Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

Αθανάσιος Κουτρής (υποψ. σύμβουλος ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ) : Βιογραφικό και πεπραγμένα στην αυτοδιοίκηση

Δημότες -σες του Δήμου Μεγαλόπολης

Γεννήθηκα στο Λύκαιο και διαμένω με την οικογένεια μου στη Μεγαλόπολη. Μετά από την τιμητική πρόταση του κ. Αθανάσιου Χριστογιαννόπουλου και φθάνοντας στις Δημοτικές εκλογές της 26ης Μάίου 2019, θέτω στην κρίση σας την υποψηφιότητά μου για Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Μεγαλόπολης. Αναφέρω περιληπτικά την μέχρι σήμερα πορεία μου στα κοινά, για ενημέρωσή σας.

•Εχω διατελέσει μέλος του Δ.Σ. του Γυμναστικού Συλλόγου Μεγαλόπολης «ΤΑ ΛΥΚΑΙΑ» και παράλληλα αθλητής και μέλος σε Δ.Σ. άλλων Συλλόγων της Μεγαλόπολης.
• Έχω εργαστεί αρχικά στον ιδιωτικό τομέα, στη Δ.Ε.Η. κ,λπ.
• Κατόπιν εργάστηκα ως μόνιμος Διοικητικός Υπάλληλος στηνΤοπική Αυτοδιοίκηση και στη Δημόσια Διοίκηση συνολικά επί 25 χρόνια. Δηλαδή σε Κοινότητες (υποβάλλοντας και υλοποιώντας πρωτοποριακές ιδέες π.χ. «ΡΑΔΙΟ ΛΥΚΑΙΟ»), στον Δήμο Μεγαλόπολης, στην πρώην Κρατική Περιφέρεια Πελοποννήσου και στη σημερινή Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου σε διάφορες θέσεις Διοικητικού - Οικονομικού.
• Παράλληλα έχω διατελέσει και ως αιρετός 4 χρόνια Κοινοτικός Σύμβουλος (με υλοποίηση τότε όλων των θεμάτων εκείνου του προγράμματος) και 2 χρόνια Εκπρόσωπος στο τότε Συμβούλιο περιοχής (αποτελούμενο από 60 κοινότητες και το Δήμο Μεγαλόπολης) της 7ης Εδαφικής Περιφέρειας του λεκανοπεδίου Μεγαλόπολης.
• Έχω συμμετάσχει σε επιμορφωτικά σεμινάρια για θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Δημόσιας Διοίκησης, της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Υπουργείου Εσωτερικών, της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης.
• Έχω δημοσιεύσει στο παρελθόν πολλές προτάσεις για το λεκανοπέδιο Μεγαλόπολης για αναπτυξιακά θέματα, τουριστικά, πολιτιστικά, υποδομών, έργων κ.λπ.
• Έχω υποβάλλει δεκάδες αιτήματα προς το Δήμο μέσα στην τελευταία πενταετία σχετικά με ζητήματα ποιότητας ζωής και καθημερινότητας του πολίτη.
• Τελευταία μετά από τις ραγδαίες εξελίξεις στο Δήμο Μεγαλόπολης, ανέλαβα Δημοτικός Σύμβουλος τον Δεκέμβριο του 2018. Διαφωνώντας με την όλη πορεία της Δημοτικής Αρχής από την αρχή της πενταετίας, ανεξαρτητοποιήθηκα τον Ιανουάριο του 2019 γνωστοποιώντας το με επιστολή μου προς τους Δημότες (διότι ήταν και απαίτησή τους), δηλώνοντας ότι διαφωνώ πλήρως με τη Δημοτική Αρχή διότι δεν τηρήθηκε στην πράξη το πρόγραμμα της πενταετίας, οι Δημότες αγνοήθηκαν, ο Δήμος καταποντίστηκε από άκρη σε άκρη, η Μεγαλόπολη υποβαθμίστηκε και τα χωριά μας εγκαταλείφθηκαν και καταβαραθρώθηκαν.

• Μέσα στους 5 μήνες ως ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος έχω υποβάλλει προτάσεις και ερωτήσεις για θέματα ύδρευσης, ηλεκτροφωτισμού, πλατειών, αγροτικών δρόμων και κοινοχρήστων χώρων. Έχω ζητήσει εγγράφως αντίγραφο του μητρώου όλων των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου Μεγαλόπολης με πλήρη στοιχεία(;;:...).
• Έχω αναφερθεί επανειλημμένα με έγγραφα προς το Δήμο και σε συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, την Περιφέρεια και τα αρμόδια Υπουργεία για το σοβαρό θέμα των απαγορευμένων (από το 2005) και επικίνδυνων αμιαντοσκεπών (ελενίτ) στις 2 ΜΟΜΑ Μεγαλόπολης. Ζητώντας να μπει ο Δήμος Μεγαλόπολης σε πρόγραμμα Εθνικό - Ευρωπαϊκό για την απομάκρυνση και αντικατάσταση των αμιαντοσκεπών αυτών όπως προΒλέπεται από την οδηγία 1999/77/ΕΚ και 2003/18/ΕΚ της ΕυρωπαϊκήςΈνωσης.
• Ακόμη έχω υποβάλει έγγραφο αίτημα σύνδεσης παροχών νερού του νέου δικτύου ύδρευσης στις δύο ΜΟΜΑ Μεγαλόπολης οι οποίες εκκρεμούν εδώ και έξι χρόνια.

• Έχω διαφωνήσει στο Δημοτικό Συμβούλιο στις αποφάσεις για το τεχνικό πρόγραμμα έτους 2019 και για τον προϋπολογισμό έτους 2019 και δεν έχω ψηφίσει αναθέσεις μελετών εκατοντάδων χιλιάδων ΕΥΡΩ σε μελετητικά γραφεία που χρεώνεται ο Δήμος και χάνουν οι Δημότες, ενώ μπορεί να τις κάνει ο ίδιος ο Δήμος ή οι Κρατικές Υπηρεσίες δωρεάν με τους επιστήμονες που διαθέτουν και με αυτά τα αντίστοιχα ποσά να εκτελεστούν τα ίδια τα έργα (για τα οποία μένουν οι μελέτες πολλές φορές στα συρτάρια).
• Επίσης δεν έχω ψηφίσει αποφάσεις αναθέσεων εργασιών σε τρίτους γιατί επιβαρύνεται ο Δήμος και οι Δημότες με εκατοντάδες χιλιάδες ΕΥΡΩ, επειδή τις εργασίες αυτές μπορεί να τις εκτελέσει ο Δήμος με τα μηχανήματα και με το προσωπικό που διαθέτει.
• Ακόμη έχω διαμαρτυρηθεί για τις αδικίες που έχουν γίνει από τη Δημοτική Αρχή στα ετήσια τεχνικά προγράμματα, στη Μεγαλόπολη και στις Τοπικές Κοινότητες.
• Με την προϋπηρεσία, την εμπειρία, την όρεξη και το χρόνο για προσφορά στον τόπο μου, την πίστη μου στις αξίες και στα ιδανικά, με εντιμότητα, διαφάνεια και νομιμότητα, για τους λόγους αυτούς, συμμετέχω στις Δημοτικές εκλογές ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο ψηφοδέλτιο με τον συνδυασμό «ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ» με επικεφαλής τον υποψήφιο Δήμαρχο κ. Αθανάσιο Χριστογιαννόπουλο.

• Σας καλώ όλους να στηρίξετε τον συνδυασμό μας, να στηρίξετε και την υποψηφιότητά μου με την ψήφο σας στις Δημοτικές εκλογές της 26ης Μάίου 2019.
• Για να σταματήσει ο κατήφορος, για να αλλάξει πορεία ο τόπος μας και να πάει ΜΠΡΟΣΤΑ.
• Για να κάνουμε όλοι μαζί ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ

Με εκτίμηση ΚΟΥΓΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Μεγαλόπολης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου