Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Τατούλης για δωροδοκία από Πάλλη και Ρέστη: "Δε φοβάμαι κανέναν και δε μπορεί κανείς να με εκβιάσει"


Σχετικά με όσα δημοσιεύτηκαν και αφορούν δήθεν "δωροδοκία του Τατούλη από Πάλλη και Ρέστη" ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου δήλωσε:

"Οι δυνάμεις που συντηρούν τα συστήματα της διαφθοράς ξαναχτύπησαν. Με καταθέσεις "δήθεν" αληθινές και πασίδηλα ψεύδη για μια ακόμα φορά προσπαθούν να με εκβιάσουν.

Τους υπενθυμίζω ότι το 2007 όταν μιλούσα για τα προβλήματα που έρχονταν στη χώρα (τις φρικτές συνέπειες των οποίων βιώνουν εδώ και καιρό αδιέξοδα οι πολίτες) δεν δίστασα να τα βάλω με το πιο ισχυρό τότε πολιτικό πρόσωπο της χώρας.

Στέλνω ένα μήνυμα προς όλους τους συμμετέχοντες στην προσπάθεια συκοφάντησής μου, ότι δεν φοβάμαι κανέναν και δεν μπορεί κανείς να με εκβιάσει.

Επαναλαμβάνω ότι σε αυτή την κρίσιμη στιγμή για τη χώρα μας βρίσκομαι στην πρώτη γραμμή της διεκδίκησης για την ανάταξη των παραγωγικών πατριωτικών δυνάμεων της, με κύριο σημείο αναφοράς την ενότητα του Ελληνικού λαού, η οποία πρέπει να διαφυλαχθεί με κάθε κόστος, μέσα από ένα δοκιμασμένο και αποτελεσματικό μοντέλο διακυβέρνησης.

Πριν από χρόνια αυτές οι δυνάμεις της βαθιάς συντήρησης αντιλήφθηκαν ότι οποία μεθόδευση εναντίον μου έπεφτε στο κενό. Η ανεπιτήδευτη σχέση μου με το λαό και τους ανθρώπους ήταν πάντοτε η μεγάλη μας δύναμη (η δίκη μου και των συμπολιτών μου). Να γνωρίζουν καλά ότι και πάλι αυτή η σχέση θα κερδίσει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου