Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Ηλίας Κούρος: "Δεν δέχομαι από τον κ. Τσιαμούλο μαθήματα Δημοκρατίας"

Η επιστολή του κ. Κούρου, μέσω της οποίας εξηγεί τη δική του οπτική της αντιπαράθεσης με τον κ. Τσιαμούλο.

Στις 19/5/2015 στο Δημοτικό Συμβούλιο περίμενα από τον κ. Τσαμούλο να μου εξηγήσει τι ακριβώς εννοούσε στη συνέντευξη του όταν έλεγε ότι εξυπηρετώ συγκεκριμένα συμφέροντα.

Αντί αυτού άκουσα διάλεξη για πολιτικές ευθύνες παρατάξεων, πολιτικό ήθος δικό μου, για δικαστικές αποφάσεις κλπ.

Εγώ δε θα μπω σε πολιτική αντιπαράθεση με τον κ. Τσιαμούλο, ποιοι ευθύνονται για την κατάσταση με τα απορρίμματα τι έχει γίνει έως τώρα από τον Δήμο, από την Περιφέρεια κλπ. Αυτά τα έχουμε συζητήσει πολλές φορές έως σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο, στα ΜΜΕ, Δημόσια κλπ.
Εξάλλου ο κόσμος της Τρίπολης γνωρίζει πολύ καλά πώς έχουμε φθάσει σαν Δήμος στην τραγική κατάσταση που βιώσαμε πρόσφατα.

Εγώ περίμενα, χθες από τον κ. Τσιαμούλο, να μιλήσει για την ταμπακέρα, για την ουσία του θέματος που έθεσα εγώ, στο προηγούμενο Συμβούλιο.

Η ουσία είναι ότι με κατηγόρησε ότι « προφανώς εξυπηρετώ συγκεκριμένα συμφέροντα ». Δεν κατονόμασε όμως χθες ποια ακριβώς συμφέροντα εξυπηρετώ. Αντίθετα είπε ότι με έπαιρναν κάποιοι στο τηλέφωνο. Πώς ξέρει ποιοι με παίρνουν τηλέφωνο; Μήπως το παρακολουθεί; Όχι βέβαια. Άρα πάλι μιλούσε αυθαίρετα.

Ο κ. Τσιαμούλος πρέπει να γνωρίζει ότι ο κάθε Δημοτικός Σύμβουλος θα πρέπει να είναι ενημερωμένος για όλα τα θέματα που προκύπτουν.

Προσωπικά εγώ έχω όλη την ενημέρωση σε ότι αφορά στα απορρίμματα και πιθανόν τον ενοχλεί.
Δεν δέχομαι από τον κ. Τσιαμούλο μαθήματα Δημοκρατίας, ηθικής τάξης, πολιτικής δεοντολογίας.
Αλλά είχε το θράσος να απαιτήσει από εμένα να ζητήσω συγνώμη. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ.
Θα του δώσω λοιπόν την ευκαιρία όλα αυτά να τα αποδείξει ενώπιον της Δικαιοσύνης, στην οποία προσφεύγω για συκοφαντική δυσφήμιση στην οποία προέβη δύο φορές.


ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΡΟΣ
Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου