Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

Ο δρόμος είχε την δική του ιστορία: ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ

Της Γεωργίας Δημητρακοπούλου

Συνδετήρια  Μεγαλόπολης
Ο δρόμος στη Μεγαλόπολη με την δική του ιστορία
ιστορία μακριά , βαριά και ασήκωτη και αμαρτωλή...
Ξεκινά  από το 1997 και φτάνει αισίως το 2016
Τώρα βρισκόμαστε στο σημείο του τέλους,  επιτέλους!!!!
Και αυτονόητα ΟΛΟΙ  ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ
οφείλουν να τελειώσει με όποιο τρόπο,
αυτό το μαρτύριο  των  Μεγαλοπολιτών


Οι ευθύνες για την 20ετία του Γολγοθά πολλές και σε πολλούς
Ως  επί το πλείστον σε όσους "υπηρέτησαν" ως δημοτικές αρχές
Ακούσιες ή εκούσιες ευθύνες πολύ λίγη σημασία έχει πια
Το έγκλημα της απομόνωσης της περιοχής έχει διαπραχθεί
έγκλημα κατ' εξακολούθηση και κατά συρροή.

Μετά από δεκάδες ώρες ραδιοφωνικών εκπομπών
χιλιάδες λέξεων σε άρθρα και δημοσιεύσεις
και έχοντας προσωπικά πλήρη γνώση των όσων διαπράχθησαν
εκπλήσσομαι αρνητικά βλέποντας και την ύστατη στιγμή
να βγαίνουν αντιπολιτευτικά μαχαίρια και να ξαναξύνονται πληγές
του τύπου "πάρε την σκούφια σου και βάρα με"
στο "ματωμένο"  θέμα της συνδετήριας Μεγαλόπολης,
που υπήρξε τρανό δείγμα του καταστροφικού "μπουροτσιριγωτικού πολέμου"

Θα πω κλείνοντας: "ο αναμάρτητος τον λίθο βαλέτω"
και παραθέτω όχι μεμονωμένα γεγονότα αλλά
την ΕΠΙΣΗΜΗ  ΕΚΘΕΣΗ της εξέλιξης της συνδετήριας
(με την υπογραφή του κ. Καρνέση)
για να θυμηθούν όσοι ξεχνούν και
να μάθουν όσοι δεν γνωρίζουν

ΕΚΘΕΣΗ ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ


4 σχόλια:

  1. βρε δημαρχε....οι μπουλντουζες ξεκινησαν τον δρομο ή μειναμε απο..... πετραιλεο;;;;;;κατι για τριτη (μετα την καθαρα δευτερα) ειχα ακουσει,ισχυει;;;;;;;θα βγεις να το επιβεβαιωσεις ή να το διαψευσεις;;;;;;;;εαν με τοσα λογια που εχουν υποσχεθει οι σημερινοι κρατουντες για το δρομο,φτιαχνοταν δρομος,θα τον ειχαμε φτασει στα γιαννενα (και την ιονια αμα λαχει να ουμε) τι κολοκοτρωνηδες ειμαστε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυρία Δημητρακοπούλου , είναι αρκετά ενημερωτικό το έγγραφο του Υπουργείου για την ιστορία του δρόμου .
    Μπορείτε να μας γνωρίσετε ,εάν ξέρετε , αυτό που έχει ειπωθεί ότι : η αρχική τεχνική μελέτη του δρόμου ήταν κατηγορίας Β΄εθνικού τύπου , δηλαδή κλειστός με νησίδα και πλάτος 18 μέτρα , αλλά με παρέμβαση ορισμένων πολιτικών χαρακτηρίστηκε Α΄ επαρχιακός ,δηλαδή ανοικτός για τα παράπλευρα οικόπεδα και βέβαια πλάτους 10 μέτρων . Επιπλέον ,έχει κακή κλίση, ένα κυκλικό κόμβο που δεν καταλαβαίνω σε τι ωφελεί και τον καθιστά κατά την γνώμη μου επικίνδυνο για ατυχήματα .
    Ας κοιτάξει τώρα η Δημοτική Αρχή ,τι μπορεί να βελτιωθεί και να τελειώσει άμεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΤΑΝ ΑΝΕΛΑΒΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΗΤΑΝ Η ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑ ΟΔΟΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΧΕ ΛΕΧΘΕΙ ΤΟΤΕ ΟΤΙ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΛΥΣΗ (ΚΟΜΒΟ ΜΕ ΦΑΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΥΚΛΙΚΟ ΚΟΜΒΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΩΣ Η ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ ΛΥΣΗ) ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ... ΠΕΡΑΣΑΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΔΕΡΤΗΡΙΑ ΟΔΟΣ ΑΚΟΜΑ ΕΚΚΡΕΜΕΙ... ΤΩΡΑ ΠΑΛΙ ΜΑΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΤΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑΣ ΟΔΟΥ... ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΛΕΟΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΧΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ... ΥΣΤΕΡΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή