Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022

Ο οδικός άξονας Μεγαλόπολη – Αρχαία Ολυμπία διαφοροποιεί Βλάση από Νίκα!

Στο …κόκκινο η Νέα Δημοκρατία στην Πελοπόννησο:
Δημόσιο «άδειασμα» του Κώστα Βλάση στον Παναγιώτη Νίκα


Δεν πρόλαβαν να περάσουν λίγες ώρες, από την επίθεση που εξαπέλυσε στενός συνεργάτης του Παναγιώτη Νίκα εναντίον του βουλευτή Αρκαδίας της Νέας Δημοκρατίας, Κώστα Βλάση, και ο πρώην υπουργός «απάντησε» αδειάζοντας δημοσίως τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου.

Συγκεκριμένα, μιλώντας το βράδυ της Παρασκευής ο κ. Βλάσης στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού «Ιόνιαν» και στη δημοσιογράφο Νατάσα Πατρινού εξέφρασε ευθέως τις ενστάσεις του για τον οδικό άξονα Μεγαλόπολη – Αρχαία Ολυμπία.
Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελεί «έμπνευση» του περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Παναγιώτη Νίκα.
Ωστόσο, ο εν λόγω οδικός άξονας, όπως υποστηρίζουν παράγοντες και από την Αρκαδία, αλλά και από τη Μεσσηνία, θέτει εν αμφιβόλω την υλοποίηση δύο σημαντικών έργων στους εν λόγω νομούς, το Τρίπολη – Βυτίνα – Λαγκάδια – Αρχαία Ολυμπία και το Καλό Νερό – Τσακώνα, καθώς πρόκειται για δύο επίσης οριζόντιους οδικούς άξονες που ενώνουν τους δύο νομούς με τη δυτική Πελοπόννησο και αποτελούν αιτήματα δεκαετιών των τοπικών κοινωνιών.

«Δεν θα ήθελα η πραγματοποίηση αυτού του έργου (σσ Μεγαλόπολη – Αρχαία Ολυμπία), να αποτελέσει ταφόπλακα σε ένα έργο που θέλει η τοπική κοινωνία της Γορτυνίας και το οποίο όλες οι κυβερνήσεις το ανακοινώνουν προεκλογικά και δεν το έκαναν ποτέ. Να δούμε αν μπορεί αυτό το έργο να προχωρήσει, διότι πρόκειται για ένα έργο που μπορεί να φτάσει το μισό δις. Εμείς έχουμε μάθει να λέμε λίγα και να κάνουμε πολλά», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Βλάσης «αδειάζοντας» τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Παναγιώτη Νίκα.
Η δημόσια διαφοροποίηση του Κώστα Βλάση από τους σχεδιασμούς Νίκα έρχεται λίγες μέρες μετά τα όσα δήλωσε και ο βουλευτής Μεσσηνίας της Νέας Δημοκρατίας, Μίλτος Χρυσομάλλης, ο οποίος «έριξε το γάντι» στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου, καθώς τον κάλεσε να συμβάλει στην υλοποίηση των μελετών του άξονα Καλό Νερό – Τσακώνα.


Πηγή: Messiniapress

1 σχόλιο:

  1. Το έργο Τρίπολη-Αρχαία Ολυμπία εκτιμάται ότι απαιτεί περίπου 225.000.000€. Το θέμα είναι ότι δε χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, λόγω μικρού κυκλοφοριακού φόρτου και κατ' επέκταση χαμηλής βιωσιμότητας ούτε έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης. Η προοπτική να χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων είναι από μόνη της ανέκδοτο, ούτε βέβαια επαρκούν κονδύλια από το ΕΣΠΑ, ισχύον και αυτό που αναμένεται να εγκριθεί.
    Συνεπώς, απαιτούνται άλλες πηγές χρηματοδότησης, τις οποίες κανείς μα κανείς από όσους κοκορεύονται δε μπορεί να βρεί...
    Το έργο Μεγαλόπολη - Αρχαία Ολυμπία είναι σε σχεδόν μηδενικό επίπεδο ωριμότητας μελετών, οπότε, δε μπορεί να είναι γνωστό και το κόστος του.
    Ο δρόμος Καλό Νερό - Τσακώνα έχει κλείσει ως προοπτική, λόγο περιοχής Καϊάφα, που έχει χαρακτηρισθεί NATURA.
    Δυστυχώς, οι πολιτικοί μας δεν επιθυμούν να τα λένε μπροστά μας όπως έχουν τα πράγματα, ωστόσο μεταξύ τους τα λένε μια χαρά. Έχουν συμφωνήσει όμως να κρύβουν από το Λαό την οικονομική κατάντια (μας) κρατώντας τον εν υπνώσει, ελέω εκλογών!
    Πρέπει κάποια στιγμή να πάψει αυτή η θλιβερή τακτική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή