα τα σχολεία...
Με ιδιαίτερα τσουχτερό κρύο, καραδοκούσης της γρίπης,
 οι μαθητές Γυμνασίου και ΓΕΛ συνεχίζουν να κρατούν τα λουκέτα στις εισόδους του σχολικού συγκροτήματος
Μέσα  μαθητές ελάχιστοι ,
στο πεζοδρόμιο καθηγητές, μέλη των συλλόγων γονέων και εκπρόσωπος του Δήμου
διαπραγματεύονται με κάποιους μαθητές για την λήξη ...
Θα δούνε λένε, ίσως το "κρατήσουν κλειστό" μέχρι και την Παρασκευή!

Σήμερα δεν θα καταθέσουμε σχόλιο...
Τα σχόλια είναι πλέον περιττά !!

----------------------------------------------------------------

Μεγαλόπολη, Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Συνεχίζεται ο  ρυθμός κατάληψης και σήμερα, του Αγ. Βαλεντίνου...
Με μόνη διαφορά ότι επανήλθαμε στο μοντέλο της Δευτέρας,
δηλαδή, κατάληψη για τους μαθητές του Λυκείου,
μάθημα για τους μαθητές του Γυμνασίου ,
με είσοδό τους από την έτερη θύρα...
Αύριο, οψόμεθα...

---------------------------------------------

Μεγαλόπολη, Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Τέλος κατάληψης και για το Γενικό Λύκειο
καλή επιστροφή λοιπόν στην κανονικότητα του σχολικού βίου
και καλό Σ/Κ σε όλους...




30 σχόλια:

  1. Το αγαθό της μόρφωσης είναι πολύτιμο όταν οι καθηγητές κάνουν σωστά τη δουλειά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν και οι καθηγητές και οι μαθητές και οι γονείς εργάζονται, σέβονται και επικοινωνούν αμφίδρομα με ενδιαφέρον, αγάπη, αλτρουϊσμό, οράματα, παραδειγματικές συμπεριφορές κλπ κλπ...
    Όλα αυτά τα στοιχεία δηλαδή που συνιστούν ένα υγιές και παραγωγικό σχολείο και που η επίτευξή του συνίσταται στην συνύπαρξη και των 3 ομάδων
    Το τρίγωνο αυτό είναι ισοσκελές αγαπητέ, ή ...
    με βάση όποια πλευρά του απαιτείται έκαστη στιγμή και περίπτωση

    Γ. Δημητρακοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω μια στοχευμένη επίθεση στο πρόσωπο των μαθητών της Β Λυκείου, οι οποίοι στην ουσία έχοντας εξαντλήσει κάθε πιθανό τρόπο εύρεσης λύσης στο θέμα της Τετραημερης εκδρομής που ΚΑΚΩΣ ακυρώθηκε κατέληξαν στην εσχάτη και τελευταία λύση της ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ.....Αυτή η απόφαση πάρθηκε,διότι τόσο ο διευθυντής όσο και ο Σύλλογος διδασκόντων τους ΓΕΛ δεν έδωσε ξεκάθαρες απαντήσεις τόσο στους ίδιους τους μαθητές της Β Λυκείου όσο και στους γονείς του που επισκέφτηκαν τον διευθυντή την Παρασκευή 08 Φεβρουαρίου!!!

      ΥΡ: Σαν τοπικός ιστότοπος ενημέρωσης θα έπρεπε να είστε πιο ενημερωμένοι για τα θέματα του τόπου και να κάνατε μια σωστή και αντικειμενική ενημέρωση....Γιατί με αφορμή το παραπάνω θέμα θεωρώ πως δεν έχετε ακούσει την πλευρά των μαθητών και στο άρθρο σας φαίνεται πεντακάθαρα η εχθρική σας στάση ενάντια στην ΚΑΤΑΛΗΨΗ των μαθητών!!!

      Διαγραφή
    2. Με μεγάλη μου λύπη θα σας πω ότι είμαστε απόλυτα ενημερωμένοι για ΟΛΟ το θέμα της εμπλοκής στην εκδρομή της Β΄Λυκείου. Και πάλι θα επαναλάβουμε ότι επίσης δυστυχώς δεν θεωρούμε σωστό να "κρεμάσουμε" στο blog τις ... λεπτομέρειες της υπόθεσης (και ο λόγος είναι να προστατεύσουμε και να μην στιγματίζουμε τα παιδιά, που είναι παιδιά, και πολλάκις κάνουν πράγματα που είναι απίστευτα!)
      Με αφορμή την ξεκάθαρη τοποθέτησή μας θα αντιλαμβάνεστε ελπίζουμε ότι η στάση μας είναι άκρως υποστηρικτική για τους μαθητές
      και επιπλέον να αναφέρουμε πεντακάθαρα ότι έχουμεαρνητική στάση απέναντι στην ΚΑΤΑΛΗΨΗ των σχολείων, την οποία θεωρούμε εχθρική διαδικασία για τον σχολικό βίο...
      Γ. Δημητρακοπούλου

      Διαγραφή
  3. Δίκιο έχουν τα παιδιά, έχουν δικαίωμα να πάνε εκδρομή και υποχρέωση σας είναι να τους πάτε. Δεν είναι ένα μικρό και ελαχιστοβαρή θέμα καθώς είναι μέρος από τον σχολικό τους βίο και μια εμπειρία που ελάχιστες φορές ζουν!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα.
      Όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχουν πολλά άλλα προβλήματα, που δεν μπορούν να τοιχοκοληθούν στην σελίδα ενός blog....
      Προβλήματα που αφορούν το "ισοσκελές σχολικό τρίγωνο" που προανέφερα, και που επιβάλλεται να μπαίνουν επί τάπητος μέσα στα σχολεία και όχι στα πεζοδρόμια....

      Γ. Δημητρακοπούλου

      Διαγραφή
    2. Οι σχολικές καταλήψεις είναι ένας "θεσμός", που ξεκίνησε από τη δεκαετία του '90, με αφορμή αντίστοιχες καταλήψεις που έγιναν τότε στα Πανεπιστήμια.
      Πρέπει να γίνει, ωστόσο, μια διάκριση μεταξύ των καταλήψεων σε σχολικές μονάδες και σε αυτές που γίνονταν και γίνονται σε Πανεπιστήμια και Τεχνολογικά Ιδρύματα: η διάκριση έγκειται στο ότι οι μεν καταλήψεις στα σχολεία γίνονται από ανήλικους μαθητές, που δεν έχουν διαμορφώσει ακόμα το χαρακτήρα και την εν γένει προσωπικότητά τους και άρα δεν είναι σε θέση να εκτιμούν πλήρως κάποιες καταστάσεις, οι δε καταλήψεις και κινητοποιήσεις σε Πανεπιστήμια γίνονται από ενήλικες, με περισσότερο διαμορφωμένο χαρακτήρα και ευρύτερη αντίληψη, όντας φοιτητές...
      Δεν είναι το ζητούμενο εάν οι μαθητές κάνουν καταλήψεις για σοβαρά θέματα (π.χ. όπως στις αρχές της δεκαετίας του '90 ή την υπόθεση της Μακεδονίας) ή "ρηχά", όπως η διεκδίκηση μιας εκδρομής...Το ζητούμενο είναι εάν οι μαθητές, επαναλαμβάνω ανήλικοι, είναι σε θέση να προχωρούν σε τέτοιες ενέργειες.
      Εκτιμώ πως δε μπορούν και δεν πρέπει. Η "δουλειά" του μαθητή είναι να διαβάζει, να προβληματίζεται, να αμφισβητεί βεβαίως, αλλά να Π Ε Ρ Ι Μ Ε Ν Ε Ι να μεγαλώσει. Κι όταν μεγαλώσει, να πράττει.
      Οι μαθητές είναι Π Α Ι Δ Ι Α. Και ως παιδιά, έχουν ανάγκη τη στήριξη και την προστασία των ενηλίκων. Ειδάλλως, μπορούν να γίνονται υποχείρια αλλότριων σκοπιμοτήτων, εν προκειμένω μέσω και των καταλήψεων, όπως έγινε τη δεκαετία του '90, όπου αγωνιζόμασταν (?) ως μαθητές για τη μη διδασκαλία των αρχαίων Ελληνικών, θεωρώντας τα ως αναχρονιστικό μάθημα!!!
      Ας δοθεί μια λύση λοιπόν για τη διεκδικούμενη εκδρομή, χωρίς καταλήψεις, προκειμένου τα παιδιά να ξαναρχίσουν τα μαθήματα...

      Διαγραφή
  4. ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕ... ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΟΜΙΜΗ ΚΟΠΑΝΑ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ... ΓΙΑ ΝΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΣ, ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ... ΑΣΕ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ... ΚΑΤΑΝΤΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΩΡΑΙΑ... ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ...Ε;ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, ΠΡΩΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΟΡΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 10 μαθητές κάνουν την πλάκα και την αρβάλα τους. Οι υπόλοιποι στην καφετέρια, οι καθηγητές στα σπίτια τους, οι επιμελείς στα φροντιστήρια και οι γονείς χαχανίζουν αδιάφορα .
    Είναι και αυτό ένα αποτέλεσμα της ηθικής, πολιτικής και οικονομικής κρίσης.
    Και μη χειρότερα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όποιος δεν ξέρει να μη μιλάει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το αγαπημένο μου φαγητό είναι τα γεμιστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δαιν μας μαθεννουν τηπωτα στο σχολιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έξω απ την κλειστή την πόρτα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν κανουν τιποτα οι καθηγητες για την εκδρομη της 2ας λυκειου πραγματικα ελεος λυπαμαι.Ειλικρινα τα παιδια εχουν απολυτο δικιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μέσα έχει ζέστη
    Κατάληψη θα κάνουμε κ ας βρέχει
    Κι αν μπείτε στο σχολείο
    Κατάληψη θα κάνουμε και στο δημαρχείο !
    #καταληψητελος...#ποοοοτεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται...ξέρεις εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γενικά στην δημοσιογραφία,δεν είθισται ο δημοσιογράφος να παρουσιάζει την εκάστοτε είδηση με κενά και μονομέρεια,χωρίς να έχει πάρει την σφαιρική εικόνα των γεγονότων,ούτε νομίζω πως είναι σωστό εφόσον από εδώ πληροφορειται κόσμος να επηρεάζεται από την προσωπική σας άποψη,γιατί λόγω αυτου, έχει βγει στην κοινωνία λάθος εντύπωση τόσο για τα παιδιά της β Λυκείου,όσο και για τον σκοπό της κατάληψης...Σίγουρα η κατάληψη δεν είναι η κατάλληλη λύση,αλλά δεν θεωρώ τίμιο να παρουσιάζεται μονοπλευρα το γεγονός και τα παιδιά να εχουν στιγματιστεί από ολόκληρη την κοινωνία,ως οι "κωλοχαρακτηρες" που το μόνο που θέλουν είναι να χάσουν μάθημα! Η εκδρομη δεν ακυρωθηκε για τον λόγο που έχει διαδοθεί,ούτε στην καταληψη υποστηρίζονται κάποιες απρεπης συμπεριφορές...Αλλά ενώ όλοι κατακρίνουν την "αισχρη" συμπεριφορά των μαθητων, κάνεις δεν μιλά για την συμπεριφορά ορισμένων καθηγητών,τόσο απέναντι στους μαθητες,όσο και απεναντα στους γονεις που ήρθαν να συζητήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε μαζί σας, γιαυτό υπάρχει το άρθρο (σκέτα γεγονότα) και από κάτω ξεκάθαρα ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ....
      Στα υπόλοιπα περί των παιδιών δεν κάναμε ΚΑΜΙΑ αναφορά...
      Τα πιο υπόλοιπα είναι εσωτερικής διαχείρισης σχολείων (καθηγητές - γονείς - μαθητές)
      Και όσον αφορά την προσωπική μου άποψη είναι ότι στα χέρια των παιδιών βρίσκεται η σωτηρία και η απελευθέρωση της κοινωνίας, από όσα την ακρωτηριάζουν και την καθιστούν ένα ζοφερό βαρίδι για το μέλλον τους, που δυστυχώς είναι αποτέλεσμα καθ'ολοκληρία σχεδόν των "δικών μας ενεργειών"....
      Όμως για να επιτευχθεί αυτό πρέπει πρώτα οι ενήλικες να βρούμε το θάρρος και την ειλικρίνεια να πούμε "κάναμε λάθος εκεί και εκεί..., αυτός είναι ο σωστός δρόμος να πορευτείτε , παιδιά μας"

