ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ.....

Μεγαλόπολη:2ήμερο ενημέρωσης και πρόληψης για τις πνευμονικές παθήσεις

Στα πλαίσια κοινωνικών δράσεων του Κέντρου Υγείας Μεγαλόπολης, σε συνεργασία με την Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία, το Πνευμονολογικό τμ...

Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2017

Καμένο ασθενοφόρο στο Βάστα... συνέχεια....

Μια πολύ ενδιαφέρουσα ενημέρωση
μόλις παραλάβαμε μέσω mail
Αφορά  το
Καμένο ασθενοφόρο στο Βάστα... συνέχεια....
Δείτε λοιπόν τα ιδιαίτερα ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΙΘΟΝΤΑΙ

---------------------------------------------------------------------------------------------


Είναι σημαντικό που συμπολίτες μας ασχολούνται με ένα τόσο σοβαρό θέμα, με τεκμηριωμένο τρόπο, έστω κι αν αντιπαρατίθενται...
Θα ήθελα να συμβάλλω σε αυτό το σημείο, με τον τρόπο μου, μη έχοντας βεβαίως ουδεμία σχέση με τεχνικά θέματα, αλλά επιχειρώ να αναδείξω την αλληλουχία ορισμένων διαδικασιών, που μπορούν να βοηθήσουν, κατά τη γνώμη μου.

Το ασθενοφόρο του Κ.Υ. Υγείας είχε αριθμό κυκλοφορίας Κ.Υ. 9567. 
Από το Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ προκύπτουν τα ακόλουθα, όσον αφορά σε αυτό το όχημα, τους τελευταίους μήνες πριν την καταστροφή του:

1. Στις 21 Νοεμβρίου 2016 ο Διοικητής της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πελοποννήσου- Ιονίων Νήσων- Ηπείρου- Δυτικής Ελλάδας, στην οποία υπάγεται και το Κ.Υ. Υγείας Μεγαλόπολης, έλαβε σχετική απόφαση για την ασφάλισητου ασθενοφόρου στην εταιρεία ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, κόστους 369,00€, για ένα έτος.
Δε φαίνεται, βεβαίως, το αντικείμενο της ασφάλισης που ανέλαβε να καλύψει η εταιρεία.

2. Στις 28 Νοεμβρίου 2016 ο Διοικητής της 6ης Υ.ΠΕ. έλαβε σχετική απόφαση για την επισκευή του ασθενοφόρου στην εταιρεία ΠΟΝΤΙΚΗΣ ΕΠΕ, κόστους 275,28€.
Δε φαίνεται στην απόφαση το αντικείμενο της επισκευής.

3. Στις 21 Δεκεμβρίου 2016 εκδόθηκε τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών από την εταιρεία ΙΚΤΕΟ ΑΡΣΕΝΗΣ ΑΝ. - ΑΡΣΕΝΗ Γ. Ο.Ε. για παροχή υπηρεσιών ΚΤΕΟ του ασθενοφόρου. Η πληρωμή της σχετικής δαπάνης εγκρίθηκε με απόφαση του Διοικητή της 6ης Υ.ΠΕ. στις 14.02.2017.

3. Στις 22 Δεκεμβρίου 2016 ο Διοικητής της 6ης Υ.ΠΕ έλαβε νέα σχετική απόφαση για την επισκευή του ασθενοφόρου στην εταιρεία ΠΟΝΤΙΚΗΣ ΕΠΕ, κόστους 709,00€.
Δε φαίνεται στην απόφαση το αντικείμενο της επισκευής.

4. Στις 22 Ιουνίου 2016, λίγες εβδομάδες πριν καεί, ο Διοικητής της 6ης Υ.ΠΕ. έλαβε νέα απόφαση για την επισκευή του ασθενοφόρου, κόστους 1.069,44€.
Δε φαίνεται στην απόφαση το αντικείμενο της επισκευής.

Όπως ανέφερα παραπάνω, δεν έχω τεχνικές γνώσεις. 
Ωστόσο, θα ήθελα να δοθούν απαντήσεις, στα εύλογα ερωτήματα που ανακύπτουν:

α) Ήταν καλυμμένο στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο η περίπτωση ολοσχερούς καταστροφής του από πυρκαγιά, λόγω τεχνικής βλάβης;

β) Στο ΚΤΕΟ που πέρασε ένα ειδικό όχημα όπως το ασθενοφόρο, τι είδους έλεγχος έγινε;

γ) Οι εργασίες επισκευής του οχήματος είχαν να κάνουν με αποκατάσταση συγκεκριμένων βλαβών που είχαν προκύψει ή περιελάμβαναν τη γενικότερη συντήρησή του;

Υ.Γ.:
Στο δημόσιο έλεγχο, ως φαίνεται, δεν πρέπει να υπόκεινται μόνον η τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά άπασες οι δημόσιες υπηρεσίες, ιδιαίτερα εάν έχουν να κάνουν με την υγεία μας...

3 σχόλια:

  1. Για το 4 μάλλον έχει γίνει λάθος στην αναγραφόμενη χρονολογία (2017 έπρεπε να γράφει) ή έχει γίνει κάποια παρανόηση των γεγονότων.
    Για όσα αναφέρονται παραπάνω εμείς ως απλοί πολίτες δεν μπορούμε να ελέγξουμε και να αποφανθούμε για τίποτε σχετικό. Είναι υπόθεση των αρμόδιων υπηρεσιών να ελέγξουν το τι αφορούσε η εκάστοτε επισκευή κι αν όντως πραγματοποιήθηκε όπως έπρεπε καθώς επίσης και ό,τι έχει να κάνει με τον τεχνικό έλεγχο του οχήματος (ΚΤΕΟ).
    Εγώ απλά να υπενθυμίσω πως το όχημα έχει καταστραφεί ολοσχερώς από την πυρκαγιά και πως εδώ και πάνω από ένα μήνα (όπως πιστοποιείται από την απάντηση του Δήμου και από τα υπόλοιπα γεγονότα) είναι παρατημένο στην τύχη του απολύτως εκτεθειμένο(σε καιρικές συνθήκες και προθέσεις) και το έχει αγγίξει οποιοσδήποτε άλλος εκτός από πιστοποιημένο εμπειρογνώμονα. Παίρνω το ρίσκο να κάνω και μια ιντριγκαδόρικη ερώτηση, μήπως βολεύει κάποιους το γεγονός αυτό και γι’ αυτό άραγε να χαρακτηρίζεται η μετακίνησή του κι ο έλεγχός του από εμπειρογνώμονες (που μάλιστα δεν έρχονται να κάνουν επιτόπιο έλεγχο αλλά πρέπει κάπου να τους το πάμε, ακόμη και κομματιασμένο) ως εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα; Κανείς δεν ξέρει.
    Όταν έθετα εγώ το ερώτημα για το ποιός και με ποιά ιδιότητα αποφάνθηκε ότι το όχημα μάλλον πρέπει να κοπεί, αποσυναρμολογηθεί κτλ. κάτι είχα κατά νου.
    Και μία διευκρίνηση που αφορά το υστερόγραφο. Τόσο στο δημοσίευμα του καλημέρα Αρκαδία που αναφέρονταν οι καταγγελίες των κατοίκων του χωριού όσο και στο άρθρο-αναδημοσίευση από τον Μεγαλόπολη FM, ΚΑΝΕΝΑΣ και σε κανένα σημείο δεν μιλούσε για την τοπική αυτοδιοίκηση ειδικά, παρά μόνο για αρμόδιους φορείς γενικά.
    Η τοπική αυτοδιοίκηση θέλησε να δώσει απαντήσεις για λογαριασμό όλων των υπεύθυνων φορέων που σχετίζονται με την υπόθεση και να βάλει μόνη της ΚΑΙ τον εαυτό της στο κάδρο, το γιατί μας είναι άγνωστο. Από την στιγμή που ο Δήμος αναφέρεται σε ενεργό συμμετοχή του στις όλες διαδικασίες με το θέμα, μπαίνει κι αυτός στο κάδρο των αρμόδιων φορέων. Στις όποιες παρεμβάσεις μου αναφέρομαι ξεκάθαρα σε όλους κι όχι αποκλειστικά στην τοπική αυτοδιοίκηση. Το διευκρινίζω προς αποφυγή παρεξηγήσεων και παρερμηνειών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως προκύπτει από τα έγγραφα, τώρα που τα κοίταξα κι εγώ, τα οχήματα που χρησιμοποιούνταν τα τελευταία χρόνια ως ασθενοφόρα του ΚΥΜ ήταν δύο, ενώ τον Φεβρουάριο του 2014 αποσύρθηκε κι ένα ακόμη. Τα έγγραφα που αφορούν το κάθε όχημα τα ομαδοποίησα και τα παραθέτω πιο κάτω σε χρονολογική σειρά με τα νεότερα στην κορυφή.
    Αξίζει να αναφερθεί πως για το ΚΥ 9569 στις 15 Ιανουαρίου 2016 εκδόθηκε απόφαση (ύστερα από αίτημα του ΚΥΜ στις 2-12-2015) για την επισκευή του με κόστος 1.679,36€, κι όλοι εμείς στις 18 Ιανουαρίου 2016 πληροφορούμασταν ότι το συγκεκριμένο όχημα έμεινε στον δρόμο από βλάβη κατά την διάρκεια μεταφοράς ασθενούς στην Τρίπολη. Με λίγα λόγια οι υπεύθυνοι ήξεραν ότι το ασθενοφόρο ήταν ήδη χαλασμένο αλλά δεν ενημέρωσαν κανέναν παραέξω.
    Για το ΚΥ 9567 χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως δαπανήθηκαν 2.000+ € για επισκευή του κινητήρα και μετά από σχεδόν 3 μήνες (τον Ιούνιο του 2015) περί τα 800€ επιπλέον για το σέρβις των 425.000 Km(!!!) όπως χαρακτηριστικά αναγράφεται (κι ακόμη γελάω). Με 2.000+€ στην αγορά προμηθεύεσαι ελαφρώς μεταχειρισμένο κινητήρα μεταγενέστερων μοντέλων (των ετών 2011-2012), ενώ με δεδομένη την περίμετρο της Γης στον ισημερινό και κάνοντας τους ανάλογους υπολογισμούς καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τον Ιούνιο του 2015 το συγκεκριμένο όχημα ήταν σαν να είχε κάνει τον κύκλο της Γης σχεδόν 11 φορές! 425.000 Km & με δεδομένη την χρήση του, σημαίνει πως η εμπορική αξία του συγκεκριμένου οχήματος ήταν 0. Συνεπώς δεν θα μου έκανε εντύπωση εάν το ασφαλιστήριο των 369€ αφορούσε μικτή ασφάλεια με όλα μέσα. Ενισχύονται οι αρχικές υποθέσεις μου ότι το σκάλωμα με την μετακίνηση του κουφαριού αφορά απαιτήσεις της ασφαλιστικής, εάν ήταν ζήτημα εσωτερικού ξεψαχνίσματος από το δημόσιο, τόσο καιρό θα το είχε δει το όχημα εμπειρογνώμονας του κράτους. Θα επιβαρυνθούμε και με επιπλέον κόστος τώρα, το οποίο αμφιβάλω εάν καλυφθεί από το ύψος της αποζημίωσης (εάν υπάρξει φυσικά) που θα καταβάλει η ασφαλιστική.
    Από την όλη ιστορία βέβαια με τα οχήματα ερείπια υπάρχουν και κερδισμένοι. Σχεδόν 5.000€ για το μηδενικής εμπορικής αξίας ΚΥ 9567 μόνο για τις μηχανικές βλάβες σε μία διετία και το οποίο στο τέλος κάηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οσο μας κυβερνούν καμένα μυαλά θα τρώμε κάρβουνο ξυπνάτε επιτελούς και κυνηγήστε τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή