Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

Λ Υ Κ Α Ι Α 2 0 17 - 12η Α Ν Α Β Ι Ω Σ Η !!! Το πρόγραμμα




                                1973 – 2017 : 44 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΒΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΥΚΑΙΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

Λ Υ Κ Α Ι Α 2 0 17 - 12η Α Ν Α Β Ι Ω Σ Η: 
 Τ Ο Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α

Τα ΛΥΚΑΙΑ 2017 περιλαμβάνουν ποικιλία πολιτιστικών εκδηλώσεων που λαμβάνουν χώρα στη Μεγαλόπολη, στις Άνω Καρυές, στο Καστανοχώρι, στο Λύκαιο, στους Χράνους καθώς και τους αθλητικούς αγώνες που τελούνται στο Αρχαίο Στάδιο του Λυκαίου Όρους.


Α. ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Σάββατο 5 Αυγούστου 2017: Μουσική Βραδιά με το συγκρότημα του Λάκη Χαλκιά με θέμα “το Ελληνικό Τραγούδι από την Ομηρική Εποχή μέχρι σήμερα”, στο υπαίθριο Θέατρο της Λυκαίας Ακαδημίας στην τοπική κοινότητα Άνω Καρυών. Έναρξη 9.00 μ.μ. 

Κυριακή 6 Αυγούστου 2017: Θεατρική παράσταση «ΦΟΝΙΣΣΑ» του Αλ.
Παπαδιαμάντη από το Θεατρικό Οργανισμό Ελληνικού Θεάτρου «Αιχμή».: στο υπαίθριο Θέατρο της Λυκαίας Ακαδημίας στην τοπική κοινότητα Άνω Καρυών. Έναρξη 9.00 μ.μ. 

Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017: Μουσική βραδιά με το μουσικό συγκρότημα 
«ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ» σε έντεχνο – λαϊκό πρόγραμμα: στην κεντρική πλατεία της
τοπικής κοινότητας Λυκαίου. Έναρξη 9.00 μ.μ. 

Τρίτη 8 Αυγούστου 2017: Μουσική βραδιά με τη ΧΟΡΩΔΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΗΣ Ι.Μ. ΓΟΡΤΥΝΟΣ & ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ: στην κεντρική πλατεία μπροστά στον Ξενώνα της τοπικής κοινότητας Καστανοχωρίου. Ώρα έναρξης 9.00 μ.μ. 

Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017: Συναυλία με τον μουσικό, τραγουδοποιό και ερμηνευτή ΝΙΚΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΓΛΟΥ και το συγκρότημα του. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην κεντρική πλατεία Μεγαλόπολης. Έναρξη 9.00μ.μ. 

Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017: Τρισδιάστατη προβολή στη Λυκαία Ακαδημία με θέμα “Ολυμπιακοί Αγώνες” της τοπικής κοινότητας Άνω Καρυών. Έναρξη 7.30 μ.μ. 

Σάββατο 12 Αυγούστου 2017: ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ με το μουσικό σχήμα «ΛυρΑυλος»: στο υπαίθριο Θέατρο της Λυκαίας Ακαδημίας στην τοπική κοινότητα Άνω Καρυών. Έναρξη 8.00 μ.μ. 

Κυριακή 13 Αυγούστου 2017: Αφή φλόγας «Λυκαίων Αγώνων» στην Ιερή Κορυφή του Λυκαίου Όρους, έναρξη 7.00 π.μ.. Διεξαγωγή των αθλητικών αγώνων στο Αρχαίο Στάδιο των Λυκαίων Αγώνων. Έναρξη 8.00 π.μ. 

Κυριακή 13 Αυγούστου 2017: Μουσική Βραδιά με το συγκρότημα «ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ» σε διαχρονικές και νοσταλγικές μελωδίες, Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην κεντρική πλατεία της τοπικής κοινότητας Χράνων. Έναρξη 9.00 μ.μ.


---------------------------------------------------------------------------

Β. ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ: Κυριακή 13 Αυγούστου 2017, έναρξη 8.00 π.μ.

Την τελετή έναρξης των αγώνων θα λαμπρύνει με την παρουσία του ο Κώστας Σφυρής, καταγόμενος από το Βαλτεσινίκο, διεθνούς φήμης Μονωδός – πρώτος Βαθύφωνος Σολίστ της Όπερας του Γκρατς, ο οποίος με τη μοναδική φωνή του θα αποδώσει τον “Όρκο του Αθλητή των Λυκαίων” σε ποίηση του Νίκου Δασκαλόπουλου

1. Δρόμος 1/3 Σταδίου παμπαίδων Γ΄ (64 μέτρα)
Έτος γεννήσεως 2006 και 2007

2. Σφαιροβολία εφήβων, ανδρών (χωριστά)
Έτος γεννήσεως εφήβων 1998 και 1999 Έτος γεννήσεως ανδρών 1997 και πριν

3. Σφαιροβολία γυναικών Έτος γεννήσεως 1997 και πριν

4. Άλμα σε μήκος απλό, παίδων, εφήβων, ανδρών (χωριστά) Έτος γεννήσεως παίδων 2000 και 2001 Έτος γεννήσεως εφήβων 1998 και 1999 Έτος γεννήσεως ανδρών 1997 και πριν

5. Δρόμος 1/3 Σταδίου παγκορασίδων Γ΄ (64 μέτρα) 
Έτος γεννήσεως 2006 και 2007

6. Δρόμος 1/3 Σταδίου παμπαίδων Β΄ (64 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 2004 και 2005

7. Δρόμος 1/3 Σταδίου παγκορασίδων Β΄ (64 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 2004 και 2005

8. Δρόμος 1/2 Σταδίου παμπαίδων Α΄ (96 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 2002 και 2003

9. Δρόμος 1/2 Σταδίου παγκορασίδων Α΄ (96 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 2002 και 2003

10. Δρόμος 1/2 Σταδίου παίδων (96 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 2000 και 2001

11. Άλμα σε μήκος απλό, κορασίδων, νεανίδων, γυναικών (χωριστά)
 Έτος γεννήσεως κορασίδων 2000 και 2001
 Έτος γεννήσεως νεανίδων 1998 και 1999 Έτος γεννήσεως γυναικών 1997 και πριν

12. Λιθοβολία εφήβων, ανδρών, παλαιμάχων (χωριστά)
Έτος γεννήσεως εφήβων 1998 και 1999
 Έτος γεννήσεως ανδρών 1997 και πριν (έως και 65 ετών)
 Ηλικία παλαιμάχων από 66 έως και 73 ετών

13. Δρόμος 1/2 Σταδίου κορασίδων (96 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 2000 και 2001

14. Δρόμος ενός (1) Σταδίου εφήβων (192 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 1998 και 1999

15. Δρόμος ενός (1) Σταδίου νεανίδων (192 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 1998 και 1999

16. Δρόμος ενός (1) Σταδίου ανδρών (192 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 1997 και πριν

17. Δρόμος ενός (1) Σταδίου γυναικών (192 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 1997 και πριν

18. Δίαυλος παίδων, δρόμος δύο (2) Σταδίων (384 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 2000 και 2001

19. Δίαυλος κορασίδων, δρόμος δύο (2) Σταδίων (384 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 2000 και 2001

20. Δίαυλος εφήβων, δρόμος δύο (2) Σταδίων (384 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 1998 και 1999

21. Δίαυλος νεανίδων, δρόμος δύο (2) Σταδίων (384 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 1998 και 1999

22. Δίαυλος ανδρών, δρόμος δύο (2) Σταδίων (384 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 1997 και πριν

23. Δίαυλος γυναικών, δρόμος δύο (2) Σταδίων (384 μέτρα)
 Έτος γεννήσεως 1997 και πριν

24. Δόλιχος κορασίδων, νεανίδων, γυναικών, δρόμος επτά (7) Σταδίων (1.344 μέτρα), χωριστά
 Έτος γεννήσεως κορασίδων 2000 και 2001
 Έτος γεννήσεως νεανίδων 1998 και 1999
 Έτος γεννήσεως γυναικών 1997 και πριν (ελεύθερη συμμετοχή)

25. Δόλιχος παίδων, εφήβων, ανδρών , βετεράνων, δρόμος επτά (7) Σταδίων (1.344 μέτρα), χωριστά Έτος γεννήσεως παίδων 2000 και 2001
 Έτος γεννήσεως εφήβων 1998 και 1999
 Έτος γεννήσεως ανδρών 1997 και πριν (έως 40 ετών)
 Έτος γεννήσεως βετεράνων 40 ετών και άνω (ελεύθερη συμμετοχή)

26. Δρόμος παλαιμάχων, 1/3 Σταδίου (64 μέτρα)
 Ηλικία από 66 μέχρι 73 ετών

27. Δρόμος 1/3 Σταδίου, χλαμηδοφόρων (64 μέτρα)
 Εφόσον υπάρξουν συμμετοχές

28. Παγκράτιο (αγώνες πάλης)
 Εφόσον υπάρξουν συμμετοχές

--------------------------------------------------------------------------
ΕΝΤΥΠΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΥΚΑΙΩΝ ΑΓΩΝΩΝ 2017–ΚΥΡΙΑΚΗ, 13 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, ΩΡΑ 8:00 TO ΠΡΩΙ

Προς τον:
Πολιτιστικό Σύλλογο Άνω Καρυωτών Αρκαδίας “Ο ΛΥΚΑΙΟΣ ΔΙΑΣ” Σανταρόζα 3, 105 64, Αθήνα

Παρακαλώ να με συμπεριλάβετε στους αθλητές που επιθυμούν να συμμετάσχουν στους Αγώνες Λυκαίων 2017:



Ø ΕΠΩΝΥΜΟ………………………………………………………………………………………………..



Ø ΟΝΟΜΑ……………………………………………………………………………………………………



Ø ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΟΣ:……………………………………………………………………………………….



Ø ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ……………………………………………………………………………



Ø ΠΕΡΙΟΧΗ/ΠΟΛΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ/ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ………………………………………………………



Ø ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ /ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ…………………………………………………………………………………………………



Ø ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ…………………………………………………………………………



Ø E – MAILS………………………………………………………………………………………………..



Ø ΑΓΩΝΙΣΜΑ/ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ (ΔΥΟ ΜΟΝΟΝ):



1………………………………………………………………………………………………………….



2………………………………………………………………………………………………………….





ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΔΗΛΟΥΝΤΟΣ:………………………………………………………………………….



ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:…………………………………………..





· Συμμετοχές επιτρέπονται για δύο μόνο αθλήματα (δρομικά – άλματα – ρίψεις)

· Η συμμετοχή των αθλητών γίνεται με δική τους ευθύνη για τον ιατρικό αθλητικό προέλεγχο τον οποίο θεωρούμε επιβεβλημένο.



Δηλώστε τη συμμετοχή σας στα Λύκαια 2017, κατά προτίμηση μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, ή, τηλεφωνικά , συμπληρώνοντας, ή, δηλώνοντας απαραίτητα τα εξής στοιχεία:

Ø Ονοματεπώνυμο – Πατρώνυμο

Ø Περιοχή/ Πόλη Προέλευσης

Ø Ημερομηνία Γέννησης

Ø Αγώνισμα – Αγωνίσματα (μέχρι δύο) στα οποία επιθυμείτε να λάβετε μέρος

Ø Διεύθυνση Κατοικίας Ταχυδρομικός Κωδικός

Ø Τηλέφωνα / emails Επικοινωνίας



Διαθέσιμα emails και τηλέφωνα επικοινωνίας για δηλώσεις συμμετοχής:

Καραγιάννης Κυριάκος, Πρόεδρος: 6974060162, email: info@mekk.gr

Σπανού Αγγελική, Γ. Γραμ/τέας 6972088727, email: aggelikispanou@hotmail.com

Κωνσταντίνου Ανδρέας, Αντ/δρος: 6977436655, email: an-Kon@hotmail.com

Κουμουνδούρος Χρήστος, Ταμίας: 6944576065, email: chkoumou@gmail.com


Κακουλίδου Σοφία , Ειδ. Γραμ/τέας: 6974119689, email: sofkak@otenet.gr

13 σχόλια:

  1. Ποιος από τους πιο πάνω έχει μυρουδιά από αθλητισμό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ποιός σου είπε ότι το όλο πανηγύρι έχει να κάνει με τον αθλητισμό κι όχι με το να προβάλλουν κάποιες & κάποιοι τις αφεντομουτσουνάρες τους, να φλομώσουν τον μοσχαρολαό στο παραμύθι περί πολιτισμού, καλλιέργειας πνεύματος, οικονομικής ανάπτυξης και περί «λαμπρού» έργου που υποτίθεται πως υλοποίησαν ή ΘΑ υλοποιήσουν (κάπου, κάπως, κάποτε);
      Από εκεί και πέρα πρόσεχε τι γράφεις περί ικανοτήτων και γνώσεων μην λάβεις την ταμπελίτσα του φασίστα, γιατί όπως πληροφορήθηκα κι εγώ εδώ μέσα σε άλλο άρθρο προ ημερών, το ορθό και δημοκρατικό είναι να τοποθετούμε σε θέσεις δημόσιας διοίκησης (κι άλλες καίριες θέσεις σε διάφορους τομείς) διάφορους αστοιχείωτους & δημοσιοσχεσίτες τους οποίους απλά και μόνο θα τους κρίνουμε κατόπιν εορτής για τις επιλογές τους!

      Διαγραφή
    2. Κατ' αρχήν, κάνεις κριτική σε ανθρώπους που δε γνωρίζεις... Οι δύο τουλάχιστον από τους πέντε που αναφέρονται στην ανακοίνωση, έχουν δώσει όλο τους τον εαυτό για να διατηρήσουν ζωντανό αυτό το θεσμό, χωρίς κανένα προσωπικό όφελος, επί πάρα πολλά χρόνια (κ.κ. Καραγιάννης & Κουμουνδούρος).
      Εύκολα τους κρίνεις, χωρίς να ξέρεις αγαπητέ, αλλά από την άλλη αναρωτιέσαι εάν ορθώς μπορεί να χαρακτηρίζεσαι φασίστας...
      Θα ήθελα να σου επισημάνω πάλι τα ακόλουθα:
      Άλλο τα άτομα που υπηρετούν ως υπάλληλοι τη Δημόσια Διοίκηση και Τοπική Αυτοδιοίκηση και άλλο τα πολιτικά πρόσωπα. Τα πρώτα ΔΕΝ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ αλλά (πρέπει να) επιλέγονται με αξιοκρατικά-ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια, προκειμένου να υπηρετούν αποτελεσματικά την κοινωνία. Το εάν δεν γίνεται πάντοτε αυτό, είναι ένα άλλο θέμα.
      Τα δεύτερα (τα πολιτικά πρόσωπα) ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ από το ΛΑΟ, συνήθως με ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ και όχι απαραίτητα με αντικειμενικά... Αυτή είναι η πεμπτουσία της Δημοκρατίας! Η υποκειμενική επιλογή οπωσδήποτε δεν είναι πάντοτε ορθή, ωστόσο δεν υπάρχει άλλη λύση στη Δημοκρατία. Επαφίεται λοιπόν στην ικανότητα του ΛΑΟΥ να αναγνωρίζει τις όποιες λανθασμένες επιλογές του, ώστε να μη τις επαναλαμβάνει! Ωστόσο, δε μπορεί στη Δημοκρατία να αποκλείονται οι κακοί, χαζοί, αγράμματοι ή όπως αλλιώς θες να τους πείς, γιατί απλά δεν έχουν τα "προσόντα" που έχουν οι "γραμματιζούμενοι"... Ελπίζω να το καταλάβεις αυτή τη φορά.

      Διαγραφή
    3. Ουδέποτε έκρινα τα συγκεκριμένα πρόσωπα, άλλο πράγμα είπα κι όποιος θέλει καταλαβαίνει, όποιος πάλι δεν θέλει να καταλάβει απλά βλέπει ότι τον “φωτίσει” η φαντασία του.
      Τα Λύκαια παραμένουν παντελώς άγνωστα κι απαξιωμένα κι αυτό δεν αποτελεί κύρια ευθύνη των προσώπων που αναφέρεις αλλά των άλλων που θα πάνε και φέτος να ευλογήσουν τα γένια τους και να πουλήσουν τα γνωστά παραμύθια. Τα Λύκαια έχουν πλέον την μορφή τοπικού πανηγυριού σαν όλα τα άλλα που διοργανώνονται την θερινή περίοδο στα χωριά της περιοχής από τους τοπικούς συλλόγους, με την διαφορά ότι στα Λύκαια κάνουν την εμφάνισή τους οι τοπικοί αρλουμπολόγοι (Δήμο, Περιφέρεια, τοπικοί ΒΟλευτές) αραδιάζοντας τα γνωστά πλέον παραμύθια (που είχαν αραδιάσει και την προηγούμενη 4ετία αλλά τίποτε δεν άλλαξε), κι ότι δεν έχει κλαρίνα και γουρνοπούλα. Για δείξε μου έστω και μισή αναφορά για τα Λύκαια σε ΜΜΕ πέραν των τοπικών και της ΕΡΤ (που είναι υποχρεωμένη να γράψει δύο αράδες όταν της αποστέλλεται σχετικό δελτίο τύπου). Κι όλα αυτά το έτος 2017 που η προβολή είναι πιο εύκολη από ποτέ και το κόστος της επίσης πιο προσιτό από ποτέ. Για τόσο μεγαλείο μιλάμε που ούτε οι ίδιοι οι Μεγαλοπολίτες δεν πατάνε καλά καλά το πόδι τους.
      Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι παντελώς άσχετα και απλά τα γράφεις για να μου πουλήσεις εκ νέου πνεύμα (και πάλι τα μούτρα σου θα φας όμως). Ουδέποτε μίλησα για υπαλλήλους των ΟΤΑ και το κυριότερο ουδέποτε είπα ότι πρέπει να αποκλείονται οι αστοιχείωτοι, δημοσιοσχεσίτες και λοιποί μαϊντανοί από το να θέτουν υποψηφιότητα, αντιθέτως είπα ότι στην Μεγαλόπολη τέτοιους εκλέγετε – επιλέγετε να τοποθετείτε στην διοίκηση γι‘ αυτό κι έχει καταντήσει έτσι.
      Η πικρή αυτή αλήθεια όμως εσένα σε πόνεσε κι έχεις βαλθεί να παρερμηνεύεις και να παραποιείς τα γραφόμενά μου για να υποστηρίξεις ένα δικό σου αφήγημα με κύριο σκοπό να δικαιολογήσεις τις επιλογές σου και να πείσεις τον εαυτό σου ότι δεν φταις εσύ που έριχνες μονίμως στην κάλπη το σταυρωμένο ψηφοδέλτιο με το όνομα του Χ αστοιχείωτου, καθώς αυτό είναι η πεμπτουσία της δημοκρατίας! Όχι δεν είναι. Η πεμπτουσία της δημοκρατίας είναι το γεγονός ότι δίνει την δυνατότητα ακόμη και στον κάθε αστοιχείωτο να θέσει υποψηφιότητα, μέχρι εκεί. Το εάν εσύ θα ψηφίσεις και θα εκλέξεις τον αστοιχείωτο για να διοικήσει, δεν αποτελεί επιταγή της δημοκρατίας αλλά αποκλειστικά δική σου επιλογή & ευθύνη.
      Το καλό με εσένα είναι ότι δεν χρειάζεται να κοπιάσω καθόλου, με αυτά που γράφεις μόνος σου εκτίθεσαι κι επιβεβαιώνεις ότι έχεις μαύρα μεσάνυχτα για τα της δημοκρατίας.
      “Τα δεύτερα (τα πολιτικά πρόσωπα) ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ από το ΛΑΟ, συνήθως με ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ και όχι απαραίτητα με αντικειμενικά”
      Τα ΤΟΝΙΖΕΙΣ κιόλας για να προβάλεις καλύτερα το μέγεθος της άγνοιάς σου. Λυπάμαι αλλά κυρίως με υποκειμενικά κριτήρια εκλέγουν οι λαοί τους αιρετούς τους στις μπανανίες – μπάχαλα τύπου Ελλάδας γι’ αυτό και παραμένουν μπανανίες και μπάχαλα εις το διηνεκές. Στις προοδευμένες χώρες η πλειοψηφία εκλέγει τους αιρετούς της κυρίως με αντικειμενικά κριτήρια γι’ αυτό για παράδειγμα το Λονδίνο έχει Δήμαρχο πακιστανικής καταγωγής (εάν έριχναν την ψήφο στην κάλπη με υποκειμενικά κριτήρια δεν θα είχε καμία ελπίδα) ενώ είναι σίγουρο ότι σε καμία τέτοια χώρα ο Μπέος του Βόλου κι ο συνδικάλας της ΠΑΣΚΕ ΓΕΝΟΠ της Μεγαλόπολης (ο οποίος στις τελευταίες εκλογές ήρθε μάλιστα και πρώτος στην σταυροδοσία, να τα λέμε κι αυτά), δεν θα εκλέγονταν ούτε για θυρωροί. Στην Ελλάδα όμως έγιναν Δήμαρχοι και το γεγονός πως αυτή η χώρα είναι αγκαλιά με τις μνημονιάρες και η Μεγαλόπολη τείνει να χαρακτηριστεί κι επισήμως η μεγαλύτερη χαβούζα της χώρας, μόνο τυχαίο δεν είναι.
      Να σε χαρακτηρίζει ως φασίστα, κάποιος που επικαλείται το Σύνταγμα αλλά αποδεικνύεται στην συνέχεια ότι δεν γνωρίζει το περιεχόμενό του κι ο οποίος παράλληλα κι αυθαιρέτως θεωρεί την εκλογή αιρετών με υποκειμενικά κριτήρια ως πεμπτουσία της δημοκρατίας… αξία ανεκτίμητη!

      Διαγραφή
    4. Επιτέλους, πώς πρέπει να σου το πω να το καταλάβεις; Δεν έχεις καθόλου μυαλό; Σου λέω ότι στη Δημοκρατία μπορεί ο οποιοσδήποτε να βάλει υποψήφιος και ο οποιοσδήποτε μπορεί να τον ψηφίσει. Τι δεν καταλαβαίνεις ρε φίλε;
      Άρχισες να με εκνευρίζεις...

      Διαγραφή
    5. Έχεις εκνευριστεί γιατί έχω αποδείξει ότι οι περισσότεροι εκ των ισχυρισμών σου είναι αυθαίρετες προσωπικές σου θεωρίες και τίποτε παραπέρα. Δυστυχώς για εσένα στην προσπάθειά σου να μαζέψεις προηγούμενους αυθαιρέτους ισχυρισμούς σου επανέρχεσαι με νέους ακόμη πιο αυθαίρετους.
      Έχεις φτάσει στο σημείο να μου γράφεις απαντήσεις για το ίδιο θέμα σε δύο διαφορετικά άρθρα, να μου προσάπτεις μονίμως πράγματα τα οποία δεν έχω πει ποτέ και να μου λες με ύφος πως με “έχουν πάρει χαμπάρι” (σχετικά με αυτό σου έθεσα κάποια ερωτήματα αλλά απάντηση δεν έλαβα).
      Το κορυφαίο δε είναι ότι άρχισες να μου κάνεις “μαθήματα δημοκρατίας” βασιζόμενος σε κάτι το οποίο όμως εγώ δεν ισχυρίστηκα ποτέ. Ουδέποτε ισχυρίστηκα για παράδειγμα ότι ο Χ αστοιχείωτος δεν έχει δικαίωμα να θέτει υποψηφιότητα ή πως θα πρέπει να αποκλείεται από το να θέσει υποψηφιότητα. Αντιθέτως είπα ότι σε μια νορμάλ κοινωνία με ορθή αντίληψη τέτοιοι υποψήφιοι δεν θα εκλέγονταν ποτέ. Οπότε πριν αρχίσεις να ωρύεσαι πως δεν σε καταλαβαίνω καλό θα ήταν να ανοίξεις τα μάτια σου επιτέλους και να δεις τι γράφω συγκεκριμένα.
      Έχω καταλάβει εξαρχής ότι δεν κατέχεις τα περί δημοκρατίας, οπότε αντί να προσπαθείς να παραδόσεις διαδικτυακά μαθήματα γι’ αυτή, θα σου συνιστούσα να αρχίσεις την μελέτη (κι εκ νέου σου συνιστώ να επισκεφθείς και καμία χώρα της προκοπής γιατί με παραστάσεις μόνο από την νεοελληνική πραγματικότητα έχεις διαμορφώσει εντελώς λανθασμένη αντίληψη για την δημοκρατία). Με αυτό εδώ το “διαμάντι” που έγραψες
      “Τα δεύτερα (τα πολιτικά πρόσωπα) ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ από το ΛΑΟ, συνήθως με ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ και όχι απαραίτητα με αντικειμενικά... Αυτή είναι η πεμπτουσία της Δημοκρατίας!”
      ο Κλεισθένης κι ο Περικλής κάθε άλλο παρά περήφανοι θα ήταν, οι Σωκράτης, Πλάτων και Αριστοτέλης θα κτυπούσαν τα κεφάλια τους στον τοίχο και σε οποιοδήποτε σημερινό τμήμα πολιτικών επιστημών, καθηγητές και φοιτητές θα τραβούσαν τα μαλλιά τους! Στην νεοελληνική πραγματικότητα τα νούμερο 1 υποκειμενικά κριτήρια είναι τα ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ (όλων των ειδών)κι όταν κάποιος ισχυρίζεται πως η εκλογή των αιρετών με κριτήριο τα ρουσφέτια αποτελεί την πεμπτουσία της δημοκρατίας, τότε κάτι δεν πάει καθόλου καλά.

      Διαγραφή
    6. Σε καταλαβαίνει και πολύ καλά μάλιστα, εξάλλου δε γράφεις τίποτα δυσνόητο ή καινοφανές. Απλώς πρόκειται για έναν από αυτούς τους "θρηνούντες και καταστροφολογούντες", οι οποίοι ευδοκιμούν εδώ μέσα και οι οποίοι διυλίζουν τον κώνωπα θέλοντας να δημιουργήσουν εντυπώσεις εναντίον της νέας δημοτικής ή/και κεντρικής εξουσίας, προσπαθώντας ακόμη να χωνέψουν την καμήλα που κατάπιναν αμάσητη παλιότερα, όταν η λαμογιά, η αυθαιρεσία και η βλακεία μεσουρανούσαν, κυβερνούσαν και διόριζαν, βουλώνοντας στόματα και αλλοτριώνοντας συνειδήσεις...
      υγ Το να θεωρεί κάποιος "ανεκτίμητη αξία" τον χαρακτηρισμό φασίστας -από όπου και με οποιοδήποτε αιτιολογία και αν προέρχεται- είναι δηλωτικό της τεράστιας σύγχυσης που επικρατεί σε έναν φανερά απολίτικο και στην πραγματικότητα αδιάφορο για τα κοινά άνθρωπο, ο οποίος προφανώς για το μόνο που πραγματικά ενδιαφέρεται είναι το προσωπικό του συμφέρον, βόλεμα και διορισμός...

      Διαγραφή
  2. "οι οποίοι ευδοκιμούν εδώ μέσα και οι οποίοι διυλίζουν τον κώνωπα θέλοντας να δημιουργήσουν εντυπώσεις εναντίον της νέας δημοτικής ή/και κεντρικής εξουσίας"

    "σε έναν φανερά απολίτικο και στην πραγματικότητα αδιάφορο για τα κοινά άνθρωπο, ο οποίος προφανώς για το μόνο που πραγματικά ενδιαφέρεται είναι το προσωπικό του συμφέρον, βόλεμα και διορισμός..."

    Μάλιστα άλλος ένας "πανεπιστήμονας" της Μεγαλόπολης ο οποίος μας πληροφορεί πως οι απολίτικοι ενδιαφέρονται για το προσωπικό τους συμφέρον, βόλεμα και διορισμό, ενώ αντιθέτως τα κομματόσκυλα και οι σφουγγοκωλάριοι σαν αυτόν αποτελούν την αφρόκρεμα της κοινωνίας που αγωνίζεται για τα κοινά χαχαχαχαχα!

    "να χωνέψουν την καμήλα που κατάπιναν αμάσητη παλιότερα, όταν η λαμογιά, η αυθαιρεσία και η βλακεία μεσουρανούσαν, κυβερνούσαν και διόριζαν, βουλώνοντας στόματα και αλλοτριώνοντας συνειδήσεις"

    Έχετε τουλάχιστον αυτογνωσία, κάτι είναι κι αυτό. Βέβαια δεν αντιλαμβάνεστε ότι κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια αλλά δεν πειράζει. Το τσιριγωτοφουσεκιστάν είναι το νέο και καθαρό δηλαδή, όπως αντίστοιχα το Τατουλιστάν σε επίπεδο Περιφέρειας καθώς και το πασοκοσύριζα σε επίπεδο κεντρικής εξουσίας. Όπως είπα και παραπάνω μαζί σας δεν χρειάζεται να κοπιάσω καθόλου μόνοι σας ξεφτιλίζεστε.
    Αξία ανεκτίμητη και μέγιστη διασκέδαση, αποτελεί για εμένα προσωπικά, το να με χαρακτηρίζουν ως φασίστα άτομα τα οποία δεν γνωρίζουν καν το περιεχόμενο του Συντάγματος (αλλά το επικαλούνται για προσδώσουν κύρος στις προσωπικές εικασίες τους για τα περί δημοκρατίας). Το ίδιο ισχύει και όταν μου καταλογίζουν ότι το μέλημά μου είναι το προσωπικό μου βόλεμα κι ο διορισμός, κάτι ρουσφετοδιορισμένοι τύποι της ΔΕΗ και κάργα κρατικοδίαιτοι, που ψηφίζουν κι εκλέγουν μονίμως για την διοίκηση των ΟΤΑ τους, τεμπελοσυνδικάλες της ΔΕΗ και ρουσφετολόγους, μόνο και μόνο για να διατηρούνται το προσωπικό τους βόλεμα και τα προνόμιά τους, ατόφια.
    Εγώ "πανεπιστήμονα" δεν κατοικώ μόνιμα στην Μεγαλόπολη εδώ και μία 20ετία, κι εκεί που δουλεύω και βγάζω το ψωμί μου αξιολογούμαι καθημερινά και δεν περιμένω κανένα ρουσφετάκι. Εάν ήσουν πράγματι υπεράνω προσωπικού βολέματος θα μας έγραφες για τα επιτεύγματά σου στα κοινά καθώς και για τις βελτιώσεις στην Μεγαλόπολη όλο αυτό το διάστημα από τους εκλεκτούς σου. Δεν είχες να πεις ούτε μισή κουβέντα όμως πέρα από την βλακωδέστατη κριτική σου για την προσωπικότητα κάποιου που δεν γνωρίζεις καθόλου, μόνο και μόνο γιατί σε ζόρισαν οι αλήθειες που έγραψε. Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια, λέει ο λαός και η παραμύθα μπορεί να έχει πέραση εντός της Μεγαλόπολης, παραέξω όμως γελάει και το παρδαλό κατσίκι με την κατάντια σας. Ρώτα τους μεσσήνιους για παράδειγμα, που και μόνιμες θέσεις στην ΔΕΗ καβάτζαραν και τζάμπα μεταφορά από και προς το σπίτι τους, κι εσείς ξεφτέρια μου ξεμείνατε να φιλάτε κατουρημένες ποδιές για κανένα 8μηνο.
    Από εκεί και πέρα το μόνο που ξέρω είναι ότι κάθε φορά που έρχομαι στην Μεγαλόπολη την βρίσκω σε χειρότερη κατάσταση από την προηγούμενη φορά. Ήρθα το σαββατοκύριακο που μας πέρασε με σκοπό να μείνουμε για μία εβδομάδα αλλά δεν φανταζόμουν ότι μετά από έναν χρόνο δεν θα είχε επισκευαστεί ούτε μία παιδική χαρά της πόλης. Πήραμε τα παιδιά και φύγαμε άρον άρον για προορισμούς της προκοπής, δεν υπήρχε λόγος να σπαταλήσουμε περισσότερο χρόνο σε μια πεθαμένη πόλη, απολύτως εχθρική έναντι των παιδιών και την νεολαίας γενικότερα, την οποία την έφεραν σε αυτά τα χάλια κάτι τύποι σαν εσένα που έχουν το θράσος να την παρουσιάζουν σαν το Μονακό.
    Ρούφα το αυγουλάκι σου τώρα και άσε τα πολλά λόγια για άτομα που δεν τα φτάνεις ούτε στο μικρό τους δακτυλάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις "θέμα" αγαπητέ, να το κοιτάξεις!

      Διαγραφή
    2. Το ποιός έχεις θέμα και με τί, φαίνεται ξεκάθαρα στην εξής πρόταση

      "Απλώς πρόκειται για έναν από αυτούς τους "θρηνούντες και καταστροφολογούντες", οι οποίοι ευδοκιμούν ΕΔΩ ΜΕΣΑ και οι οποίοι διυλίζουν τον κώνωπα θέλοντας να δημιουργήσουν εντυπώσεις εναντίον της νέας δημοτικής ή/και κεντρικής εξουσίας"

      Το πρόβλημα είναι ο Μεγαλόπολη fm κι όσοι σχολιάζουν μέσω αυτού, ιδιαίτερα όσοι δεν πλέκουν το εγκώμιο της απραξίας των εκλεκτών σας. Μέχρι εκεί φτάνει η "δημοκρατία σας". Για μία ακόμη φορά για την ταμπακιέρα δεν είχατε να σχολιάσετε τίποτε. Τόσα γεγονότα απραξίας ανέφερα και δεν διαψεύστηκε τίποτε. Τα περαστικά μου στα ρουσφετοδιορισμένα κομματόσκυλα της Μεγαλόπολης, που είχαν το θράσος να παραστήσουν τα ηθικά στοιχεία και να αποδώσουν τις κατηγορίες που βαραίνουν τους ίδιους, σε άτομα που δεν γνωρίζουν καθόλου.

      Διαγραφή
    3. Αντιπαρέρχομαι το παραληρηματικό ύφος του σχολίου και τις μπαρουφολογίες του, αντιπαρέρχομαι και τις προσωπικές και εμπαθείς επιθέσεις σου, καθότι τα γραφόμενά σου -για ότι με αφορά τουλάχιστον- αποτελούν άστοχες τουφεκιές. Για την ακρίβεια, όχι απλώς άστοχες, αλλά κυριολεκτικά ρίχνεις στο γάμο του καραγκιόζη. Δεν μπορώ όμως να αντιπαρέλθω την επιμονή σου να θεωρείς τιμητικό το να σε χαρακτηρίζουν φασίστα. Ούτε τα χρυσάβγουλα δεν επιδεικνύουν τόση βλακεία, αφού προσπαθούν να κρυφτούν αυτοχαρακτηριζόμενοι "έλληνες" εθνικιστές, "έλληνες" πατριώτες, "έλληνες" αρχαιοέλληνες. Εσύ για δεύτερη φορά -και όπως ίσως θα 'χεις ακουστά, "το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού"- μας μοστράρεις την περηφάνιά σου για το χαρακτηρισμό φασίστας. Ελπίζω να μην ισχύει κάτι τέτοιο, καθόσον η βλακεία, η αμετροέπεια, η ημιμάθεια, η κουτοπονηριά, ο συμφεροντολογισμός, στοιχεία από τα οποία βρίθουν τα σχόλιά σου αντιμετωπίζονται, ενώ το να είσαι φασίστας αποτελεί ανίατη πνευματική ασθένεια.
      υγ Και για να ευθυμήσουμε λίγο -γιατί ειλικρινά δυσκολεύομαι να σε πάρω στα σοβαρά- μετά από τη λαίλαπα της πασοκοδεξιάς σου τόσα χρόνια, αβγό είναι λίγο δύσκολο να βρεθεί, καθότι είδος πολυτελείας πλέον...

      Διαγραφή
    4. Το πόσο άστοχες τουφεκιές αποτελούν τα όσα έγραψα φαίνεται από το πόσο διαφορετικά μας είπες ότι είναι τελικά τα όσα αφορούν το άτομό σου (και τα λαμόγια που ψηφίζεις). Δεν είχες να πεις τίποτα. Περαστικά σου λοιπόν, κομματόσκυλα & κρατικοδίαιτα λαμόγια σαν εσένα θέλω καμιά 50αρια μόνο για πρωινό.
      “η βλακεία, η αμετροέπεια, η ημιμάθεια, η κουτοπονηριά, ο συμφεροντολογισμός,”
      Όπως προείπα, χαίρομαι που βλέπω ότι τουλάχιστον έχεις αυτογνωσία. Δύο σχόλια έγραψες κι ούτε μισό αντεπιχείρημα δεν ανέπτυξες για τα όσα έγραψα. Μόνο επιθέσεις σε προσωπικό επίπεδο και χαρακτηρισμούς, τίποτε άλλο. Αυτά για τα περί βλακείας, αμετροέπειας (καλά για το ημιμάθεια δεν το συζητάμε μιας και δεν κατέρριψες τίποτε από όσα έγραψα επιχειρηματολογώντας για να το αποδείξεις) και κουτοπονηριάς τα οποία σε χαρακτηρίζουν απόλυτα. Όσο για τον συμφεροντολογισμό δεν έχω να πω πολλά το πράγμα μιλάει από μόνο του. Εξαπολύει κατηγορίες συμφεροντολογισμού ένα ρουσφετοδιορισμένο – κρατικοδίαιτο λαμόγιο της Μεγαλόπολης προς ένα άτομο το οποίο έχει εργαστεί & εργάζεται αποκλειστικά στον ιδιωτικό τομέα και πιο συγκεκριμένα στο βιομηχανικό κλάδο σε Ελλάδα κι εξωτερικό, δεν μένει μόνιμα στην Μεγαλόπολη κι ούτε ψηφίζει σε αυτή χαχαχαχαχαχα!
      Επαναλαμβάνω λοιπόν γιατί οι βραδύκαυστοι σαν εσένα αρχίζουν να κατανοούν μετά από την 3η επανάληψη. Είπα πως αποτελεί αξία ανεκτίμητη και μέγιστη διασκέδαση για εμένα να μου αποδίδουν τους χαρακτηρισμούς του φασίστα κ.α κάτι αστοιχείωτοι τενεκέδες που αποδεδειγμένα έχουν μαύρα μεσάνυχτα ακόμη και για το περιεχόμενο του Συντάγματος (χαρακτηρισμούς από συγκεκριμένα πρόσωπα δηλαδή κι όχι γενικά κι αόριστα όπως το μετέφρασες εσύ ανόητε).
      Από εκεί και πέρα το ποιος είναι πιο κοντά στον φασισμό είναι κι αυτό ξεκάθαρο. Ποιό κομματόσκυλο ζορίζεται για την κριτική που ασκείται στους “εκλεκτούς του” και τσουβάλιασε τους πάντες (ξέρεις τί λένε για την γενίκευση;) γράφοντας το εξής “διαμάντι”;
      “Απλώς πρόκειται για έναν από αυτούς τους "θρηνούντες και καταστροφολογούντες", οι οποίοι ευδοκιμούν ΕΔΩ ΜΕΣΑ και οι οποίοι διυλίζουν τον κώνωπα θέλοντας να δημιουργήσουν εντυπώσεις εναντίον της νέας δημοτικής ή/και κεντρικής εξουσίας”
      Ποιός χαρακτήριζε πιο πριν ως απολιτικο ένα παντελώς άγνωστο προς αυτόν πρόσωπο και στην συνέχεια μέσα στον πανικό του γιατί αποκαλύφθηκε το βάπτισε χρυσαύγουλο;
      Εσύ.
      Όσο για το υστερόγραφό σου, όσο κι αν καταφέρεσαι για ξεκάρφωμα εναντίον της πασοκοδεξιάς (με την οποία βολεύτηκες) δεν πείθεις κανέναν. Το “διαμάντι” που έγραψες παραπάνω σε αφήνει εντελώς εκτεθειμένο. Στην δημοτική αρχή διαφεντεύουν οι συνδικαλοπατέρες της χθεσινής πασοκοδεξιάς (οι οποίοι ήρθαν και πρώτοι στην σταυροδοσία), ενώ και το παραδαλό κατσίκι γνωρίζει ότι την σημερινή κεντρική εξουσία (ΣΥΡΙΖΑ) την έκαναν κυβέρνηση (την ψήφισαν) κατά κύριο λόγο οι πρώην Πασόκοι. Οπότε νυν συριζαίε και πρώην πασοκε που ψηφίζεις τσιριγωτοφουσεκιστάν στην Μεγαλόπολη, τα παραμυθάκια σου αλλού. Και φρόντισε την επόμενη φορά που θα θελήσεις να πουλήσεις εξυπνάδα διαδικτυακά να μην αποκαλυφθείς από μόνος σου.

      Διαγραφή
    5. Είμαστε δυο, είμαστε τρείς, είμαστε χίλιοι δεκατρείς... Σε αυτά τα σχόλια έχουμε γράψει τουλάχιστον τρείς (3), πιθανολογώ όμως ότι είμαστε περισσότεροι... Κάποιοι παίρνουν το ρόλο του "ξερόλα" και κάποιοι έναν άλλο ρόλο. Προτείνω να σταματήσει αυτό το "παιχνίδι" γιατί κάνει μπαμ! (Μια πρόταση ανακωχής...).

      Διαγραφή