      Γ. Δημητρακοπούλου

      Διαγραφή
  15. Οι εκπαιδευτικοί πλεον κ. Δημητρακοπούλου έχετε γίνει εντελώς αδιάφοροι... οι μισοί αργειτε να πάτε στις δουλειές (σπόντα) και η κατάληψη σας ήρθε κουτί αυτες τις 4 μερες ... τα παιδιά έχουν δικαιώματα και αν δεν τα πανε εκδρομή θα το ξανακλεισουν Γιατι αυτο ειναι το λογικό καλη σας μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ ότι η "λογική " σας και η "κριτική" σας, με εκπλήσσει...
      Το σχόλιό σας (ανώνυμα)αναρτήθηκε, ο καθένας διαβάζει και βγάζει συμπεράσματα.

      (επωνύμως...)Γ. Δημητρακοπούλου

      Διαγραφή
  16. Θεωρώ πως υπάρχει μια έντονη κοντρα αναμεσα σε εσας και στους μαθητες της β λυκειου. Σύμφωνα με τα λεγομενα τους ποιος ο λογος ; και αυτο φαίνεται μεσα απο τις αναρτήσεις σας ολες αυτες τις μερες. θεωρω πως έχετε ασχοληθεί και εχετε σχολιασει την συγκεκριμένη κατάληψη χωρις να σας αφορα τοσο πολυ το ζήτημα εφοσον ειστε καθηγήτρια στο Γυμνάσιο Μεγαλόπολης. Οι αναρτήσεις σας δεν ηταν απλα ενημερωτικές προς εμας αλλα ήταν αναρτήσεις στοχοποίησης απέναντι στους μαθητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόντρα ανάμεσα σε εμένα και στα παιδιά της Β' Λυκείου δεν υπάρχει επ'ουδενί!!
      Όλα τα παιδιά των Λυκείων έχουν υπάρξει μαθητές μου(για μένα ιερή σχέση)
      και πολλοί από αυτούς,
      με συγκίνηση αναφέρω είναι παιδιά παλαιότερων μαθητών μου,
      επιδίδοντας ακόμα πιο βαριά συγκλονιστική σημασία...
      Τα σχόλια και οι παρατηρήσεις μου αφορούν ξεκάθαρα τις καταλήψεις εν γένει και σε καμία περίπτωση την συγκεκριμένη κατάληψη!!
      Πραγματικά με λυπεί ότι παρόλο που επώνυμα και ξεκάθαρα τοποθετήθηκα, βλέπω μια επιμονή στην αναφορά κοντρών
      και έτσι βάζω τελεία εδώ! ευχόμενη να μην βλέπουμε λουκέτα στις πόρτες των σχολείων,
      για θέματα που θα έπρεπε να διευθετούνται μέσα στα σχολειά
      και επιτρέψτε μου, αυτό οφείλουμε να το υποστηρίξουμε ολόψυχα πρώτα από όλους οι ενήλικες (δηλ. εκπαιδευτικοί και γονείς),
      δίνοντας έμπρακτα το παράδειγμα της συνεργασίας, του σεβασμού και του ειλικρινούς ενδιαφέροντος

      Γ. Δημητρακοπούλου

      Διαγραφή
  17. Στη δημοσίευσή σας για την ημέρα της Πέμπτη έχετε κανει λάθος (αν δεν ξέρετε μην μιλάτε και αν ξέρετε γραψτε τα σωστα), στο μοντέλο της Δευτέρας επανήλθατε και θα ξανά επανέλθουν τα παιδιά αν δεν γίνει η εκδρομή τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ,-ή έχετε δίκιο, διορθώθηκε η ημέρα, γράφτηκε Τρίτη κατά λάθος.
      (υπερβολικά επικριτική η παρατήρηση σας θεωρούμε)
      Όσον αφορά για την περαιτέρω ενημέρωση, τι να πούμε, εμείς δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει, αντίθετα από εσάς που από τα γραφόμενά σας, μάλλον έχετε πλήρη γνώση...

      Διαγραφή
  18. Η συμπεριφορά σας ειναι άκρως ειρωνική απέναντι στα παιδια οπως και σε αυτους που γράφουν σχολια κατω απο τις αναρτήσεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λέτε ότι δεν κάνετε χρήση σχολιου στις αναρτήσεις σας αλλά όταν χρησιμοποιείται αποσιωπητικά και θαυμαστικά προφανώς και σχολιάζεται έμμεσα... επιπλέον όταν λέτε ότι οι μαθητές που συμμετείχαν στην καταληψη απλά έκαναν την πλάκα τους για να χάσουν μάθημα δεν γνωρίζεται τις δυσκολίες και τις απαιτησεις μιας καταληψης...παιδια μέσα στο κρύο ξυπνούσαν από της 5 το πρωί και ήταν στο σχολείο μεχρι της 1 το βράδυ για να διεκδικήσουν μια εκδρομή...μαθητες διαβαζαν μέσα στο σχολείο και πήγαιναν στα φροντιστήρια τους χωρίς να βλέπουν τις οικογένειες τους και χωρίς να τρώνε για ώρες...συζητούσαν με τους καθηγητές όσο πιο ευγενικά γινόταν μέσα στο κρυο και τελικά αυτό δεν βγήκε πουθενά... Δεν νομίζω πως για τα παιδια είναι τόσο ευχαριστη η κατάληψη (τουλάχιστον από την 3 μέρα και μετα)διότι κουράζονται νευριάζουν και καταλαβαίνουν πόσο δυσκολο είναι να γινει κάτι το σωστό και δίκαιο... ανακαλύπτουν την καταντια της κοινωνίας μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βλέπω ότι επανέρχεστε με ιδιαίτερη στεναχώρια και προβληματισμό και επιτρέψτε μου πολύ ειλικρινά να πω και με άδικη επίθεση στο πρόσωπό μου
    Εκτιμώ ότι είστε γονέας κάποιου από τα παιδιά της Β΄Λυκείου (καθότι εγώ δεν γνωρίζω σε ποιόν απευθύνομαι)
    Επίσης εκτιμώ ότι είστε από τους γονείς που είναι δίπλα στα παιδιά τους με αγάπη και ουσιαστικό ενδιαφέρον
    Επιτρέψτε μου να αναφέρω (όχι με έπαρση...) ότι με τον ίδιο τρόπο λειτουργώ και εγώ απέναντι στα παιδιά, με απέραντη αγάπη και ευαισθησία
    Όμως αυτό δεν θα με οδηγήσει να αντιμετωπίσω τις καταλήψεις των σχολείων ως υγιές μέσο διαχείρισης των ενδοσχολικών προβλημάτων
    Θα επιμένω πάντα ότι αν θέλουμε (όπως σωστά αναφέρετε)να οδηγήσουμε την νέα γενιά, τα σημερινά νέα παιδιά, σε μια κοινωνία που να μην είναι σε κατάντια οφείλουμε να υπερασπιστούμε τον θεσμικό ρόλο του σχολείου (το τρίγωνο καθηγητές - μαθητές - γονείς), δίνοντας έτσι έμπρακτα το παράδειγμα μιας σωστής και δίκαιης όπως αναφέρετε, συνεργασίας.
    Όσον αφορά την απώλεια εκδρομών στους μαθητές, είναι κάτι που προσωπικά η ίδια ως εκπαιδευτικός, έχω διατεθεί πολλάκις, με τεράστια προσωπική δυσκολία,ως συνοδός για να μην χάσουν το αναφαίρετο αυτό δικαίωμά τους.
    Τέλος λυπάμαι πραγματικά για την μη πραγματοποίηση της εκδρομής τους, το συζήτησα και με τα ίδια τα παιδιά της Β΄Λυκείου,καθώς και για την απώλεια των εκδρομών και των παιδιών των υπολοίπων τάξεων Λυκείου και Γυμνασίου που προέκυψε μετά την κατάληψη
    Θα χαρώ πραγματικά, αν το επιθυμείτε να μιλήσουμε και προσωπικά...
    Γ. Δημητρακοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή