Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2023

Ο γιός του Ροβέρτου Σπυρόπουλου υποψήφιος με ΝΔ/ Καλωσόρισμα Π. Βαλασόπουλου - "ανάθεμα" ΠΑΣΟΚ

Σε ανάρτησή του, το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της ΝΔ Παναγιώτης Βαλασόπουλος, σημειώνει :
"Σήμερα είναι μια σημαντική ημέρα για την Αρκαδία και την μεγάλη παράταξή μας! Καλωσορίζουμε τον Απόστολο Σπυρόπουλου, ο οποίος δυναμώνει το ψηφοδέλτιο νίκης της Αρκαδίας, μέχρι πρότινος συντονιστή τομέων πολιτικής του ΠΑΣΟΚ και γιό του αείμνηστου Ροβέρτου Σπυρόπουλου, ο οποίος με είχε τιμήσει με την συνεργασία του στις προσπάθειες μας για την πρόοδο της Αρκαδίας μας.

Κατά την διαχρονική διαδρομή του δε, είχε υπηρετήσει με συνέπεια, την γενέθλια γη και την χώρα μας, αφήνοντας το δικό του στίγμα από τις θέσεις ευθύνης που πέρασε! Αυτή την στιγμή όλοι μας υπηρετούμε τον εθνικό στόχο, όπως τον προσδιόρισε ο Πρόεδρος μας και Πρωθυπουργός της πατρίδας μας κ.Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ενώνουμε δυνάμεις για μια σύγχρονη ευρωπαϊκή Ελλάδα, δυναμώνουμε την Νέα Δημοκρατία, ανοίγουμε τα ψηφοδέλτια μας σε όσους έχουν την δύναμη της προσφοράς στο έθνος και ιδιαίτερα αποδεικνύεται στην πράξη η ορθότητα των θέσεων μας και η πολυσυλλεκτικότητα της παράταξης μας!! Είμαι βέβαιος ότι ο Απόστολος θα υπηρετήσει τις αρχές και τις αξίες μας , αλλά και την Αρκαδία μας με όλες του τις δυνάμεις, με ιδιαίτερο αίσθημα ευθύνης όπως ταιριάζει σ έναν Αρκά!

Καλώς ήρθες Απόστολε !!!"
----------------------------------------------------------


ΣΧΟΛΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

Τώρα εξηγείται στον ελληνικό λαό, γιατί άνθρωποι που ουδέποτε είχαν ανακηρυχθεί υποψήφιοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, βαφτίζονταν ως "υποψήφιοι" από τους μιντιακούς βραχίονες της Νέας Δημοκρατίας.
Όλα αυτά τα επικοινωνιακά πανηγύρια δείχνουν το πολιτικό ήθος του κ. Μητσοτάκη.
Πρωταγωνιστεί στην εξαχρείωση του δημοσίου βίου, για άλλη μια φορά μετά τις υποκλοπές, συνεχίζοντας την οικογενειακή του παράδοση.



2 σχόλια:

  1. Σε λίγο θα πηγαίνουμε στις εκλογές και θα επιλέγουμε τους υποψήφιους όχι με κόμμα γιατι θα μπερδευόμαστε
    Με αμπεμπαμλομ θα επιλέγουμε χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ξεφτίλα δεν έχει ηλικία, πολιτικό χρώμα, τόπο...Αφιερωμένο, όχι αποκλειστικά στον υπόψη γόνο (άλλωστε δε διέφερε ο πρόγονος και πολύ) αλλά σε όσους έχουν κάνει την υπόληψη τους κουρελόχαρτο:

    Ίσως να έγινα κι εγώ ό, τι ακριβώς μισούσα
    Να φτύνω γέλια ψεύτικα να βγάζω το καπέλο
    Χειροκροτώντας δυνατά αυτά που δεν μασούσα
    Και να πουλάω παρηγοριές πίσω από μαύρο βέλο
    Μπορεί να έμοιασα κι εγώ σ' αυτούς που κυνηγούσα
    Να στήνω δόκανα παντού να μη σε πλησιάζουν
    Να κάνω κόλπα πονηρά για τα δικά σου λούσα
    Αλλά να βγάζω το σκασμό όταν θα σε βιάζουν
    Μπορεί να φίλησα κι εγώ εκεί που είχα φτύσει
    Και να δικαιολογήθηκα πως ήμουν υπεράνω
    Δήθεν κακίες δεν κρατώ κι ασ μ' έχετε φυσήξει
    Σαν το κεράκι το ροζέ στην τούρτα πάνω πάνω
    Μπορεί να πούλησα κι εγώ κάτι απ' την ψυχή μου
    Αφού μου τη ζητήσανε γιατί να μην κεράσω
    Μόνο που είχα πρόβλημα αν ήταν στην τιμή μου
    Ή μου την κλέψανε κι αυτή μ' έναν κρυμμένο άσσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή